Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
ja beterhoop dat nu apk op zit
ken je tenminste een keer tegen ons sprinten {en verliezen}
ken je tenminste een keer tegen ons sprinten {en verliezen}
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Als ik het goed begrijp zit er een switch op.David schreef:Nou om heel eerlijk te zijn ... zolang dat apparaat niet 100% is wil ik niet de schakelaar op stand 6 zetten ... rij de hele tijd met "maar" 0.5 bar (stand 1 dus) ... dus die 325 pk heb ik nog niet gevoeld. Maaaar ... ik vind het al SUPER op stand 1 ... vooral nu die zaterdag gefixd is rijd dat ding echt HEEEEEEERLIJK!! Gewoon een genot weer om in te rijden.Astra 1.6 16v schreef: Thanks kerel, maar vertel, ik heb even mogen genieten met 300+ paardjes onder de kap....
Vind het een mooie astra en dan vooral onder de kap!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
GOEDGEKEURD!!! -> Ik is blij!!
EINDELIJK!! PFFFFFF ....
@Plug: Ik had me gewoon vergist, ik zei je moet rechts vervangen terwijl op papiertje links stond .. had gewoon verkeerd "onthouden"
De schakelaar zet bij mij geen cilinders uit ... regelt alleen de turbodruk.
De zes standen zijn misschien wel wat overdreven ... 2 of 3 waren ruim voldoende geweest.
EINDELIJK!! PFFFFFF ....
@Plug: Ik had me gewoon vergist, ik zei je moet rechts vervangen terwijl op papiertje links stond .. had gewoon verkeerd "onthouden"
Hahaha .... nee maar dat ding zit met kabeltje aan de motoronic ... ik vinnum wel handig eigenlijk ... loopt die turbo niet de hele tijd bij de kleinste aanrakingen van het gaspedaal 1,5 bar overboost te blazen. Voor het verbruik ezno zal het echt geen ruk uitmaken volgens mij .... maar vind het wel prettig rijden zo en volgens mij vind de motor dat ook wel fijn dattie niet elke keer zo hard op z'n flikker krijgt. Is ook beetje voorzichtigheid om even alles heel te houden.Laagvlieger schreef:ow dan ben ik blind geweest. Geen idee waar dat ding zit dan.
Maare weg met die switch. Vind ik onzin!
Ik ga bij mijn 6 pitter ook geen switch maken dat ie 2 cilinders uitschakeld ofzo!
De schakelaar zet bij mij geen cilinders uit ... regelt alleen de turbodruk.
De zes standen zijn misschien wel wat overdreven ... 2 of 3 waren ruim voldoende geweest.
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
mooi david!!!, rustig aan nu met dat kl*te weer!David schreef:GOEDGEKEURD!!! -> Ik is blij!!
EINDELIJK!! PFFFFFF ....
bla bla behh.. ijjh ijah..
De zes standen zijn misschien wel wat overdreven ... 2 of 3 waren ruim voldoende geweest.
zie je nu wel marcel,, er zit wel een switch in hey!
LIVE IN THE FAST LANE
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 apr 2010 13:04
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
Goeie dag allemaal,
een maat van me heeft deze turbo met spruitstuk gekocht, met dump valve en eds hoetje
maar wat voor injectoren zijn er bij deze setup gebruikt? en hoeveel cc hadden die?
zijn er nog meer aanpassingen waar men aan moet denken om het volle vermogen te benutten?
begrijp ik dat de samco slangen echt nodig zijn voor dit vermogen?
mvg,
Sebastiaan
hier een linkje http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105756
mafkees heeft het spruitstuk ge-polijst dus ziet er nu iets anders uit.
een maat van me heeft deze turbo met spruitstuk gekocht, met dump valve en eds hoetje
maar wat voor injectoren zijn er bij deze setup gebruikt? en hoeveel cc hadden die?
zijn er nog meer aanpassingen waar men aan moet denken om het volle vermogen te benutten?
begrijp ik dat de samco slangen echt nodig zijn voor dit vermogen?
mvg,
Sebastiaan
hier een linkje http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105756
mafkees heeft het spruitstuk ge-polijst dus ziet er nu iets anders uit.
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
Sebastiaankadett schreef:Goeie dag allemaal,
een maat van me heeft deze turbo met spruitstuk gekocht, met dump valve en eds hoetje
maar wat voor injectoren zijn er bij deze setup gebruikt? en hoeveel cc hadden die?
zijn er nog meer aanpassingen waar men aan moet denken om het volle vermogen te benutten?
begrijp ik dat de samco slangen echt nodig zijn voor dit vermogen?
mvg,
Sebastiaan
hier een linkje http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105756
mafkees heeft het spruitstuk ge-polijst dus ziet er nu iets anders uit.
bij de letjes met wat hoger vermogen schijnt de inlaatslang wel is te worden samengeknepen. vandaar ook de samco slangen
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
kun je het beste niels even vragen
die heeft die turbo toen opnieuw opgebouwd
die heeft die turbo toen opnieuw opgebouwd
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
so die was gaar op het laatst
arme david hoop geld uit gegeven en niks voor terug gekregen
arme david hoop geld uit gegeven en niks voor terug gekregen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
die setup kwam toch van robbie s af? daar heeft ie toch ook nooit lekker bij gelopen?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
Voor zover ik weet liep ie prima hoor op het laatst.
De auto zelf was alleen niet zo fris meer.
Of heb ik wat gemist?
De auto zelf was alleen niet zo fris meer.
Of heb ik wat gemist?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 apr 2010 13:04
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
de moter waar hij op komt heeft alu buizen met samco overgangen.
geheel gereviceerd H profiel drijfstangen en net ingelopen met de orginele KKK16 turbo
maar goed dank u, ik zal niels eens vragen!
geheel gereviceerd H profiel drijfstangen en net ingelopen met de orginele KKK16 turbo
maar goed dank u, ik zal niels eens vragen!
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
Laagvlieger schreef:Voor zover ik weet liep ie prima hoor op het laatst.
De auto zelf was alleen niet zo fris meer.
Of heb ik wat gemist?
op het eind was het spruitstuk weer gescheurd en hij hield in. ik heb david nog een keer gemaild toen hij hem tekoop had maar dicky nieboer zou hem die zaterdag komen halen,natuurlijk voor weinig geld, dus ik was telaat.
achteraf vind ik het niet erg aangezien de let waar ik nu mee rijd wat meer naar mijn zin is
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 apr 2010 13:04
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
excuus was het even vergetenTim82 schreef:welkom.
viewtopic.php?f=11&t=14859
ps het spruitstuk is inmiddels weer gelast
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 apr 2010 13:04
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
inmiddels heeft mijn kamaraad ook de computer/ injectoren/ brandstofpomp/ en brandstofdruk regelaar van deze astra gescoord bij d nieboer
alleen weet hij niet waar de dikke rode draad op de motor gemonteerd moet worden.
iemand van hier die dat weet?
btw heb contact gehad met Niels AKA Rally astra of Rellie,
hij heeft de auto nooit opnieuw opgebouwd alleen geholpen bij het fatsoenlijk laten lopen van de motor...
alleen weet hij niet waar de dikke rode draad op de motor gemonteerd moet worden.
iemand van hier die dat weet?
btw heb contact gehad met Niels AKA Rally astra of Rellie,
hij heeft de auto nooit opnieuw opgebouwd alleen geholpen bij het fatsoenlijk laten lopen van de motor...
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
heb je ook een foto van de draad die je bedoeldSebastiaankadett schreef:inmiddels heeft mijn kamaraad ook de computer/ injectoren/ brandstofpomp/ en brandstofdruk regelaar van deze astra gescoord bij d nieboer
alleen weet hij niet waar de dikke rode draad op de motor gemonteerd moet worden.
iemand van hier die dat weet?
btw heb contact gehad met Niels AKA Rally astra of Rellie,
hij heeft de auto nooit opnieuw opgebouwd alleen geholpen bij het fatsoenlijk laten lopen van de motor...
want zo weet ik het ook niet
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 apr 2010 13:04
Re: Astra C20LET GT28R @ EDS Part II
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php ... pid1692004
das de link,
maar goed, is inmiddels opgelost
das de link,
maar goed, is inmiddels opgelost