Pagina 4 van 7
Geplaatst: 23 feb 2008 17:15
door Da Evil Michael
hahahahaha,
ik heb het er niet voor niets inzitte
en zo vaak staat hij niet hard hoor.
Geplaatst: 23 feb 2008 21:34
door gsipiloot
Da Evil Michael schreef:
ik heb het er niet voor niets inzitte
en zo vaak staat hij niet hard hoor.
als t er niet voor niks in zit staat hij toch juist wel vaak hard of heb ik nou een klap van de molenwiek gehad
Geplaatst: 24 feb 2008 02:12
door Da Evil Michael
ook als hij zacht staat moet er wel een beetje bass vanaf kome om de muziek een mooi vol geluid te geve
Geplaatst: 24 feb 2008 14:52
door gsipiloot
ja da klopt ben ik helemaal met je eens maar t geluid van een mooie groep A is ook nie weg!
Geplaatst: 24 feb 2008 16:12
door Da Evil Michael
eerst ga ik een ander blok in mijn 1.6 legge en dan gelijk doorspare voor een groep A uitlaat ala niels
Geplaatst: 08 mei 2008 20:48
door shorty
afgelopen week heb ik van JW (hier van forum) zijn sebring overgenomen...
mijn eigen uitlaat zat vast gelast aan de originele uitlaat wat wel jammer is...
en die van JW zat nog een stukje pijp ingelast...
dit was het pijpje zoals ik hem kreeg...
en nu mocht het zo zijn dat ik vandaag nog wat energie over had van me best pittige opleiding...
dus ik ben mijn uitlaat maar vast gaan voorbereiden...
en als we dan toch bezig zijn doen we het meteen goed...
het stuk waar je je eind-demper aan je uitlaat systeem maakt , was vasgelast aan een stuk originele buis (dus met geen mogelijkheid meteen te monteren)...
dat dus maar eraf geflext net (en ook meteen 2 sneetjes aan de zijkant gemaakt om hem te klemmen)...
toen dat gebeurt was, kwam ik bij het volgende...
het leek op sommige plekjes of die aan het roesten was, dus ben ik begonnen met schuren
...
eigenlijk toch best lelijk zo zonder verf
haha
dus maar even intape...
en een nieuw laagje (hitte-bestendige) lak eroverheen spuiten...
dan maar even laten drogen (wat met hitte-bestendige vrij snel hand droog is)...
en de tape eraf halen...
en zie hier het eindresultaat...
nu alleen mijn sierstukjes nog even oppoetsen (want daar zit iets van een soort zwart vet laagje op, zat er al op)...
even de polijst pasta erbij en polijst schijfje en voila
...
zo zagen ze eruit (ik weet niet of het goed te zien is)...
en zo zijn ze nu...
het resultaat mag er best zijn...
en dan word die (als goed is) komend weekend onder de gs
i gehangen
JW thx man
Geplaatst: 08 mei 2008 21:12
door Laagvlieger
Zo jij bent lekker bezig geweest zeg!!!!
Geplaatst: 08 mei 2008 22:05
door Syl-Astra
sexy buikje hoor
Geplaatst: 08 mei 2008 22:06
door shorty
Syl-Astra schreef:
sexy buikje hoor
haha thx...
Geplaatst: 08 mei 2008 22:49
door pascal1109
Jij moet vaker energie over hebben man
ziet er heel goed uit!
Geplaatst: 09 mei 2008 09:33
door JW
Mijn oude uitlaat inderdaad... echt nooit geweten dat je een uitlaat zo gaaf kon maken!
Mijn complimenten!
Geplaatst: 09 mei 2008 13:08
door shorty
JW schreef:Mijn oude uitlaat inderdaad... echt nooit geweten dat je een uitlaat zo gaaf kon maken!
Mijn complimenten!
ja als je er een beetje tijd en energie in steekt kun je alles mooi krijgen he
is jou gsi btw al gepolijst...?
Geplaatst: 09 mei 2008 15:55
door shorty
zo vandaag optijd klaar met me school...
ben gelukkig geslaagd voor me hijsbewijs
nu was ik rond 13.00 uur thuis en heb ik besloten om meteen mijn sebring maar te monteren...
nou dit haalde ik dus onder mijn gsi vandaan (na lang slijpen en wrikken)...:
toen maar even eronder gehangen ( en niet eens vast geklemd met beugels
)
toch maar goed hangen en vast klemmen...
en dit is dan het eindresultaat...:
ik ben er echt wel super te vrede mee...
en het oogt ook meteen ook een stuk strakker en beter dan die dtm
het enige wat ik nog moet is even het randje (waar de uitlaat de demper mekaar kruisen) insmeren met gum gum ofzo voor een nog betere dichting
verder klinkt het echt ook een stuk zwaarder en ook beter...
Geplaatst: 09 mei 2008 16:25
door Mad Driver
sow die demper ziet er stukke beter uit, bijna nieuwe man...goed bezig
Geplaatst: 09 mei 2008 16:54
door RedBill
Erg strak gemaakt man, die demper.
Je moet em nog wel even netjes recht hangen, want op de foto hangt hij voor het oog scheef.
Geplaatst: 09 mei 2008 17:12
door Mad Driver
mijn demper hangt weer een beetje laag...hoe krijg ik hem strak bij de bumper??
De demper hangt aan 1 klem, ik heb nog 2 van die hangertjes vrij...
Geplaatst: 09 mei 2008 19:48
door pascal1109
ben jij niet gewoon een rubbertje kwijt?
Geplaatst: 09 mei 2008 20:50
door shorty
pascal1109 schreef:ben jij niet gewoon een rubbertje kwijt?
rubbertjes zat...
oh je bedoeld die van me uitlaat... hahaha
een 8v heeft maar 1 ophang rubber
Geplaatst: 09 mei 2008 21:16
door pascal1109
nee, die van jouw hangt gewoon scheef shorty, moet je gewoon even recht hangen
join the club, want bij de mijne moet dat ook nog even gebeuren
had het tegen maddie
want heb ik ook wel is gehad, was er 1 zo'n rubber gewoon helemaal verpieterd. Paar euro nieuwe en hing weer strak des tijds
Geplaatst: 09 mei 2008 21:30
door Mad Driver
ik weet watje bedoelt pascal....deze rubber is pas 1 maand geleden vervangen, maar de boel hangt desontdanks toch nog een beetje laag.
Daarom vind ik het ook raar..
Geplaatst: 09 mei 2008 22:12
door oenatje
veel beter dan die dtm sjit, en idd even recht hangen
Geplaatst: 09 mei 2008 23:01
door gsipiloot
heel netjes strak die sebring! die dtm kan mooi naar t kamp voor oud ijzer!
Geplaatst: 11 mei 2008 17:40
door shorty
vandaag ook weer effe bezig geweest...
ik heb in me grill van dat "ghrome" racegaas zitten...
en al een tijdje rij ik rond met donkere koplampen...
nu ziet dat natuurlijk niet uit...
tijd dus om dat maar eens te veranderen...
voorheen...:
het gaas eruit halen ging best k*t haha (dat krijg je met ramenkit he)...
eenmaal eruit en zo veel mogelijk kit weggehaald en toen maar begonne met spuiten...:
tijdens het drogen van de lak ben ik begonnen aan het poetsen van me grill...
was best nodig
dit is resultaat...:
en zo ziet het uit op de gs
i met de angle eyes...:
en als we dan toch bezig zijn...
doen we ook maar meteen de lucht-happers...
de lucht-happers heb ik (tijdens het drogen van de lak) ook gepoetst met mequires..
het verschil is duidelijk en vooral icm de motorkap nu...
de luchthappers na het "cleanere" (links was toen nog niet gedaan, rechts wel)...:
en zo ziet het op de gs
i uit...:
hoezo kleur verschil (tussen de happers en motorkap)
...:
Geplaatst: 11 mei 2008 17:45
door pascal1109
Goed bezig, hoog tijd voor de rest v/d auto dan
Morgen weer mooie dag ervoor
Geplaatst: 11 mei 2008 17:46
door shorty
pascal1109 schreef:Goed bezig, hoog tijd voor de rest v/d auto dan
Morgen weer mooie dag ervoor
ik wil eens kijke waar ik me auto binnen kan zetten...
we hebben laatste tijd nogal veel last van die hele fijne zand wat zo op je auto waait...
had gister namelijk al "gewoon" gewassen