zit wel degelijk een echt gat in het scherm maarja geen functie verder en geen gezicht, maar nee bart dat is het nie, focus eens minder op de autoBart(astra) schreef:Die nephappet in je linker scherm voor ??smatse schreef:goed man krijn, kijken of ze het zien op de foto
zandvoort
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ghi.. check de tower
Cool gevonden
Smatse = sponsor @ Zandvoort
Cool gevonden
Smatse = sponsor @ Zandvoort
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Voor iedereen die normale of Promo babe foto's van mijn auto heeft gemaakt gaarne de full size pic's naar:
sounddragon@gmail.com
10 Mb max. per mailtje
BvD
sounddragon@gmail.com
10 Mb max. per mailtje
BvD
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 24 apr 2007 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Mijn picz:
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=mogaXz2qIm
Voor hoge resolutie versies PM of mail me even met vermelding van de fotonr's die je wilt hebben.
Wat problemen met de upload, de gewone zandvoort picz komen nog.
@2.0 freak. Alle foto's waar ik op het circuit rij zijn welkom, aangezien ik nergens mooi op sta op de baan. Jou picz zijn te klein om mezelf te onderscheiden.
Voor hoge resolutie versies PM of mail me even met vermelding van de fotonr's die je wilt hebben.
@2.0 freak. Alle foto's waar ik op het circuit rij zijn welkom, aangezien ik nergens mooi op sta op de baan. Jou picz zijn te klein om mezelf te onderscheiden.
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 23 apr 2007 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Same here... mocht je er 1 van mij tegen komen op de baan... plzLaagvlieger schreef:Mijn picz:
Voor hoge resolutie versies PM of mail me even.
NS-RF-**
C20XE '94
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Hier de gewone zandvoort picz:
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=lKDNae1pp7
ook hier. Groot formaat hebben? mail me even het fotonr.
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=lKDNae1pp7
ook hier. Groot formaat hebben? mail me even het fotonr.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- DerbiMikey
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
ja joh daarom doe ik het ook via photobucketDaVaRiOuS schreef:kap even met dat imageshack gek.. dat is zooo slooommm!!!
hup 20 tegelijk duurt 10 min ligt aan de grote van je foto natuurlijk. maar dies wel sneller gelukkig. 1 foto met imageshack duurt al lang laat staan met meerdere...
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
imagevenue kan ook...2.0 freak schreef:ja joh daarom doe ik het ook via photobucketDaVaRiOuS schreef:kap even met dat imageshack gek.. dat is zooo slooommm!!!
hup 20 tegelijk duurt 10 min ligt aan de grote van je foto natuurlijk. maar dies wel sneller gelukkig. 1 foto met imageshack duurt al lang laat staan met meerdere...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Heb je van mij toevallig nog wat mooie foto's??pluggie schreef:Was jij na 15 minuten van de baan ofzo ? Iedereen die later van de baan af was dan ik heb ik wel, rest wel, stond al Astra of 5/6 ofzo binnen.JW schreef: Same here... mocht je er 1 van mij tegen komen op de baan... plz
NS-RF-**
Jouw kom ik niet tegen iig op de foto's.
De enige rooie.