Pagina 4 van 22

Geplaatst: 10 aug 2005 00:59
door vexz
Das een beste! :lol:

Geplaatst: 10 aug 2005 07:27
door David
:shock: Wat dit gaat doen?? Heb zo'n heel vaag vermoeden dat deze HEEL VEEL gaat doen :shock:


Jammer dat je je oude Garrett er niet even naast kan zetten als vergelijking :wink:

Geplaatst: 10 aug 2005 11:58
door jeffrey c20let
Hoi Robbie

Ziet er veel belovend uit :shock:
Hij is een heel stuk groter als de k16,moet je nog veel ruimte maken tussen het blok en de radiateur :?:

ik heb mijn ic achter mijn gril zitten waardoor mijn radiateur iets naar achterren kwam dus ik zowiezo al weinig ruimte maar moet ooit ook geloven aan een grotere turbo

grtjs jeffrey

Geplaatst: 10 aug 2005 14:17
door DayWaLk3R
das een aardig grote Fohn :shock: (wil ik ook wel :oops: )

Geplaatst: 10 aug 2005 17:39
door djfloske
netjes robbie, keep going :worship:

Geplaatst: 10 aug 2005 20:04
door AstraGSI
Dat zijn pas projecten. Alles op maat maken. Veel zoek en puzzel werk. :worship:

Geplaatst: 10 aug 2005 21:33
door bas1984
watahyahknow schreef:hmmmmmmm denk 30 liter per 100 km
och ja... hijs student he... geld zat :lol: :lol:

egt respect robbie :worship:

wat gaat het zaakje allemaal zo'n beetje meer doen?

Geplaatst: 11 aug 2005 00:20
door RobbieS
Tis idd HEEL veel zoek en puzzelwerk. Goeie collector waar de 4 pijpen bij mekaar komen in de flens van het spruitstuk is een énorm *piep* werk.

Hoeveel het gaat opbrengen zal afhangen van hoe goed onze zelfbouwdelen zijn, en de afstelling.
Dus durf er niet echt voorspellingen over te doen wat het vermogen/koppel zal worden. De turbo heeft een flowcapaciteit van ca 600pk dus daar gaat het niet aan liggen.

even vergelijk, GT28R vs GT35R
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 11 aug 2005 01:17
door vexz
RobbieS schreef:Tis idd HEEL veel zoek en puzzelwerk. Goeie collector waar de 4 pijpen bij mekaar komen in de flens van het spruitstuk is een énorm *piep* werk.

Hoeveel het gaat opbrengen zal afhangen van hoe goed onze zelfbouwdelen zijn, en de afstelling.
Dus durf er niet echt voorspellingen over te doen wat het vermogen/koppel zal worden. De turbo heeft een flowcapaciteit van ca 600pk dus daar gaat het niet aan liggen.

even vergelijk, GT28R vs GT35R
Afbeelding
Afbeelding
Das een lekker verschil.. Je blaast je jezelf en de auto straks flink van de plek..

hmmz de pepsi is ook in de aanbeiding lol

Geplaatst: 11 aug 2005 01:23
door Rallyastra
Wat doe je met je oude turbo robbie ? weet er anders misschien nog wel iemand voor

Geplaatst: 11 aug 2005 09:19
door Marty
Das pas weekend voordeel

Geplaatst: 11 aug 2005 10:27
door Melbo
Echt vet om zulke projectjes te volgen...ben echt benieuwd! :P

Geplaatst: 11 aug 2005 10:55
door Rallyastra
Volgens mij gaat hij gewoon een BI turbo setup maken :lol: kleine turbo voor meer koppel onder in toeren de grote turbo voor de pk's bovenin :lol:

Geplaatst: 11 aug 2005 11:59
door David
Rallyastra schreef:Volgens mij gaat hij gewoon een BI turbo setup maken :lol: kleine turbo voor meer koppel onder in toeren de grote turbo voor de pk's bovenin :lol:
En volgens mij krijt ie dan ERNSTIG ruimtetekort ... volgens mij word het behoorlijk kutten en puzzelen met 1 Garrett + spruitstuk .... OOOFFFF motorruimte vergoten misschien?? Beetje verlengen zou geen probleem mogen zijn denk ik :lol:

Geplaatst: 11 aug 2005 12:57
door Rallyastra
Radiateur naar de kofferbak misschien ? :wink: :lol:

Geplaatst: 11 aug 2005 13:18
door RobbieS
Rallyastra schreef:Wat doe je met je oude turbo robbie ? weet er anders misschien nog wel iemand voor
GT28R + mn oude motor en F28 zijn verkocht.

Maar als er serieuze interesse is kan ik wel aan turbo's komen, heb goede contacten met iemand uit Duitsland die Garrett's importeerd.
Spruitstukken en downpipes kan ik ook nog regelen omdat we materiaal in grotere aantallen moesten afnemen. Genoeg materiaal voor een turbokit of 7.
Dus als er liefhebbers zijn, er is vanalles mogelijk.....

Geplaatst: 11 aug 2005 13:30
door Rallyastra
Nou serieuze interesse wel maar de poen he :lol: die jongen is zelf ook student hts geld en studenten gaat niet altijd samen :wink:

Geplaatst: 11 aug 2005 14:06
door vexz
RobbieS schreef:
Rallyastra schreef:Wat doe je met je oude turbo robbie ? weet er anders misschien nog wel iemand voor
GT28R + mn oude motor en F28 zijn verkocht.

Maar als er serieuze interesse is kan ik wel aan turbo's komen, heb goede contacten met iemand uit Duitsland die Garrett's importeerd.
Spruitstukken en downpipes kan ik ook nog regelen omdat we materiaal in grotere aantallen moesten afnemen. Genoeg materiaal voor een turbokit of 7.
Dus als er liefhebbers zijn, er is vanalles mogelijk.....
Dus je begint met een ander LET blok? En een andere bak? Wel weer en F28 bak?

Geplaatst: 11 aug 2005 14:50
door Rallyastra
Misschien een short ratio ? Quaife kit in een F28, nieuw opgebouwde LET denk dat het zoiets zal zijn alleen met Robbie weet je het nooit

Geplaatst: 11 aug 2005 23:28
door RobbieS
Versnellingsbak ben ik nog over aant rond informeren of er evt alternatieven zijn voor de F28. Maar tot nu toe weinig andere opties.
Die rechte vertandingskits zijn er niet voor de F28 zover ik heb opgevangen, en quaiffekits voor een F20 houden maar tot 300pk.
Bovendien vind ik die dogboxen veel te duur.

Dus het zal wss wel een normale F28 worden met sper. De enige bak waarvan ik enigszins weet dat ie het kan houden bij deze vermogens.
Of iemand hier moet nog wat alternatieven hebben.

@vexz ik begin niet met een ander LET blok, maar een kale 2liter, onderblok van een ecotec en een kop van een C20xe.

Geplaatst: 12 aug 2005 02:26
door Rallyastra
Denk dat een complete quaife of X-track te duur word ofniet ? :wink: kan er anders misschien wel een regelen :wink:

Geplaatst: 12 aug 2005 11:57
door RobbieS
druk er maar eens een achterover voor me, voor weinig :lol:

Geplaatst: 12 aug 2005 21:10
door RobbieS
we zijn weer bezig geweest

collector, heeft even geduurt maar dan heb je wel wat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

iets in deze geest moet het spruitstuk gaan worden, equal lengt runners. Deze steekt nu in een T25flens voor een vriend, maar de mijne zal ook zoiets worden. Alleen dan in een grotere turboflens en met een uitgang voor de externe wastegate.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding