Ligt aan je resolutie Ghanz.. je kan die foto ook makkelijk zien met een 14inch schermHans schreef:teering, 21'' beeldscherm... k.. nog teklein ...
electrische ramen en cv
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Hans schreef:ja ik nu ook!, ik zit nu buiten in me stoel in het gras plantsoen, kijkend naar me scherm binne op me bureau..DayWaLk3R schreef:Ligt aan je resolutie Ghanz.. je kan die foto ook makkelijk zien met een 14inch schermHans schreef:teering, 21'' beeldscherm... k.. nog teklein ...
whahahah
Hans gaat nu direct een nieuwe monitor halen !
- Darknexus
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Wow leuke fotos .
Alleen een vraagje
Ook ik ben met mijn CV bezig enzo mijn astra was heelaas helemaal niet voorbereid . Dus sommige draadjes heb ik zelf al getrokken,
Maar nu ik zie dat foto over dat kikker? of sow. en wat moet daar aangesloten worden?, Bij mijn CV zijn er 5 draadjes 3 normaal en 2 zwartgekleurd maar ik heb geen flauw idee waar ze naartoe moeten? .
Kan iemand even duidelijk zijn over dat Kikker gedoe . hehe Thx :0
Kissessss
Alleen een vraagje
Ook ik ben met mijn CV bezig enzo mijn astra was heelaas helemaal niet voorbereid . Dus sommige draadjes heb ik zelf al getrokken,
Maar nu ik zie dat foto over dat kikker? of sow. en wat moet daar aangesloten worden?, Bij mijn CV zijn er 5 draadjes 3 normaal en 2 zwartgekleurd maar ik heb geen flauw idee waar ze naartoe moeten? .
Kan iemand even duidelijk zijn over dat Kikker gedoe . hehe Thx :0
Kissessss
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Darknexus
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Jezus ik snap er geen drol meer van .
Nou zal ik het proberen uit te leggen .
IK heb dus totaal 5 draadjes aan elke deur hangen voor mijn CV , maar jullie laten dat kikkert stekker zien en ik heb geen flauw idee wat ik met die kikkert stekker moet doen? Want mijn CV draadkleurtjes zijn anders dan op dat Kikkert stekker.
moet ik zelf draadjes van beide deuren naar dat kikkert trekken?
hehe ik ben niet echt zo slim dat ik allesssss in een keer snap Srry
IK heb dus totaal 5 draadjes aan elke deur hangen voor mijn CV , maar jullie laten dat kikkert stekker zien en ik heb geen flauw idee wat ik met die kikkert stekker moet doen? Want mijn CV draadkleurtjes zijn anders dan op dat Kikkert stekker.
Wat voor CV probeer je in te bouwen? Standaard Opel, dus Kiekert, of een after market setje, dus niet standaard.Darknexus schreef:Jezus ik snap er geen drol meer van .
Tekst..
hier dan eindelijk de foto's van mijn vergeefse zoekactie naar de kabel voor de kiekert. Zoals eerder beschreven heb ik tot de bodemplaat en zij-plaatwerk gekeken, tussen de lagen matjes en isolatie, maar hij's nergens te vinden....
enne maak je geen zorgen hans, van mij krijg je geen klap voor je harses!
enne maak je geen zorgen hans, van mij krijg je geen klap voor je harses!
Ja dat ben ik dus nu allemaal aan het inbouwen....elek.ramen, elek.spiegels en cv. Volgens mij is die kabel niet voor elek.spiegels, voor deze is alleen een relais nodig...toch? en natuurlijk de bedrading die door de deuren moet gaan!vexz schreef:Heb je wel elek ramen en spiegels?
Die stekker waar met rood een 2tje bij staat, die los ligt, waar is deze voor? Misschien voor elek spiegels? Want dat heb ik er niet op zitten, wel elek ramen.
volgens vraagbaak kom je daar alleen stekkers tegen van:
1 motronic (stuk of 40 connecties)
2 stuurapp. antiefdiefstal (iets 21 connecties) lekkah belangrijk
3 brandstof relais (6 connecties)
4 stuurapparaat voorgloeitijd dieselmotoren ? (stuk of X connecties)
5 kiekert (8 connecties)
1 motronic (stuk of 40 connecties)
2 stuurapp. antiefdiefstal (iets 21 connecties) lekkah belangrijk
3 brandstof relais (6 connecties)
4 stuurapparaat voorgloeitijd dieselmotoren ? (stuk of X connecties)
5 kiekert (8 connecties)
LIVE IN THE FAST LANE