Pagina 4 van 5

Geplaatst: 20 sep 2008 02:23
door Trompie
oenatje schreef:das idd rotzooi
Ik heb ze ook en het remt echt kut

Geplaatst: 20 sep 2008 02:29
door pluggie
Das troep idd.

Maar je hebt geen remstof, gaap.

Geplaatst: 20 sep 2008 06:44
door Matt
What the hell doe jij met je remmen als ze nu al versleten zijn???

Mijn Cali remmen zijn nog dik zat en die zaten er al op voordat jij je auto kocht :shock:

Geplaatst: 20 sep 2008 10:47
door Trompie
pluggie schreef:Das troep idd.

Maar je hebt geen remstof, gaap.
Klopt, mijn achterste velgen zijn altijd smeriger dan mijn voorste :shock:

Ennuh, jij bent ook echt een nachtmens! :lol:

Geplaatst: 20 sep 2008 15:54
door Nick-GSI
oenatje schreef:das idd rotzooi
Ik had ook EBC onder me vorige astra en is geen rotzooi hoor, remde prima, en veel minder last van zwarte velgen

Geplaatst: 20 sep 2008 18:42
door Laagvlieger
DS2500's stoffen ook niet op de velgen.
En die remmen wel goed als ze lekker heet zijn.
:wink:

Geplaatst: 21 sep 2008 12:06
door suga
k had het over remmen van 300 euri ken dat kloppen, en ze zijn nog niet op zijn halverwege maar wil alvast wat zoeken

maar me koppelingsplaten zitten erin :!: en dat doe k noooooooiiit meer

moet nu alleen nog afgesteld worden maar gistr 2 uur ruzie gehad met de pri-as en met de bak weer goed hangen man volgende x haal k gewoon heel het blok eruit dan ben k sneller klaar....

maandag word ti afgesteld, werd gewoon sacho van me eigen auto, zat bijna op het punt van me gsi een flinke rotschop te verkopen... maarja dan krijg je van die lelijke deuken... :wink:

Geplaatst: 21 sep 2008 12:43
door Laagvlieger
Koppelingetje vervangen is 4 uurtjes werk, alleen je moet hem wel goed centreren anders gaat het niet
:wink:

Tis alleen wel zwaar zo'n bak boven je hoofd......

Geplaatst: 21 sep 2008 12:54
door oenatje
Nick-GSI schreef:
oenatje schreef:das idd rotzooi
Ik had ook EBC onder me vorige astra en is geen rotzooi hoor, remde prima, en veel minder last van zwarte velgen
troep, ik had erg veel last van rempoeder. en piepen als een gek, en bij hard remmen erg faden

Geplaatst: 21 sep 2008 12:56
door suga
Hij was goed gecentreerd alleen de bak zat een beetje schuin dus ja, dan wil die niet. Maar het was een leuk klusje voor iemand zonder verstand ervan en 1 met verstand van reviseren. En dan nog 2 adviseurs in geval van nood :wink: Maar we waren om half 11 begonnen met alles loshalen, eerst geprobeerd zonder de bak los te halen dat ging niet. Toen de bak maar los en dan alle ertussen uit krigen en er weer tussen zetten. Dan dat geschoemel met de pri-as erbij en dan rustig aan de bakolie er weer in doen en dan erachter komen dat die nog afgesteld moet worden omdat er 1 aan de kabel heeft zitten kl*ten. Dan is het opeens 9 uur s'avonds + 1 seatje tussendoor kleine beurt + lek zoeken en het uitzoeken waarom hij op 3 cilinders loopt.

We waren aardig sacho ervan.

Geplaatst: 21 sep 2008 13:17
door Laagvlieger
Maarrrr wel een ervaring rijker :lol:

Geplaatst: 21 sep 2008 14:01
door Nick-GSI
oenatje schreef:
Nick-GSI schreef:
oenatje schreef:das idd rotzooi
Ik had ook EBC onder me vorige astra en is geen rotzooi hoor, remde prima, en veel minder last van zwarte velgen
troep, ik had erg veel last van rempoeder. en piepen als een gek, en bij hard remmen erg faden
nou ik had geen last van piepe of iets dergelijks. Remde prima ook met hard remmen. Ik had wel gegroefde en geboorde schijven

Geplaatst: 21 sep 2008 16:55
door Matt
En gebruik alsjeblieft wat meer leesteken zoals punten en komma's en hoofdletters :lol:

Geplaatst: 21 sep 2008 18:36
door Raymond-oud
waaromdanmatzokunjemeertekstkwijthoor :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 21 sep 2008 19:02
door Kakashi
hetiseenstukefficientermaarergduidelijkishetniet. :P

Geplaatst: 21 sep 2008 19:26
door Syl-Astra
Als je nu gewoon toepast met wat je op school geleerd heb ! Komt het wat duidelijker over :wink:

Geplaatst: 21 sep 2008 20:13
door Laagvlieger
Yupz en daarbij. Dit voorsteltopic is wel klaar dacht ik zo.

Graag posten in de groepen waar het voor bedoeld is.

Geplaatst: 21 sep 2008 20:43
door suga
dan moet er een topic komen voor alle problemen vragen en kletspraatjes bij elkaar, en matt heb je nog meer aan te merken.
je woont geen 2 straten verder meer dus moet k me vragen hier stellen.

maarja als mensen nog iets van me willen weten, ik heb overal wel een antwoord op en anders verzin ik er wel 1

maar ik wil graag weten welke remmen goedkoop of duur het beste presteren remstof maakt me niet veel uit heb orginele velgen en hou me gsi ook zoveel mogelijk standaard. behalve de remblokken dan.

Geplaatst: 21 sep 2008 22:02
door Laagvlieger
En dat hebben we......

Kletspraat heet dat :wink:

viewforum.php?f=1

Doe daar even verder vragen over je remmen.
Denkdat je dan ook meer en serieurzere reacties krijgt dan in een voorsteltopic waar gewoon niet iedereen kijkt.

En je had ook nog niet gezegd wat er aanDS2500's mankeert.Maar doe dat even in een vers topic.
:!:

Geplaatst: 03 okt 2008 18:06
door Bart(astra)
Laagvlieger schreef:Coscast kop kan er zonder problem op.
Enigste verschil is dat je een boutgat mist voor de DIS bobine.
Normaal zit die met 3 of 4 vast. en daarna met 1 of 2. Zoiets was het.
Mooiste is als je daar even zelf een beter beugeltje voor maakt.
Het is wel belangrijk dat ie goed vast zit.

...raar genoeg voel ik me nu ineens aangesproken...haha
Dis bobine zit vast bij het hijsoog, en met twee boutjes aan de zijkant in de kop. Met een niet originele kop heb je dus alleen het hijsoog bevestigingspunt. Heb ik ook namelijk.
De kans dat die uiteindelijk door scheurt, door o.a. het eigen gewicht van de bobine, is zeker aanwezig. Dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.
(mijn gevolg was een kabelboombrand...)


Verder Welkom hier op het forum !




...knap altijd dat er bij een vrouw op het forum gelijk 3x zoveel reply's zijn :lol: :lol:

Geplaatst: 03 okt 2008 19:05
door suga
vind je het gek :wink: vrouwen op zon forum zijn zeldzamer dan mannen zelfde als een aluminium bougikap van vauxhall :P die ikke heb

Geplaatst: 03 okt 2008 19:21
door oenatje
ik ook.

<---------------------kijk maar 8)

Geplaatst: 03 okt 2008 19:30
door suga
ik heb hem, nog helemaal kaal geen rode verf, was een lucky find. gratis en voor nix :wink:

Geplaatst: 03 okt 2008 19:47
door Matt
Zijn zo zeldzaam dat je ze zo vanuit Engeland hierheen kan laten sturen :lol:

Snap alleen niet wat je met zoiets moet, het is en blijft een Opel.
Van Oenatje snap ik het weer wel :P

Geplaatst: 03 okt 2008 19:53
door gsipiloot
ik heb ook zon aluminium kappie en hij is nu weer als nieuw (wat jullie kunnen zien zodra ik de foto's erop krijg! :oops: )