owkeee het originele filter zit erop sinds gisteren
vandaag gelijk even alles besteld voor het linker achterscherm die volgende week vervangen gaat worden bij Arta Parts , dus als Sander thuiskomt vanavond heb ik mijn aandeel geleverd ..
moeten we volgende week even een paar dagen zonder de GSi maar dan is dat ook weer klaar en dan op naar het volgende op ons lijstje
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
ik zelf heb er bijna nog niet ingereden maar volgens Sander merkt ie wel degelijk verschil, zal ie zelf nog wel hiero neerzetten denk ik zo hem kennende
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
Ja verschil merk je duidelijk, het grootste verschil is dat de computer nu op de stand gemiddeld verbruik van ongeveer 11,5/100 naar 9,7/100 is gegaan dus we zijn aanzienelijk zuiniger gaan rijden.. Onder in pakt hij veel vlotter op en hij rijd vele malen rustiger.. Je krijgt het gevoel dat hij zweeft over de weg als je begrijp wat ik bedoel.. Al met al een hele vooruit gang...
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
GSi-mon schreef:staan toch regelmatig GSi's die in onderdelen gaan op marktplaats.. hebben die allemaal championne onder de kap? of anders op de sloop?
moet wel een luchtbak hebben voor een c20ne. Heb op meerdere advertenties gereageerd, maar geen succes.
Nou gisteren weer iets ondeknt.. Matt was afgelopen weekend bij mij en hem vielt op dat er weinig lampjes op mijn dash brande en was bang dat de oude eigenaar er lampjes had uitgehaald om zo storingen te verbergen.. Gisterenavond dashboard uit elkaar gehaald en het was inderdaad waar, ik miste het lampje van de motor, de etc en de ABS.. Vanochtend nieuwe lampjes gehaald en inderdaad de ABS en ETC blijven branden, motor gaat gelukkig wel uit.. Nu maar even een afspraak maken om hem te laten uitlezen wat dit nu weer is
Kom nu net terug van de Opel die heeft hem aan de tech 1 gehangen.. Abs geeft GEEN storing, probleem volgens de opel in Papendrecht is het volgende.. Code 57 op de traction control, dat is een spanningsprobleem.. Dus heb ergens geen spanning op de traction control, en ze zeggen als die een fout heeft dat de ABS dan ook Automatisch gaat branden.. Geen ernstige kapotte dingen in eerste instantie maar gaat het maar eens vinden
heb het even nagevraagd bij mijn harde werker
ze hebben een gehele data check gedaan en het enige wat er aan eventuele storingen uitkwam was die van de TC dat was code 57 is een spannings probleem zeiden ze , verder geen storingen
Ja inderdaad, hij heeft de hele check gehad alles is nagekeken met de tech.. Dit is het enige.. Monteur vertelde me wel dat ik alles wat in verbinding staat met de TC moet doormeten ergens is er een breuk in de spanning .. Hoop dat marcel iets weet