Bij de meesten is het 'stadslicht wat brand'maar dan een stuk of 30Mikeopel schreef:moet je gewoon je mistlampen en je grootlicht aan zetten
Daar wordt je niet doo verblind
Bij de meesten is het 'stadslicht wat brand'maar dan een stuk of 30Mikeopel schreef:moet je gewoon je mistlampen en je grootlicht aan zetten
Nou, ik vergeet het soms ook wel eens hoor. Zeker als ik al een beetje moe ben enzo.pascal1109 schreef:Maar HOE doe je dat dan? Dat kan je toch niet vergeten?GSI4ever schreef: Vergat onlangs op een zeer rustige autoweg in de nacht mijn groot licht uit te doen....
Net als die lui die een kwartier met knipperlicht aan rijden.
Je ziet toch een indicator op je dash? Zeker in het donker
Is gebeurd in de latere uurtjes op een weg die ik op mijn duimpje ken. Vermoeidheid speelt dan ook mee. Zit dan dom voor me uit te starenMaar HOE doe je dat dan? Dat kan je toch niet vergeten?
Wat er aankomt is belangrijker...EKadett schreef:zo is er nog wat spannends gebeurd? was even een paar weken niet toe in staat om even forum te checken.. (lees lui )
Hell yeahThe Undertaker schreef: Westcoast promoteam @ Essen Motorshow.....
Klopt, maar dan moeten er wel foto's bij van de Westcoast promobabespascal1109 schreef:Hell yeahThe Undertaker schreef: Westcoast promoteam @ Essen Motorshow.....
Maar als je dit nou vrijdag pas gezegd had, dan was het al gebeurd
"Plaat is alleen voorzien van keurmerk als het kenteken vermeld dat 18.2 model is toegestaan"Gele kentekenplaat 18.2 USA model NL
Klopt, alleen deze is helemaal niet legaal omdat deze een blauwe band heeft:GSI4ever schreef:"Plaat is alleen voorzien van keurmerk als het kenteken vermeld dat 18.2 model is toegestaan"Gele kentekenplaat 18.2 USA model NL
Betekent dan toch APK afkeur als het NIET voorzien is van een keurmerk?
Wel een mooie plaat.
Opmerking :
Plaat is niet voorzien van een keurmerk.
Heel zonde aangezien dit een hele mooie Kadett isAstrid_fahrer schreef:Hoe ontzettend doodzonde zou het zijn als deze in onderdelen weg zou gaan
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/o ... pleet.html