Pagina 27 van 42

Geplaatst: 06 okt 2007 18:12
door Rallyastra
Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest :shock: :shock: :shock: Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft :lol: :lol:

Geplaatst: 07 okt 2007 14:30
door Melbo
Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest :shock: :shock: :shock: Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft :lol: :lol:
Nog sneller??? :shock:

Loopt die van David ook 280+ dan... :P

Geplaatst: 07 okt 2007 14:52
door GSi Twente
Bassion schreef:
GSi Twente schreef:308mm 8)

Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
dat is super vet. is dat die 3.0 V6?
Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.
Gewoon goed voorbeeld van redelijke ankers.

Als je echt wat goeds wilt, 4-pots klauwen.
Want die zijn lichter, en dus minder onafgeveerd gewicht aan je wielen!

Beste opties voor pk's is een lichtgewicht setje wielen, noemende Speedlines of OZ Superleggera.
Onafgeveerd gewicht trekt namelijk een groot deel van je vermogen weg tot aan je voorwielen.

Geplaatst: 07 okt 2007 18:55
door Bassion
GSi Twente schreef:
Bassion schreef:
GSi Twente schreef:308mm 8)

Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
dat is super vet. is dat die 3.0 V6?
Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.
Gewoon goed voorbeeld van redelijke ankers.

Als je echt wat goeds wilt, 4-pots klauwen.
Want die zijn lichter, en dus minder onafgeveerd gewicht aan je wielen!

Beste opties voor pk's is een lichtgewicht setje wielen, noemende Speedlines of OZ Superleggera.
Onafgeveerd gewicht trekt namelijk een groot deel van je vermogen weg tot aan je voorwielen.
idd die remmen heb ik ook liggen. opc voor en i500 achter. ik ben alleen nog aan het wachten op de naven achter en de poten voor.

ik heb al eens gekeken naar ap klauwen maar die zijn nogal duur :wink:

echt super mooi dit zeg

Geplaatst: 07 okt 2007 20:46
door Rabbit
Filmpjes van de nieuwe V6 waar Niels mee aan het bouwen is :lol:

Gemaakt op de 1ste sleutel zondag :D

http://nl.youtube.com/watch?v=mjWG_sM8nd4

http://nl.youtube.com/watch?v=wu0_v_37kTQ

Geplaatst: 07 okt 2007 20:52
door vizier

Geplaatst: 07 okt 2007 22:36
door RedBill
Rabbit schreef:Filmpjes van de nieuwe V6 waar Niels mee aan het bouwen is :lol:

Gemaakt op de 1ste sleutel zondag :D
Ik heb er gisteren even bij in gezeten, en dat ding is echt heel erg snel!

Geplaatst: 07 okt 2007 22:51
door David
Melbo schreef:
Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest :shock: :shock: :shock: Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft :lol: :lol:
Nog sneller??? :shock:

Loopt die van David ook 280+ dan... :P
Mag je wel zeggen hoor :P
Maar volgens mij weten ze het nu wel :P

En of ie 280+ gaat ... volgens Niels wel ... persoonlijk weet ik het niet want heb het niet geprobeerd ... 280 is wel HEEL ERG snel :oops:

En die V6 ... mooi geluidje en zo te zien GOED SNEL! Rijden nu al aardig wat intressante niet stanaard GSi-tjuhs rond 8)

Geplaatst: 07 okt 2007 22:56
door oenatje
dat geluid is echt mega vet.

Geplaatst: 07 okt 2007 23:01
door Laagvlieger
Heej gaaf.
Hij tikte ook even kort de toerenbegrenzer aan.
V6-en BLIJFEN trekken. Hebben geen dipje zoals de C20XE vlak voor de begrenzer.

Dus opletten geblazen.
8)

Geplaatst: 07 okt 2007 23:33
door vizier
:lol:

Afbeelding

Geplaatst: 07 okt 2007 23:35
door vizier
Laagvlieger schreef:Heej gaaf.
Hij tikte ook even kort de toerenbegrenzer aan.
V6-en BLIJFEN trekken. Hebben geen dipje zoals de C20XE vlak voor de begrenzer.

Dus opletten geblazen.
8)
Klopt ja

Hij kon ook niet op de toeren teller kijken, die geeft verkeerde waardes aan

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 07 okt 2007 23:39
door Rallyastra
David schreef:
Melbo schreef:
Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest :shock: :shock: :shock: Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft :lol: :lol:
Nog sneller??? :shock:

Loopt die van David ook 280+ dan... :P
Mag je wel zeggen hoor :P
Maar volgens mij weten ze het nu wel :P

En of ie 280+ gaat ... volgens Niels wel ... persoonlijk weet ik het niet want heb het niet geprobeerd ... 280 is wel HEEL ERG snel :oops:

En die V6 ... mooi geluidje en zo te zien GOED SNEL! Rijden nu al aardig wat intressante niet stanaard GSi-tjuhs rond 8)
Heb er al 260 mee gehaald in de 5 :oops: :oops:

Geplaatst: 08 okt 2007 00:42
door Tiem
ook niels doet aan ducktape tjoening :D

Afbeelding

Geplaatst: 08 okt 2007 08:17
door Blue Vectra
RedBill schreef:
Ik heb er gisteren even bij in gezeten, en dat ding is echt heel erg snel!

ik had afgelopen vrijdag ook de eer :D

tering wat gaat dat snel :shock:


huh!! zit in 1 x naar me onderschrift te kijken :shock:
:lol: :lol: :lol: stelletje lolbroeken hahahaha

ik waardeer deze humor wel :wink: :lol:

Geplaatst: 08 okt 2007 13:25
door oenatje
wat zijn zo de gemiddelde prijzen van een c25xe?

Geplaatst: 08 okt 2007 13:26
door GrinX
oenatje schreef:wat zijn zo de gemiddelde prijzen van een c25xe?

Oedroogje..
Op EBAAAAAYBAAAY gaan ze al weg voor €400,-.. vaak goedkoper dan een C20XE these days..

Geplaatst: 08 okt 2007 16:43
door gsipiloot
GrinX schreef:
oenatje schreef:wat zijn zo de gemiddelde prijzen van een c25xe?

Oedroogje..
Op EBAAAAAYBAAAY gaan ze al weg voor €400,-.. vaak goedkoper dan een C20XE these days..
da meen je nie :shock: is dat met assen enz enz of alleen t blok?

Geplaatst: 08 okt 2007 17:05
door OllieGsi
Wat is er dan precies allemaal aan gedaan dan?
Neem aan dat je met een c25xe niet zomaar de 260 haalt??
Wel echt vet, leuke swap

Geplaatst: 08 okt 2007 17:05
door Sounddragon
Komt nog wel het een en ander bij.. vergeet bijvoorbeeld je F28 bakkie niet, pasplaat, Vectra as heb je 'nodig', ombouwen van de F28, uitlaatje bouwen...

Ennehh.. Niels is ook niet grattisjh he :wink:

Ik geloof dat je compleet rond de 3000 € zit of.... meer... :wink:

Geplaatst: 08 okt 2007 17:23
door vizier
OllieGsi schreef:Wat is er dan precies allemaal aan gedaan dan?
Neem aan dat je met een c25xe niet zomaar de 260 haalt??
Wel echt vet, leuke swap
X25XE haalt in een zware vectra al 260

Geplaatst: 08 okt 2007 18:51
door opelforum
de f25 van de v6 kan ej toch ook gebruiken of niet ???

Geplaatst: 08 okt 2007 19:26
door vizier
f25 is een k*t bak

Geplaatst: 08 okt 2007 19:28
door oenatje
vizier schreef:f25 is een k*t bak
.

waarom?

Geplaatst: 08 okt 2007 19:42
door Laagvlieger
k*tverhoudingen.
Weinig trekkracht.
Gemaakt voor comfort ipv sportiviteit.