Geplaatst: 06 okt 2007 18:12
Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Nog sneller???Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.Bassion schreef:dat is super vet. is dat die 3.0 V6?GSi Twente schreef:308mm
Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
idd die remmen heb ik ook liggen. opc voor en i500 achter. ik ben alleen nog aan het wachten op de naven achter en de poten voor.GSi Twente schreef:Nee, die op Niels zijn foto's is gewoon een C25XE met standaard 170pk.Bassion schreef:dat is super vet. is dat die 3.0 V6?GSi Twente schreef:308mm
Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
Gewoon goed voorbeeld van redelijke ankers.
Als je echt wat goeds wilt, 4-pots klauwen.
Want die zijn lichter, en dus minder onafgeveerd gewicht aan je wielen!
Beste opties voor pk's is een lichtgewicht setje wielen, noemende Speedlines of OZ Superleggera.
Onafgeveerd gewicht trekt namelijk een groot deel van je vermogen weg tot aan je voorwielen.
Ik heb er gisteren even bij in gezeten, en dat ding is echt heel erg snel!Rabbit schreef:Filmpjes van de nieuwe V6 waar Niels mee aan het bouwen is
Gemaakt op de 1ste sleutel zondag
Mag je wel zeggen hoorMelbo schreef:Nog sneller???Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Loopt die van David ook 280+ dan...
Klopt jaLaagvlieger schreef:Heej gaaf.
Hij tikte ook even kort de toerenbegrenzer aan.
V6-en BLIJFEN trekken. Hebben geen dipje zoals de C20XE vlak voor de begrenzer.
Dus opletten geblazen.
Heb er al 260 mee gehaald in de 5David schreef:Mag je wel zeggen hoorMelbo schreef:Nog sneller???Rallyastra schreef:Vind die auto nog niet echt snel, die van david is sneller, hijs bij EDS geweest Weet niet of ik mag vertellen hoeveel pk en nm hij geeft
Loopt die van David ook 280+ dan...
Maar volgens mij weten ze het nu wel
En of ie 280+ gaat ... volgens Niels wel ... persoonlijk weet ik het niet want heb het niet geprobeerd ... 280 is wel HEEL ERG snel
En die V6 ... mooi geluidje en zo te zien GOED SNEL! Rijden nu al aardig wat intressante niet stanaard GSi-tjuhs rond
RedBill schreef:
Ik heb er gisteren even bij in gezeten, en dat ding is echt heel erg snel!
oenatje schreef:wat zijn zo de gemiddelde prijzen van een c25xe?
da meen je nie is dat met assen enz enz of alleen t blok?GrinX schreef:oenatje schreef:wat zijn zo de gemiddelde prijzen van een c25xe?
Oedroogje..
Op EBAAAAAYBAAAY gaan ze al weg voor €400,-.. vaak goedkoper dan een C20XE these days..
X25XE haalt in een zware vectra al 260OllieGsi schreef:Wat is er dan precies allemaal aan gedaan dan?
Neem aan dat je met een c25xe niet zomaar de 260 haalt??
Wel echt vet, leuke swap
.vizier schreef:f25 is een k*t bak