Pagina 26 van 42

Geplaatst: 03 okt 2007 20:33
door Rellie opt werk
Moet hem deze week toch nog even afbouwen, ben nu aan de voorkant nieuwe koni's aan het monteren + kw veren. Verder nog even koelwaterpompje aansluiten en nog een paar andere kleine dingen.

Geplaatst: 04 okt 2007 21:41
door Rellie opt werk
Afbeelding


Afbeelding

Geplaatst: 04 okt 2007 21:50
door Tiem
is deze nu je eigen of een klant zijn auto ?

Geplaatst: 04 okt 2007 21:51
door Rellie opt werk
Van een klant.....

Geplaatst: 04 okt 2007 21:59
door Rellie opt werk
Nog meer speciaal werk, schijven op een combo achteras
Het aanpassen middels boren ging niet echt.... Erg tijdrovend en het gewenste resultaat werdt niet gehaald...

Dan maar de platen eraf slijpen....
Afbeelding

Adapterplaten ontworpen en laten snijden
Afbeelding
Even hechten en kan afgelast worden... Daarna kan een soortgelijke er een 5mm achter komen als extra stevigheid. Gaat zaterdag waarschijnlijk gebeuren..
Afbeelding

Geplaatst: 04 okt 2007 22:13
door Maartje
Gaat zaterdag gebeuren, komt goed :wink: .

Geplaatst: 05 okt 2007 10:38
door GSi Twente
Die OPC velgen staan wel dik op een Astra F. 8)

Geplaatst: 05 okt 2007 12:28
door oenatje
die staan erg goed idd. vet man zo'n v6 :shock:

Geplaatst: 05 okt 2007 13:24
door bobosocka
Rellie opt werk schreef:, ben nu aan de voorkant nieuwe koni's aan het monteren + kw veren. .
Gebruik je niet de verkeerde set :lol:

Geplaatst: 05 okt 2007 17:59
door Rellie opt werk
Nee wees maar niet bang :wink: Ik ga nu met jou auto bezig :wink:

Geplaatst: 05 okt 2007 18:32
door gsipiloot
astra v6 is vet!!!
k snap nie dat opel dat ook nie standaard heeft net als vw met hun golf vr6 als tegenhanger van hun "aartsrivaal"

wat voor een remschijven zijn dat trouwens op die astra v6 ze zijn wel erg groot ist nie?

Geplaatst: 05 okt 2007 18:47
door GSi Twente
308mm 8)

Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.

Geplaatst: 05 okt 2007 19:16
door RedBill
Niels, heb jij morgen rond 4 uur een brug vrij voor een half uurtje?

Geplaatst: 05 okt 2007 19:17
door Rellie opt werk
Jawel

Geplaatst: 05 okt 2007 19:17
door RedBill
Rellie opt werk schreef:Jawel
Prima, kom ik dan even olie verversen en uitlaatje recht hangen.

Geplaatst: 05 okt 2007 20:14
door Blue Vectra
soo... ben net thuis van een dagje bij niels 8)

even astra laten checken voor APK +eventuele reparaties.
gelijk wat dingen door niels laten vervangen/verversen :D
distributieriem+rollen
zit nu ook een dicht luchtfilterbak in +filter
olie laten verversen (was wel nodig)
kleppendekselpakking
nieuwe remblokjes(ferado zeg ik dat goed) :lol:
en ook de veerpootrubbers

me koppelingsset moet wel binnenkort vervangen worden (koppelingspedaal trapt behoorlijk zwaar in) dus dan ga ik weer naar je toe :wink:

astra was aan de onderkant van het blok kurkdroog, totaal niet doorzweten :D

de astra rijd weer lekker niels toppie gedaan :thumbsup:
alleen het stuur trilt nog bij 100, maar ga toch naar profiler om hem te laten uitbalanceren/uitlijnen hoop dat het trillen dan weg is :wink:

ben uitermate tevreden over de service, dus niels ik word je vaste klant :lol:

keep up the good work :thumbsup:

Geplaatst: 05 okt 2007 21:00
door Baas J.
Hmm mijn koppeling gaat al "zwaar" sinds dat ik m kocht... maar wat is zwaar... misschien hoort t wel zo..

Geplaatst: 06 okt 2007 12:03
door gsipiloot
hey niels is t nou veel werk om van een c2.0let een bi-turbo te maken... ik dacht dat dat niet kon
nu heb ik een filmpje gevonden waarin ze zeggen dat het een bi-turbo is kan dat?

lijkt me wel vet 2 turbo's op je c2.0let
http://nl.youtube.com/watch?v=k0yHg8i57 ... o%20c20let

Geplaatst: 06 okt 2007 12:19
door RedBill
gsipiloot schreef:hey niels is t nou veel werk om van een c2.0let een bi-turbo te maken... ik dacht dat dat niet kon
nu heb ik een filmpje gevonden waarin ze zeggen dat het een bi-turbo is kan dat?

lijkt me wel vet 2 turbo's op je c2.0let
http://nl.youtube.com/watch?v=k0yHg8i57 ... o%20c20let
Dat ding gaat in ieder geval typhus hard!!!

Geplaatst: 06 okt 2007 12:54
door GrinX
Bi turbo is wel te maken hoor, 2 kleine turbo's kom je wel mee weg.
Ik denk persoonlijk dat het leuker is om een C20LET me compressor te bouwen.
Ook effectief, kun je een dikke GT35R eronder hangen, en je hebt genoeg druk vanaf de compressor om je turbogat te dichten :D

Geplaatst: 06 okt 2007 17:04
door Bassion
GSi Twente schreef:308mm 8)

Is volledig 5-gaats onderstel en 286mm remmen achterop.
dat is super vet. is dat die 3.0 V6?

Geplaatst: 06 okt 2007 17:43
door Matt
GrinX schreef:Bi turbo is wel te maken hoor, 2 kleine turbo's kom je wel mee weg.
Kwam ik tegen bij google. Gemaakt voor een C20LET

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 06 okt 2007 17:47
door Marty
Dat twin-Turbo setje heeft ook op Ebay gestaan.

Volgens mij krijg je dat nooit weg in een Astra/Vecta/Cali/Corsa..
Wellicht in een wagen waar het blok in de lengte kan..

Geplaatst: 06 okt 2007 17:55
door GrinX
Marty schreef:Dat twin-Turbo setje heeft ook op Ebay gestaan.

Volgens mij krijg je dat nooit weg in een Astra/Vecta/Cali/Corsa..
Wellicht in een wagen waar het blok in de lengte kan..
Probleem met deze set is dat je 2 identieke turbo's moet hebben met 2 identieke wastegates.
Anders krijg je ernstige drukproblemen in je uitlaatsysteem.
Het zou leuker zijn geweest als hij 1 kleine turbo en 1 grotere zou hebben genomen, en deze dan in serie zou hebben gemonteerd.

Geplaatst: 06 okt 2007 17:59
door Sounddragon
Is ook niet ranzig inelkaar gebakken gelukkig :?