Bassion schreef:voor je handrem functie hoef je geen schakelaar te gebruiken hoor. kun je idd gewoon doorlussen,
zo word dat opt werk altijd gedaan bij de x3's D3's en HD's
al wat gevonden op je radio functie?
ziet er netjes uit zo.
Waarschijnlijk is de USA software anders!
We hebben hem doorgelust gehad maar hij wil eerst een AAN/UIT cyclus zien voordat hij werkt. Dus een sooer tbevestiging dat hij NIET doorgelust is. Amerika...land van de claims.... Denk dat het softwarematig net even afwijkt van de EU toestellen.
Zelf bouw ik ook regelmatig zulk speelgoed in en daar lus ik ze ook altijd door. En dat zijn ook Avic's.
Foto was al gepost dus doe ik dat hier nog maar is effe.
Na lang twijfelen is alles vastgezet voor mezelf nu. De Astra word uiteindelijk wit!
Heb al vele ideeen in m'n hoofd zitten over hoe en wat.
Het word dus een Astra GSi Nurburgring edition!
Hoe de Astra een beetje moet worden
Deurgrepen + daklijsten gaan wit mee. M'n eigen velgen voorlopig in het wit er onder en met de standaard GSi grill uiteraard met koplampsproeiers!
Wat voor velgen staan er eigenlijk op de photoshop afgebeeld? Zijn dat ATS DTM velgen? want ze staan wel meteen echt mooi.
Of witte OZ superturismo's dan ben je ook meteen klaar
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Astrid_fahrer schreef:Wat voor velgen staan er eigenlijk op de photoshop afgebeeld? Zijn dat ATS DTM velgen? want ze staan wel meteen echt mooi.
Of witte OZ superturismo's dan ben je ook meteen klaar
Zijn de velgen die onder de OPC Nurburgring zitten
Voorlopig eerst m'n eigen velgen maar is er onder en dan is verder kijken voor zoiets misschien.
Eerst maar is effe keihard sparen voor het spuitwerk en nog het een en ander aan de buitenkant fixen
daklijsten <-- Black is better, gives the car a bit more character. My opinion. You will have a bit of black in the front with your lights, irmscher lights at the back, backplate will be black.
Hell Black wheels will make look like a monster!
Opel Astra GSi 2.0 16v For Life!
South AfricanFlying Squad Promoteam IrmscherPromoteam
androdans schreef:daklijsten <-- Black is better, gives the car a bit more character. My opinion. You will have a bit of black in the front with your lights, irmscher lights at the back, backplate will be black.
Maar even een vraagje: weet je zeker dat dit de juiste volgorde is? Zou je niet beter eerst een afspraak met een spuiter kunnen maken? Ik ben echt bang dat je plaatwerk anders erg naar z'n grootje gaat voor die tijd...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Maar even een vraagje: weet je zeker dat dit de juiste volgorde is? Zou je niet beter eerst een afspraak met een spuiter kunnen maken? Ik ben echt bang dat je plaatwerk anders erg naar z'n grootje gaat voor die tijd...