Pagina 25 van 42
Geplaatst: 30 aug 2007 23:37
door Melbo
Sounddragon schreef:Dat '
huppeldepup Twente' is op zich prima, maar dat 'Doe het zelf' klinkt een beetje ehhh... Gamma... dat zég ik
Als je het in de gouden gids bij autobedrijven ziet staan denk je dat het een tikfout is en lees je meteen door.. het refereert niet aan een bedrijf wat iets met auto's doet zeg maar... dat bedoel ik eigenlijk meer
Kronenburg refereert ook niet aan een bedrijf wat iets met auto's doet...
Zou het lekker zo houden Niels. Naamsbekendheid moet je opbouwen en verdienen...waar die letters uiteindelijk voor staan zal iedereen uiteindelijk een worst wezen, dat ze bij jou goed geholpen worden...dat is voor de klant het belangrijkste!
Geplaatst: 31 aug 2007 08:23
door RedBill
Inderdaad, helemaal met Melbo eens!
Geplaatst: 31 aug 2007 09:17
door Rellie opt werk
even naam veranderen
nee dat gaat zo niet, sta al bij tig bedrijven ingeschreven, die kennen me allemaal. We zeggen hier altijd dat dhz dikke honde zwans betekend
En ik noem het ook niet doe het zelf twente, maar DHZ twente.
Wat denk ik veel mensen niet weten is dat je niet te veel op een reclame bord moet zetten, je moet ook een naam hebben die iets een de verbeelding overlaat dat mensen gaan denken of vragen wat betekend het. Net zoals op de Combo, logo, opel specialist en tuning en de website is genoeg. Als je er teveel op zet gaan mensen niet over je na denken, als ze nu meer willen weten gaan ze op mn website kijken om nou te zien wat voor bedrijf het is.
Geplaatst: 31 aug 2007 10:13
door pluggie
Exact. tWordt in de volksmond toch bv 'Kampen' of 'Gruyters' of 'Niels' of 'DHZ' of 'Twente'-toko of 'Totems' oid.
Geplaatst: 03 sep 2007 10:34
door Tri
Thermostaat is binnen, bedankt Niels!
Geplaatst: 12 sep 2007 12:51
door David
even kick zodat ik geen nieuw topic aan hoef te maken .... De Astra staat weer voor de deur, van 't weekend op gehaald.
Dat maffe ding draait alleen stationair niet helemaal lekker (alssie warm is 2000 tpm) ... maar voor de rest gaat het ECHT hard. Aarding rondje gemaakt op de NL-snelwegen en geen problemen tegengekomen gelukkig. File rijden is mega probleem met 2000 tpm want iedereen gaat kijken (nieuwe uitlaat brult aardig) plus dat de temperatuur snel oploopt. Dat is ook de reden dat ik niet aanwezig was afgelope zondag (de Ring).
Binnenkort misschien even naar EDS kijken wat ze kunnen doen .... Niels, Marcel en de Opledear konden er verder niks meer mee want ze kunnen de Tech er niet aanhangen vanwege de chip
Al in al ben ik tot nu toe erg tevreden .... is iig een MEGA verbetering! Vooral de nieuwe vectra aandrijfassen ... als je gas geeft, spinnen tot ver in z'n 3 maar maf ding gaat gewoon netjes rechtdoor. Was voorheen net alsof je een slalom aan het rijden was .... kreeg maar geen controle over dat ding ... is nu gelukkig anders.
Nu alleen nog dat stationair niet goed lopen goed krijgen en ik ben helemaal weer blij.
Geplaatst: 12 sep 2007 12:53
door RedBill
Mooi man, David! Mooi dat je weer redelijk fatsoenlijk kunt sturen!
Geplaatst: 12 sep 2007 14:12
door oenatje
beter dat ie het weer goed doet
Geplaatst: 12 sep 2007 14:50
door Sounddragon
Mooi zo, dan kunnen we eindelijk weer eens een bestuursmeeting houden zónder die ouwe 5 serie erbij
toppie dat je weer kan rijden met je auto David
Geplaatst: 12 sep 2007 18:22
door Laagvlieger
Mooi man.
Hoe zit het nu met de turbodruk?
Geplaatst: 12 sep 2007 19:24
door ricardo^gsi
goed bezig!!
Geplaatst: 12 sep 2007 19:26
door Bart(astra)
Super David !!
Geplaatst: 12 sep 2007 20:15
door David
Laagvlieger schreef:Mooi man.
Hoe zit het nu met de turbodruk?
Is eigenlijk ook beetje maf ... heeft uitschieters naar 1,5 bar (= overboost) ... alleen het rare is dus dat het even duurt voordaat ie erinknalt. Heeft denk ik puur te maken met de software/foutcode.
Maar de duurdruk is wel gewoon 1,1 bar als ik het goed heb gezien. Het gaat nogal hard dus weinig tijd om gas te geven en op dat metertje te kijken
Geplaatst: 12 sep 2007 21:30
door Rellie opt werk
Maar als die er in knalt dan gaat die hard he
je went er wel heel snel aan
Geplaatst: 12 sep 2007 21:36
door RedBill
Dus het begint weer wat leger te worden daar bij jou op de zaak Rellie?
Geplaatst: 12 sep 2007 21:38
door Rellie opt werk
Integendeel
moet echt wat gaan wegwerken want word te vol, tijd om die van jou in onderdelen te verkopen
En mn super seven staat hier nu ook.
Geplaatst: 12 sep 2007 21:42
door RedBill
Rellie opt werk schreef:Integendeel
moet echt wat gaan wegwerken want word te vol, tijd om die van jou in onderdelen te verkopen
En mn super seven staat hier nu ook.
Hahaha...
Ik hoop met die van mij daar zaterdag op eigen kracht rijdend de zaak te verlaten...
Geplaatst: 12 sep 2007 23:10
door Theo Gsi
Ik denk dat hij bij 3000 erin vlamt? of zit ik fout?
Geplaatst: 13 sep 2007 10:44
door David
Theo Gsi schreef:Ik denk dat hij bij 3000 erin vlamt? of zit ik fout?
Hier is geen sprake van een turbogat ofzo ... dit is heel wat anders ... want de turbo spoolt al goed bij 2000 rpm ( = minimum aantal toeren op dit momen
)
@Jeffie: idd ... eindelijk weer stuiterend en brullend over de weg ... wat is zo'n 5 serie saai zeg
Geplaatst: 03 okt 2007 15:19
door Rellie opt werk
Zo vandaag even weer gereden met een andere Astra V6, ben ik bijna klaar mee
Geplaatst: 03 okt 2007 16:53
door gsipiloot
laat me raden die van laag?
ist spruitstuk al klaar......
Geplaatst: 03 okt 2007 18:30
door RedBill
gsipiloot schreef:laat me raden die van laag?
ist spruitstuk al klaar......
Ik denk dat het om de omgebouwde Astra F GSi Tailgate gaat waar nu een 2.5 V6 in ligt.
Geplaatst: 03 okt 2007 18:37
door Laagvlieger
Yupz.
Mijne rijd nog niet.
Geplaatst: 03 okt 2007 19:22
door GSi Twente
Rellie opt werk schreef:Zo vandaag even weer gereden met een andere Astra V6, ben ik bijna klaar mee
Zaterdag even laten poetsen?
Geplaatst: 03 okt 2007 20:26
door Peter_89
GSi Twente schreef:Zaterdag even laten poetsen?
Nee volgende week een keer!!! Kank je wee even helpen