Pagina 23 van 23

Geplaatst: 15 apr 2008 20:03
door oenatje
nette brief redbill

Geplaatst: 15 apr 2008 21:50
door Rellie opt werk
Als ze nog niets willen even aangeven dat het een daling in de waarde is, astra zijn er duizenden van astra gsi niet.

Geplaatst: 15 apr 2008 21:55
door Matt
Hoop echt keihard voor je dat je weer een papiertje krijgt waar GSi opstaat

Geplaatst: 15 apr 2008 21:57
door 2.nullutje
Redbill, als je belt, gewoon netjes blijven (ook al zeggen ze nee...), dan hang je gewoon op en bel je een tijd later weer. zo zullen ze nooit een aantekening bij je naam zetten over dat je een "zeur" bent. Ze moeten gewoon beseffen dat het daadwerkelijk schaadt in jouw verkoopwaarde! En nu denken ze wellicht dat het gewoon een luxe kwestie is...

Gewoon bellen en duidelijk de situatie uitleggen...

Geplaatst: 15 apr 2008 21:57
door RedBill
Rellie opt werk schreef:Als ze nog niets willen even aangeven dat het een daling in de waarde is, astra zijn er duizenden van astra gsi niet.
Heb ik inderdaad al aangegeven. die vent zei aan de telefoon dat dat mijn probleem was, en dat, als ik het wilde aantonen dat bij verkoop via de geschiedenis bij de RDW kon aantonen...

Geplaatst: 15 apr 2008 22:00
door Rellie opt werk
Als ze niets willen moet je het even zeggen, dan weet ik nog wel een truukje. Moet je even die gegevens opvragen, dan neem ik je auto even mee hier naar de RDW en zeg ik ze hebben laatst een foutje gemaakt. GSI staat niet meer op kenteken, laat ik even de geschiedenis zien en waarschijnlijk kunnen ze het dan even voor me veranderen :wink: Adriaan zn Manta stond als hatshback op kenteken, was een coupe. even bij de RDW langs en het werd veranderd.

Geplaatst: 15 apr 2008 22:01
door RedBill
's Goed...

Geplaatst: 03 mei 2008 22:14
door RedBill
Vandaag een reactie van de RDW in de bus. Het gaat em dus echt niet meer worden.

Afbeelding


Verder gisteren weer even bezig geweest. Het was mooi weer, verplichte ADV van mijn werk, dus de ultieme gelegenheid om enerzijds de schuur op te ruimen en anderzijds verder te gaan met mijn stoelenrestauratie.
Ik heb intussen een behoorlijke verzameling, dus de schuur raakte aardig vol. Ik heb dus eerst maar eens wat spul weggegooid wat ik toch niet meer zou gaan gebruiken. Hieronder 2 bestuurderszittingen, een gebroken rugleuning, twee lekke radiateurs, en gelaste stoelslede. (Zo slecht gelast dat de hoogteverstelling niet meer functioneerde).

Afbeelding

Van een versleten rugleuning de achterkant losgesneden, omdat ik dat nodig heb bij het verbouwen van een passagiersrugleuning naar een bestuurdersvariant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort dit materiaal even naar een bekledinghersteller brengen zodat die daar weer een mooie bestuurdersstoel van kunnen maken.

Alle overbodige handel in de kofferbak en vandaag even naar het grofvuil gebracht.

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 04 mei 2008 08:08
door pascal1109
RedBill schreef:Vandaag een reactie van de RDW in de bus. Het gaat em dus echt niet meer worden.
:(
Dit is echt heel jammer en wat een domper voor jou man! Lekkere werkwijze hebben ze daar :?

Geplaatst: 04 mei 2008 08:58
door oenatje
ik leef met je mee.

klote dit

Geplaatst: 04 mei 2008 11:19
door Bart(astra)
Idd weer flink balen !

Maar jij WEET dat het een echte is !!

Geplaatst: 04 mei 2008 12:10
door oenatje
wij weten dat ook :wink:

Geplaatst: 04 mei 2008 12:20
door RedBill
Ach ja, klopt. Ik heb me d'r inmiddels ook wel bij neergelegd...

Geplaatst: 05 mei 2008 01:15
door Rallyastra
Hey rooiekontenbill, heb misschien nog wel een idee. even gegevens er bij pakken hoe die uit de fabriek gekomen is, dan even de gevens er bij van een 16v. Bel ik de RDW even op en zeg ik dat ik een auto gekocht heb maar dat de verkeerde handels benaming op papier staat. Neem ik even de goede mee, auto even op mijn naam omkeuren wachten op de papieren en ik heb dr een gsi bij :lol: even mn vriendjes bij de RDW in Almnelo lief aan kijken :oops:

Geplaatst: 05 mei 2008 09:57
door RedBill
Ach, laat maar, ik heb nog een kopie van de RDW papieren van de import. Daar staat duidelijk op dat het een GSi is. Ik ben er klaar mee. Om nu de auto eerst op jouw naam te zetten en dan weer terug op mijn naam dat vind ik teveel moeite. Daar komt bij dat ik dan volgens de voertuigregistratie de auto pas vanaf 2008 in mijn bezit zou hebben.

Geplaatst: 10 mei 2008 12:59
door Matt
Speciaal deze net nog voor je gemaakt :wink:

Is uit Harm z'n Astra cabrio
Afbeelding

Geplaatst: 11 mei 2008 10:50
door Melbo
Matt schreef:Speciaal deze net nog voor je gemaakt :wink:

Is uit Harm z'n Astra cabrio
Mag wel eens een keer stofzuigen...

Geplaatst: 12 mei 2008 01:27
door RedBill
Die dummy binnenkort even halen.

Mijn oom (taxateur) houd verder nog de schadeauto's in de gaten die hij taxeert of er totall losse Vectra B's of Zafira A's bij zitten met Cruise control. Zo ja, dan laat hij me weten waar ze heen gaan zodat ik er wat uit kan slopen, ook nog voor mijn to do list.

Re:

Geplaatst: 07 mei 2009 06:47
door Wardriver
RedBill schreef:Maandag 06-06-2005, 10:15 bij het schadeherstelbedrijf in Deventer:

Foto's
..........

Weer lekker opgeschoten dus.
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen :wink:

Re: Re:

Geplaatst: 07 mei 2009 08:57
door Ricco
Wardriver schreef:
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen :wink:
Oei das gevaarlijk: het woord 'beunhaas' in Red Bill zijn topic gebruiken! :mrgreen:
Let wel dat alles in dit topic door bedrijven en MET bon is gedaan, dus de kosten zijn niet vergelijkbaar met iemand
die het na de tijd voor je doet.

Waarschijnlijk is het sowieso heel moeilijk om één totaal bedrag te geven.

Re: Re:

Geplaatst: 07 mei 2009 09:04
door Bart(astra)
Ricco schreef:
Wardriver schreef:
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen :wink:
Oei das gevaarlijk: het woord 'beunhaas' in Red Bill zijn topic gebruiken! :mrgreen:
Let wel dat alles in dit topic door bedrijven en MET bon is gedaan, dus de kosten zijn niet vergelijkbaar met iemand
die het na de tijd voor je doet.

Waarschijnlijk is het sowieso heel moeilijk om één totaal bedrag te geven.
Je kan ook Niels (Rallyastra / Rellie opt werk) een prijsopgave laten doen

Re: Re:

Geplaatst: 07 mei 2009 09:28
door RedBill
Wardriver schreef:
RedBill schreef:Maandag 06-06-2005, 10:15 bij het schadeherstelbedrijf in Deventer:

Foto's
..........

Weer lekker opgeschoten dus.
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen :wink:
Je moet bij mij uitgaan dat er veel is gebeurd:
Onderdelen:
- Nieuwe voorbumper en bumperlip
- Nieuwe grille
- Nieuwe koplampen
- Nieuwe knipperlichten
- Nieuwe originele GM achterschermen links en rechts
- Nieuwe originele GM vulopening.
- Nieuwe randen voor de binnenkant van de wielkasten
- Tweedehands front uit sloop GSi
- Tweedehands rechterportier uit sloop GSi

Werkzaamheden door schadebedrijf:
- Uitdeuken linker portier
- Uitboren oude achterschermen
- Uitboren front
- Inlassen nieuwe binnenranden
- Inlassen nieuwe vulopening
- Inlassen nieuwe achterschermen
- Inlassen tweedehands front
- Voorbewerken gehele body en aanbouwdelen
- Spuiten van de gehele wagen

Werkzaamheden zelf:
- Demontage interieur en exterieur
- Bewerken van de brandstoftank
- Bewerken van de carrosserie ter voorbereiding op het laswerk (schuren, roestvrij maken e.d.)
- Montage na het spuiten

De totale kosten (onderdelen en werk) kwam op ongeveer 4200 euro uit. Maar dit is dus wel voor meer dan alleen de achterschermen.