Rest. Astra GSi RedBill - Nooit meer een GSi (03-05-08)
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Als ze nog niets willen even aangeven dat het een daling in de waarde is, astra zijn er duizenden van astra gsi niet.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Redbill, als je belt, gewoon netjes blijven (ook al zeggen ze nee...), dan hang je gewoon op en bel je een tijd later weer. zo zullen ze nooit een aantekening bij je naam zetten over dat je een "zeur" bent. Ze moeten gewoon beseffen dat het daadwerkelijk schaadt in jouw verkoopwaarde! En nu denken ze wellicht dat het gewoon een luxe kwestie is...
Gewoon bellen en duidelijk de situatie uitleggen...
Gewoon bellen en duidelijk de situatie uitleggen...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Heb ik inderdaad al aangegeven. die vent zei aan de telefoon dat dat mijn probleem was, en dat, als ik het wilde aantonen dat bij verkoop via de geschiedenis bij de RDW kon aantonen...Rellie opt werk schreef:Als ze nog niets willen even aangeven dat het een daling in de waarde is, astra zijn er duizenden van astra gsi niet.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Als ze niets willen moet je het even zeggen, dan weet ik nog wel een truukje. Moet je even die gegevens opvragen, dan neem ik je auto even mee hier naar de RDW en zeg ik ze hebben laatst een foutje gemaakt. GSI staat niet meer op kenteken, laat ik even de geschiedenis zien en waarschijnlijk kunnen ze het dan even voor me veranderen Adriaan zn Manta stond als hatshback op kenteken, was een coupe. even bij de RDW langs en het werd veranderd.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Vandaag een reactie van de RDW in de bus. Het gaat em dus echt niet meer worden.
Verder gisteren weer even bezig geweest. Het was mooi weer, verplichte ADV van mijn werk, dus de ultieme gelegenheid om enerzijds de schuur op te ruimen en anderzijds verder te gaan met mijn stoelenrestauratie.
Ik heb intussen een behoorlijke verzameling, dus de schuur raakte aardig vol. Ik heb dus eerst maar eens wat spul weggegooid wat ik toch niet meer zou gaan gebruiken. Hieronder 2 bestuurderszittingen, een gebroken rugleuning, twee lekke radiateurs, en gelaste stoelslede. (Zo slecht gelast dat de hoogteverstelling niet meer functioneerde).
Van een versleten rugleuning de achterkant losgesneden, omdat ik dat nodig heb bij het verbouwen van een passagiersrugleuning naar een bestuurdersvariant.
Binnenkort dit materiaal even naar een bekledinghersteller brengen zodat die daar weer een mooie bestuurdersstoel van kunnen maken.
Alle overbodige handel in de kofferbak en vandaag even naar het grofvuil gebracht.
Verder gisteren weer even bezig geweest. Het was mooi weer, verplichte ADV van mijn werk, dus de ultieme gelegenheid om enerzijds de schuur op te ruimen en anderzijds verder te gaan met mijn stoelenrestauratie.
Ik heb intussen een behoorlijke verzameling, dus de schuur raakte aardig vol. Ik heb dus eerst maar eens wat spul weggegooid wat ik toch niet meer zou gaan gebruiken. Hieronder 2 bestuurderszittingen, een gebroken rugleuning, twee lekke radiateurs, en gelaste stoelslede. (Zo slecht gelast dat de hoogteverstelling niet meer functioneerde).
Van een versleten rugleuning de achterkant losgesneden, omdat ik dat nodig heb bij het verbouwen van een passagiersrugleuning naar een bestuurdersvariant.
Binnenkort dit materiaal even naar een bekledinghersteller brengen zodat die daar weer een mooie bestuurdersstoel van kunnen maken.
Alle overbodige handel in de kofferbak en vandaag even naar het grofvuil gebracht.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
RedBill schreef:Vandaag een reactie van de RDW in de bus. Het gaat em dus echt niet meer worden.
Dit is echt heel jammer en wat een domper voor jou man! Lekkere werkwijze hebben ze daar
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Hey rooiekontenbill, heb misschien nog wel een idee. even gegevens er bij pakken hoe die uit de fabriek gekomen is, dan even de gevens er bij van een 16v. Bel ik de RDW even op en zeg ik dat ik een auto gekocht heb maar dat de verkeerde handels benaming op papier staat. Neem ik even de goede mee, auto even op mijn naam omkeuren wachten op de papieren en ik heb dr een gsi bij even mn vriendjes bij de RDW in Almnelo lief aan kijken
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ach, laat maar, ik heb nog een kopie van de RDW papieren van de import. Daar staat duidelijk op dat het een GSi is. Ik ben er klaar mee. Om nu de auto eerst op jouw naam te zetten en dan weer terug op mijn naam dat vind ik teveel moeite. Daar komt bij dat ik dan volgens de voertuigregistratie de auto pas vanaf 2008 in mijn bezit zou hebben.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Die dummy binnenkort even halen.
Mijn oom (taxateur) houd verder nog de schadeauto's in de gaten die hij taxeert of er totall losse Vectra B's of Zafira A's bij zitten met Cruise control. Zo ja, dan laat hij me weten waar ze heen gaan zodat ik er wat uit kan slopen, ook nog voor mijn to do list.
Mijn oom (taxateur) houd verder nog de schadeauto's in de gaten die hij taxeert of er totall losse Vectra B's of Zafira A's bij zitten met Cruise control. Zo ja, dan laat hij me weten waar ze heen gaan zodat ik er wat uit kan slopen, ook nog voor mijn to do list.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re:
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??RedBill schreef:Maandag 06-06-2005, 10:15 bij het schadeherstelbedrijf in Deventer:
Foto's
..........
Weer lekker opgeschoten dus.
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen
Wie laag rijdt moet om rijden.
Re: Re:
Oei das gevaarlijk: het woord 'beunhaas' in Red Bill zijn topic gebruiken!Wardriver schreef:
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen
Let wel dat alles in dit topic door bedrijven en MET bon is gedaan, dus de kosten zijn niet vergelijkbaar met iemand
die het na de tijd voor je doet.
Waarschijnlijk is het sowieso heel moeilijk om één totaal bedrag te geven.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Re:
Je kan ook Niels (Rallyastra / Rellie opt werk) een prijsopgave laten doenRicco schreef:Oei das gevaarlijk: het woord 'beunhaas' in Red Bill zijn topic gebruiken!Wardriver schreef:
Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen
Let wel dat alles in dit topic door bedrijven en MET bon is gedaan, dus de kosten zijn niet vergelijkbaar met iemand
die het na de tijd voor je doet.
Waarschijnlijk is het sowieso heel moeilijk om één totaal bedrag te geven.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Re:
Je moet bij mij uitgaan dat er veel is gebeurd:Wardriver schreef:Wat heb je betaald voor alle laswerzaamheden samen??RedBill schreef:Maandag 06-06-2005, 10:15 bij het schadeherstelbedrijf in Deventer:
Foto's
..........
Weer lekker opgeschoten dus.
Want ik denk dat jij net zoveel laswerk hebt als ik....
Ik probeer nog even naar de beunhaas te gaan en anders maar naar de erkende schadehersteller.
Maar dan heb ik een ruwe prijs waar ik op kan rekenen
Onderdelen:
- Nieuwe voorbumper en bumperlip
- Nieuwe grille
- Nieuwe koplampen
- Nieuwe knipperlichten
- Nieuwe originele GM achterschermen links en rechts
- Nieuwe originele GM vulopening.
- Nieuwe randen voor de binnenkant van de wielkasten
- Tweedehands front uit sloop GSi
- Tweedehands rechterportier uit sloop GSi
Werkzaamheden door schadebedrijf:
- Uitdeuken linker portier
- Uitboren oude achterschermen
- Uitboren front
- Inlassen nieuwe binnenranden
- Inlassen nieuwe vulopening
- Inlassen nieuwe achterschermen
- Inlassen tweedehands front
- Voorbewerken gehele body en aanbouwdelen
- Spuiten van de gehele wagen
Werkzaamheden zelf:
- Demontage interieur en exterieur
- Bewerken van de brandstoftank
- Bewerken van de carrosserie ter voorbereiding op het laswerk (schuren, roestvrij maken e.d.)
- Montage na het spuiten
De totale kosten (onderdelen en werk) kwam op ongeveer 4200 euro uit. Maar dit is dus wel voor meer dan alleen de achterschermen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)