raymond schreef:ik zie een rode strip op je v6 afdekkap......
...verkopen en mij.?????
€200 euro krijg je er een kale c25xe bij !
raymond schreef:ik zie een rode strip op je v6 afdekkap......
...verkopen en mij.?????
some1_eddy schreef:hey, een vraagje xD..
ik zie dat je dezelfde grill hebt als die ik heb gekocht en laten spuiten..
ik wou hem dus vanmiddag erop zetten maar hij past niet..
hij valt een gedeelte over mn angel eyes heen, en onder in de hoek van de koplampen zit een opening zeg maar..
ik kan er wel een rubber omheen doen maar dat lijkt niet zo mooi..
hij lijkt te klein, maar ik zie zoveel astra's met dezelfde grille
heb jij dit probleem ook gehad? zo ja, hoe heb je dat opgelost?:P
ik zou er misschien wel een stukje af kunnen slijpen alleen hij is net gespoten dus dat vind ik ook zonde..
ik had hem eerst moeten passen eigenlijk xD maar door haastig gedoe... tja
ik dacht dat alles hetzelfde was:PBart(astra) schreef:some1_eddy schreef:hey, een vraagje xD..
ik zie dat je dezelfde grill hebt als die ik heb gekocht en laten spuiten..
ik wou hem dus vanmiddag erop zetten maar hij past niet..
hij valt een gedeelte over mn angel eyes heen, en onder in de hoek van de koplampen zit een opening zeg maar..
ik kan er wel een rubber omheen doen maar dat lijkt niet zo mooi..
hij lijkt te klein, maar ik zie zoveel astra's met dezelfde grille
heb jij dit probleem ook gehad? zo ja, hoe heb je dat opgelost?:P
ik zou er misschien wel een stukje af kunnen slijpen alleen hij is net gespoten dus dat vind ik ook zonde..
ik had hem eerst moeten passen eigenlijk xD maar door haastig gedoe... tja
Wat in je eigen topic ook al gezegd is; je hebt een grille voor een astra MY95, dus of bijpassende koplampen zoeken (heb ik gedaan) of op zoek naar een grille van voor MY95
Er zijn 2 typen koplampensome1_eddy schreef:ik dacht dat alles hetzelfde was:P
ehm tja.. als ik bijvoorbeeld andere koplampen neem met angel eyes, is er dan ook nog een speciale naam/type voor?
Ja dat past wel. Het verschil tussen die typen koplampen is, dat het tweede type schuiner afloopt bij de gril. Verder zijn ze exact hetzelfde.some1_eddy schreef:oke, dat past wel? mijn astra komt uit '93
Dat is gewoon vetBart(astra) schreef: 3. Omdat het kan
Hoogte is geen probleem!vizier schreef:is wel vet idd, maar heb er toen zelf vanaf gezien omdat we dachten dat het spruitstuk tegen de kap aan zou komen (en omdat c25xe makkelijker was)
Gaat je niet tegenvallen!Bart(astra) schreef:Vandaag de pilot xenon ingebouwd.
Moet nog wel even een aanpassing maken, omdat nu bij het seinen met groot licht de xenon wel aan blijft, maar bij het vast zetten op groot licht niet. En dat is Apk-afkeur. (maar dat komt goed)
Vanavond maar eens kijken wat het in het donker doet !