Vincent_R schreef:€120 is een beetje te gortig...
Net wat je zegt Pascal, ik laat gewoon deze plaat zitten (misschien kijken voor een mooiere plek) en bij meetings e.d. haal ik hem er gewoon af
Klein plaatje kan je vergeten.
Was laatst bij de automaterialen zaak bij ons in het dorp (en daar kan ik best een redelijk potje breken) om te vragen voor nieuwe platen.
Voor heb ik een motorfiets plaat er op zitten, maar die wilde ze toch echt niet meer maken, ook niet omdat ze mij daar kennen en dat daarom maar even zouden doen.
Ze zeiden daar zelfs dat ze bij de RDW bezig zijn met platen met een chip er in die we straks allemaal krijgen, dan is heel het gesjoemel met apparte kentekenplaten helemaal over.
Tijdje later aan gehouden door de politie, die begon te zeiken over de plaat voorop.
Ik hield me van de domme en vroeg wat er mis mee was en dat hij hem toch gewoon kon lezen, maar het mocht niet zei hij.
Toen ik zei dat ik dat niet wist en dat ik de auto zo gekocht heb (dat 2e is waar) en dat ik zei dat ik er naar zou kijken kwam ik er met een waarschuwing vanaf.
Vlak voor dat ik de auto kocht van André Botter is die er ook voor aangehouden, die moest op het bureau komen met een goede plaat (ligt nu in de auto en kan er zo op geschroefd worden) toen kwam hij er verder ook zonder boete vanaf.
Dus voorlopig blijf ik nog even rond rijden zolan het nog lukt.
Nog even waar dit Topic over gaat, je Astra cabrio, nette bak hor, zeer veel aandacht aan besteed
.
De GSI achter bumper zal hem straks compleet maken.
Groeten Sebas.