Pagina 3 van 6

Geplaatst: 17 jan 2008 18:27
door GSi Twente
Theo Gsi schreef:je hebt toch stuurbekrachteging? dan he je zeker multi

Ik heb een c20ne en heb ook multieriem hoor...volgensmij allemaal!
FOUT.

Tot modeljaarwijziging is met V-snaar.
Vanaf modeljaarwijziging is met multi-riem.

Geplaatst: 17 jan 2008 18:30
door Theo Gsi
knap mijne is uit 93 4 april die heeft multie! ofja eerder raar, maar bij de nog gsi is dus wel wat ik zeg

Geplaatst: 17 jan 2008 18:31
door Laagvlieger
93 multi. Dat klopt toch????

Geplaatst: 17 jan 2008 18:33
door Theo Gsi
hij zij dat het gebeurde bij de modelsjaarwijzeging? dat is toch 94? of ben ik gek geworden hahaha :lol:

Geplaatst: 17 jan 2008 18:36
door Laagvlieger
jij bent gek geworden dan. Modelswijziging is MY92, MY94 en MY95.

Geplaatst: 17 jan 2008 18:40
door Theo Gsi
:lol: okee, dan is het duidelijk.

Nog een vraagje tot waneer zijn de F modellen gemaakt?

Geplaatst: 17 jan 2008 18:42
door 2.nullutje
Theo Gsi schreef::lol: okee, dan is het duidelijk.

Nog een vraagje tot waneer zijn de F modellen gemaakt?
'98 dacht ik..

Geplaatst: 17 jan 2008 21:20
door gurdi
GSi Twente schreef:
Theo Gsi schreef:je hebt toch stuurbekrachteging? dan he je zeker multi

Ik heb een c20ne en heb ook multieriem hoor...volgensmij allemaal!
FOUT.

Tot modeljaarwijziging is met V-snaar.
Vanaf modeljaarwijziging is met multi-riem.
jah ik ben niet de handigste en heb nog niet zo heel veel verstand van wat er onder de motorkap gebeurt maar kan nog wel zien dat het een v snaar betreft:D

Geplaatst: 17 jan 2008 21:29
door gurdi
ik kreeg te horen dat het ook de spanningsregelaar kon zijn. zit deze in de dynamo of waar zit deze dan? of kan dit het niet zijn..

Geplaatst: 17 jan 2008 21:36
door Matt
Spanningsregelaar of dynamo hebben niks met je ontsteking te maken.

Spanningsregelaar zorgt er alleen maar voor dat ie niet meer als 14,5 of 15 volt bij gaat laden op de accu

Geplaatst: 17 jan 2008 22:41
door 2.0 freak
en hij zit IN je dynamo jah

Geplaatst: 18 jan 2008 09:23
door gurdi
Spanningsregelaar of dynamo hebben niks met je ontsteking te maken.

Spanningsregelaar zorgt er alleen maar voor dat ie niet meer als 14,5 of 15 volt bij gaat laden op de accu

blijkbaar moet de accu een heel eind vol zitten wil die goed starten:(

Re: help start niet nauwelijks < dynamo xe??

Geplaatst: 19 jan 2008 13:01
door gurdi

Geplaatst: 19 jan 2008 13:02
door gurdi
hallo
past een dynamo van 16v gewoon als het ook v-snaar betreft en mijne ook

ik heb een 8v

Geplaatst: 19 jan 2008 23:08
door Laagvlieger
Volgens mij wel. Gewoon er naast houden dan zie je het wel.

Geplaatst: 20 jan 2008 04:46
door QuerulouS
gurdi schreef:hallo
past een dynamo van 16v gewoon als het ook v-snaar betreft en mijne ook

ik heb een 8v
gewoon op de sloop een andere halen, kosten zijn misschien tussen de 25 en 40 euro. Ik heb er ook 1 van de sloop en rijd alweer 1.5jaar probleem loos ermee.

als die dynamo van de sloop niet in orde is kan je hem gewoon ruilen.

Maar neem eerst je ouwe mee zodat je zeker weet dat je de goeie hebt!

Geplaatst: 20 jan 2008 09:38
door RedBill
gurdi schreef:hallo
past een dynamo van 16v gewoon als het ook v-snaar betreft en mijne ook

ik heb een 8v
Ja, past gewoon. Ik heb op mijn 16V een tijd ook gewoon dezelfde dynamo met V-poulie als op mijn 8V gehad. (die dynamo is intussen vervangen voor een gereviseerd exemplaar, omdat ie overleden was, maar dat lag aan de dynamo zelf... :wink:

Geplaatst: 26 jan 2008 18:03
door gurdi
hopp[a nieuwe 2ehands dynamo erin maar nog steeds moeilijk starten gaat wel bbeter nbu de accu altijd vol is:P

maar nu heb ik een ander mankementje gevonden en vraag me af of dit ermee te maken kan hebben,

ik hoorde een sis.
ik ging luisteren.
er word valse lucht gezogen.
door een slangetje .
foto van het slangetje( ik weet niet waar het voor is maar omdat het een terug loop is dnek ik dat het iets met stationair lopen te maken heeft.

Afbeelding

het slangetje waar de rode pijl bij staat die de groene en blauwe verbind.

Geplaatst: 26 jan 2008 18:29
door Laagvlieger
Maak eerst maar een betere foto!!!
Zo'n vlek kan ik nix op zien.

Geplaatst: 26 jan 2008 18:41
door Rellie opt werk
Vacuum slang van je remdrukbekrachtiger gescheurd tussen de ribbels ?

Geplaatst: 26 jan 2008 18:57
door gurdi
jah het is donker en heb maar een 3.2 camera op mijn telefoon
maar het is zo een slangetje van 3a 4 cm
maak morgen wel even overdag een foto

Geplaatst: 27 jan 2008 08:54
door Bart(astra)
gurdi schreef:jah het is donker en heb maar een 3.2 camera op mijn telefoon
maar het is zo een slangetje van 3a 4 cm
maak morgen wel even overdag een foto
Waarschijnlijk bedoel je de slang die van de lfr naar de inlaat gaat.
Die heeft vooral met stationair lopen te maken, maar kan idd voor problemen zorgen

Geplaatst: 27 jan 2008 12:12
door gurdi
kijk eens laag


Afbeelding

Geplaatst: 27 jan 2008 13:55
door Laagvlieger
Ja als die gescheurd is! Repareren!

Geplaatst: 27 jan 2008 14:16
door gurdi
jah ik ga hem ook vervangen of het er nu mee temaken had of niet:P

maar dacht misschien kan het er wel mee te maken hebben.
als dat zo is en ik vervang hem weet ik nog niet waarom dat dan zo is. dus daarom dropte ik het hier even.
maar weet nog niet waarvoor dit slangejtje is..