Aleuh schreef:Mooie auto verders, alleen vind de velgen minder Zie vaak mensen met vet mooie auto, maar zulke velgen eronder! Verders leuk bakje
De velgen zijn bewust gekozen. Ik had eerst deze met een diepe rand.. alleen die zijn gaan oxideren..
de velgen die ik nu heb hebben een plat bed dus lijken groter. De stijl past perfect bij de wagen hoewel ik ook benieuwd ben hoe een setje RH's er onder staan.
sorrie dat ik het zeg maar ik vind hem niet erg mooi eigenlijk ik ben namelijk niet zo'n fan van chroom en die achterlichten is ook niet echt mijn favoriet maarja smaken verschillen
1995 Astra F GSi 2.0 16 Valve Met Angel eyes koplampen & Crystal Rood/zilver achterlichten!!!!
Tha_PietJuH schreef:sorrie dat ik het zeg maar ik vind hem niet erg mooi eigenlijk ik ben namelijk niet zo'n fan van chroom en die achterlichten is ook niet echt mijn favoriet maarja smaken verschillen
uiteraard.. gelukkig wel. Maar is het niet mooi naar jou smaak of niet netjes gedaan? De achterlichten zijn idd gewaagd, maar die zijn gekozen omdat de onderkant ook parelmoer is. Sinds kort worden deze niet meer gemaakt door Irmscher
maar wie wel mooi vonden zijn de redacteuren van de Flash. Want daar sta ik deze maand in
ow ik vind het zeer netjes gedaan super afgewerkt enzo maar ik ben niet zo weg van 2/3 kleuren en hou niet van chroom ik vind LM mooier.
maar ik weet zeker dat als ik jou in die auto ooit zou tegen komen dat ik wel omkijk maar ik zelf zou het nooit doen omdat ik het gewoon weg niet mooi vind
1995 Astra F GSi 2.0 16 Valve Met Angel eyes koplampen & Crystal Rood/zilver achterlichten!!!!
Tha_PietJuH schreef:ow ik vind het zeer netjes gedaan super afgewerkt enzo maar ik ben niet zo weg van 2/3 kleuren en hou niet van chroom ik vind LM mooier.
maar ik weet zeker dat als ik jou in die auto ooit zou tegen komen dat ik wel omkijk maar ik zelf zou het nooit doen omdat ik het gewoon weg niet mooi vind
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.