shorty's gsi update
miss beetje late reactie...
maar ik zie het nu pas haha
is geen roest... gelukkig
ook zijn inmiddels de ghrome angle eyes er al uit en hebbe deze plaats gemaakt voor zwarte met 8000k xenon
maar ik zie het nu pas haha
nee das een las naad die die udder daar heeft geplaatst...Jimmy schreef:Super dat hij weer strak in het rood staat
kun je nog wat verhalen op dat pruts autobedrijf
als hij dat strak noemt wat hij aflevert
kan er alleen maar uit concluderen dat deze man rond loopt met een rood-witte stok
En ik wil niet muggenziften maar is dit geen roest aan de voorkant van je scherm?
is geen roest... gelukkig
ook zijn inmiddels de ghrome angle eyes er al uit en hebbe deze plaats gemaakt voor zwarte met 8000k xenon
ASTRA GSI 2.0 8v
toch maar eens wat meer neerzetten hier haha...
ik ben net terug uit helden (opel gielen)...
heb even me nieuwe onderdeeltjes opgehaald...
thuis gekome meteen maar oude dinge eraf gehaald...:
en mijn logo loze bumper ...:
en me nieuwe logo's...:
zoek de verschillen ...:
ik maak ze er nu nog niet op...
ik wil namelijk eerst zo'n andere balk (die tussen de achterlichten)...
trouwens...
wat vinden jullie...
moet de neus met of zonder logo...?
ik ben net terug uit helden (opel gielen)...
heb even me nieuwe onderdeeltjes opgehaald...
thuis gekome meteen maar oude dinge eraf gehaald...:
en mijn logo loze bumper ...:
en me nieuwe logo's...:
zoek de verschillen ...:
ik maak ze er nu nog niet op...
ik wil namelijk eerst zo'n andere balk (die tussen de achterlichten)...
trouwens...
wat vinden jullie...
moet de neus met of zonder logo...?
ASTRA GSI 2.0 8v
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
nog maar weer even klein upje haha...
ja we blijve bezig
vandaag op de sloop stond er een astra f met de achterplaat die ik wou...
ik eraf "gesloopt", en ik moest er €3,- voor betalen
kon ik dus niet laten liggen...
is wel heeeeel licht beschadigt maar is nog altijd beter als dat doffe ding achter op me gsi
hier foto van de plaat...:
en hier met me nieuwe gsi logo's...:
binnenkort maar effe monteren...
ook gelijk dan maar eens voor de gein die oude plaat in kleur van de auto spuiten ...
ja we blijve bezig
vandaag op de sloop stond er een astra f met de achterplaat die ik wou...
ik eraf "gesloopt", en ik moest er €3,- voor betalen
kon ik dus niet laten liggen...
is wel heeeeel licht beschadigt maar is nog altijd beter als dat doffe ding achter op me gsi
hier foto van de plaat...:
en hier met me nieuwe gsi logo's...:
binnenkort maar effe monteren...
ook gelijk dan maar eens voor de gein die oude plaat in kleur van de auto spuiten ...
ASTRA GSI 2.0 8v
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Vind ik ook. Is er echter nog een manier om die dingen er netjes af te krijgen zonder de lak te beschadigen (zowel voor als achter)?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
ik heb ze er gewoon voorzichtig afgehald...pascal1109 schreef:Vind ik ook. Is er echter nog een manier om die dingen er netjes af te krijgen zonder de lak te beschadigen (zowel voor als achter)?
en dan blijft er zon plak laagjes achter en dat kun je weghalen met een caramelschijfje
ASTRA GSI 2.0 8v
ja, zo denk ik helaas ook, en heb er ook ervaring mee (met een andere GSi)RedBill schreef:Ziet er mooi uit zo op de foto's shorty,
maar stiekum weet je al hoe een hoop hier erover denken: "Dat gaat binnen afzienbare tijd weer roesten. Helaas..."
Voor nu veel plezier en inderdaad genieten van een optisch strakke wagen...
Goed je wielkuipen tectyleren!
maar dat embleem ziet er weer gelikt uit!
C20NE
zo ik weet het nu zeker dat mijn astra een ongeluk heeft gehad voor dat ik haar kocht...
in begin viel het kleur verschil me al heeeel erg op...
en je zag duidelijk dat de klep niet mooi aansloot/sluit...
vandaag wou ik die achterplaat vervangen en ik kreeg hem niet los door middel van de klipjes
hij zat helemaal gekit...
er zaten niet eens de gaatjes in waar je normaal de klemmetje/klipjes beverstigd...
nougoed de plaat er maar af gehaald toen zag ik dit...:
alle kit zooi maar verwijderd...
en toen de nieuwe plaat er maar goed opgekit...
en ook maar meteen me nieuwe logo geplakt...
ook heb ik aan de achterkant me sleepoogkapje weer erop zitten en het ziet toch al weer wat beter uit...
morgen nog even naar een kennis van me die me uitlaat weer mooi recht zal hangen/opnieuw lassen...
en vanavond maar effe afspuiten...
maar tot dusver is dit het resultaat...:
de tape zit er even voor zolang tot de kit hard is, en de klep is niet helemaal dicht gevallen daarom staat die wat open
in begin viel het kleur verschil me al heeeel erg op...
en je zag duidelijk dat de klep niet mooi aansloot/sluit...
vandaag wou ik die achterplaat vervangen en ik kreeg hem niet los door middel van de klipjes
hij zat helemaal gekit...
er zaten niet eens de gaatjes in waar je normaal de klemmetje/klipjes beverstigd...
nougoed de plaat er maar af gehaald toen zag ik dit...:
alle kit zooi maar verwijderd...
en toen de nieuwe plaat er maar goed opgekit...
en ook maar meteen me nieuwe logo geplakt...
ook heb ik aan de achterkant me sleepoogkapje weer erop zitten en het ziet toch al weer wat beter uit...
morgen nog even naar een kennis van me die me uitlaat weer mooi recht zal hangen/opnieuw lassen...
en vanavond maar effe afspuiten...
maar tot dusver is dit het resultaat...:
de tape zit er even voor zolang tot de kit hard is, en de klep is niet helemaal dicht gevallen daarom staat die wat open
ASTRA GSI 2.0 8v
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
D'r horen bij de GSi en >95 types van die puntjes op gelast te zitten, waar de clips van de plaat aan bevestigd worden.
Dit is een klep van een standaard <95 type...
Dit is een klep van een standaard <95 type...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
nee ik had ook een gewone zwarte erop...QuerulouS schreef:edit: ow volgensmij had je die al
zitten die "platen" dan allemaal gekit...?RedBill schreef:D'r horen bij de GSi en >95 types van die puntjes op gelast te zitten, waar de clips van de plaat aan bevestigd worden.
Dit is een klep van een standaard <95 type...
ik meen dat dat van die klik systeme waren
ASTRA GSI 2.0 8v
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
goed lezen is ook een vakshorty schreef:nee ik had ook een gewone zwarte erop...QuerulouS schreef:edit: ow volgensmij had je die al
zitten die "platen" dan allemaal gekit...?RedBill schreef:D'r horen bij de GSi en >95 types van die puntjes op gelast te zitten, waar de clips van de plaat aan bevestigd worden.
Dit is een klep van een standaard <95 type...
ik meen dat dat van die klik systeme waren
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
- Locatie: dat boere gat Roosendaal
ik had personeellijk de plaat eerst idd hoogglans zwart gespote voordat ik deze gemonteerd had. ik moet dat ook nog doen met mijn achterplaat.
edeze zit idd geklikt, want bij mij komt hij elke keer los van de trillingen van mijn muziekinstall :P
edeze zit idd geklikt, want bij mij komt hij elke keer los van de trillingen van mijn muziekinstall :P
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam