bbs rm ( foto's )
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Vergis je niet in hoever hij inveert nog tijdens het rijden, als hij je band insnijdt, heb je ellende, plus dat je scherm naar de donder is met wat pech.
Ik weet niet meer wie het was, maar een tijdje geleden was er ook iemand hier op het forum die zoiets had.... be careful
Ik weet niet meer wie het was, maar een tijdje geleden was er ook iemand hier op het forum die zoiets had.... be careful
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Sound heeft gelijk Smats, ik ben er ook bijna zeker van dat je dat niet gaat redden met de huidige vorm van de wielkast. De invering tijdens het rijden zal bij een forse bobbel oplopen tot ongeveer een centimeter of twee boven de velgrand. Dan redt je het ook niet met getrokken banden.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
zal een geheim verklappen, mijn vering kan nog maar 1 cm inveren omdat het met de 18 inch hetzelfde probleem was.
maar we zullen zien als de banden er op liggen en aanlopen zal hij misschien wel, maar daar heb ik zo een oplossing voor, desnoods uitrollen.
kheet niet voor niets MC Smatse.
maar we zullen zien als de banden er op liggen en aanlopen zal hij misschien wel, maar daar heb ik zo een oplossing voor, desnoods uitrollen.
kheet niet voor niets MC Smatse.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
Geen vering is idd een oplossing idd
Maar ik heb ook geprobeerd met 9J achter even klein stukje rijden ... zelfs incl dubbele set veerwegbegrensers kon ik geen 100m verder komen zonder dat het aanliep ... en ik had toen GEEN verlaging .... dus aanlopen doet het zeker, ga daar maar vanuit ... tenzei je er voor zorgt dat je helemaal geen vering hebt ... maarja ... of dat nou een oplossing is?? HOOG en stuiteren ... nou doe mij dan maar LAAG en stuiteren
Maar zeker VETTE wielen Smats!!!!!
Maar ik heb ook geprobeerd met 9J achter even klein stukje rijden ... zelfs incl dubbele set veerwegbegrensers kon ik geen 100m verder komen zonder dat het aanliep ... en ik had toen GEEN verlaging .... dus aanlopen doet het zeker, ga daar maar vanuit ... tenzei je er voor zorgt dat je helemaal geen vering hebt ... maarja ... of dat nou een oplossing is?? HOOG en stuiteren ... nou doe mij dan maar LAAG en stuiteren
Maar zeker VETTE wielen Smats!!!!!
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
ga nooit uitrollen!!!!!!!!!!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Bij mijn auto heb ik destijds (in mijn e270 tijdperk) ook de kassen ergens in venlo laten rollen. Werkt op zich best. Alleen kwamen we er op dat moment wel achter dat er randjes ingelast waren, want daarvan kon je de aftekening helaas zien.
Schermen laten custumizen aan de hand van de van te voren gekozen wielen !
Anywayz succes ! Wielen zijn zeer vet !
Schermen laten custumizen aan de hand van de van te voren gekozen wielen !
Anywayz succes ! Wielen zijn zeer vet !
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Je kan ook rústig over een drempel heenrijden he
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid