Unternehmen ZITADELLE
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Ghi... het mot niet gekker worre
Met Powerball
Met Powerball
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Sjow dat ziet er weer pimp uit .... eindelijk is je blokkie weer goed Plug.
even vraagje voor de monteurs ... zie dat jullie nieuwe moertjes hebben gemonteerd om het uitlaatspruitstuk vast te houden ... welk materiaal is dat? Die van mij zijn beetje gaan roesten Je kan RVS misschien nemen maar die van jullie zijn van koper ofzo??
even vraagje voor de monteurs ... zie dat jullie nieuwe moertjes hebben gemonteerd om het uitlaatspruitstuk vast te houden ... welk materiaal is dat? Die van mij zijn beetje gaan roesten Je kan RVS misschien nemen maar die van jullie zijn van koper ofzo??
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ok, dan vraag 2 ... aangezien dit speciale moeren zien .... ik ben elke keer mijn bouten die de downpipe tegen de turbo houden kwijt .... denk zelf dat ze lostrillen ofzo ... hebbie hier ook speciale bouten nodig ofzo?? Ik word er beetje arm van ... al paar setje RVS bouten + veerringen ... maar nu zijn ze weer allemaal los pleitos op 1 bout na (de ene die overblijft is elke keer weer een andere, is dus lekker random).
Sorry voor het offtopic Plug
Sorry voor het offtopic Plug
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ok thnks ... op zoek naar locktite dus ... ben niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt met 2 bouten tegen elkaar aan draaien maar denk niet dat dat zal gaan ... de schroefdraad zit alleen in de turbo, bout gaar door de flens van de downpipe (geen draad) en zo de turbo in. Maar Locktite heb ik al een vaker gehoord ... op zoek dan maar naar die zooi
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Ik zou daar ook die ovale koperen moeren voor gebruiken als de draad hetzelfde is.David schreef:Ok, dan vraag 2 ... aangezien dit speciale moeren zien .... ik ben elke keer mijn bouten die de downpipe tegen de turbo houden kwijt .... denk zelf dat ze lostrillen ofzo ... hebbie hier ook speciale bouten nodig ofzo?? Ik word er beetje arm van ... al paar setje RVS bouten + veerringen ... maar nu zijn ze weer allemaal los pleitos op 1 bout na (de ene die overblijft is elke keer weer een andere, is dus lekker random).
Sorry voor het offtopic Plug
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Dat kán bij hem wel, maar dan moet ie tapeinden in de turbo zetten en dan de flens met een dubbele moer vastzetten.... hij draait nou BOUTEN in de turbo, en die pleuren eruit Dan moeten die tapeinden trouwens ook met Loctite erin...
Is ook wel logisch dat ze eruit lopen, dat huis wordt wss veel heter (of zet meer uit) als de bouten die je gebruikt waardoor ze dus gewoon los komen te zitten als de boel lekker begint te gloeien
Maar die Loctite is er wel hoor, heb je in vele soorten, zal dus wel even zoeken worden welke je nodig hebt
Volgens mij hebben we er op de zaak al zo'n 20 verschillende soorten van; iig een curverkratje vol met flessies in veeel kleurtjes
Is ook wel logisch dat ze eruit lopen, dat huis wordt wss veel heter (of zet meer uit) als de bouten die je gebruikt waardoor ze dus gewoon los komen te zitten als de boel lekker begint te gloeien
Maar die Loctite is er wel hoor, heb je in vele soorten, zal dus wel even zoeken worden welke je nodig hebt
Volgens mij hebben we er op de zaak al zo'n 20 verschillende soorten van; iig een curverkratje vol met flessies in veeel kleurtjes
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Ik zou wel een beetje kwalitatief goed spul nemen, beetje kut als je draadeindje doldraait terwijl ie er met Loctite in zit
10.9 is wel OK, dan neem je wat zachtere moeren, dan weet je iig altijd áls je wat afdraait, dat het de moer is
10.9 is wel OK, dan neem je wat zachtere moeren, dan weet je iig altijd áls je wat afdraait, dat het de moer is
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Ik heb geen originele turbo meer, dus nee geen originele bouten ... heb 8.8 en A2 RVS geprobeerd maar trilt er dus uit (ze hadden geen 10.9/RVS A4 / 12.9 ... we gaan voor de 10.9 / 12.9 draadeindjes met dubbele ovale koperen moeren en drupje locktite /... als DAT los gaat weet ik het ook niet meerBart(astra) schreef:Zijn het de originele bouten die je gebruikt, en er dan weer uit trillen ?
(want deze hebben namelijk een andere hardheid dan normale)
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm