Pagina 3 van 4

Geplaatst: 28 jul 2006 10:38
door snarfjuh
Zelfs ik heb airco op mijn cabriotje 8)

Geplaatst: 28 jul 2006 11:51
door oenatje
airco vind ik wel relaxed. die optie rules gewoon. ons vader heeft ook airco. echt superr

Geplaatst: 28 jul 2006 14:16
door chucky66
snarfjuh schreef:Zelfs ik heb airco op mijn cabriotje 8)
ha zie je wel geen rugzak maar koelbox op wielen

Geplaatst: 28 jul 2006 15:56
door snarfjuh
Jij bent gewoon jalours dat jij geen airco in dat hok van jou hebt :P

Geplaatst: 28 jul 2006 16:43
door pluggie
snarfjuh schreef:Jij bent gewoon jalours dat jij geen airco in dat hok van jou hebt :P
Pfff, kheb geen airco op me Astra, die het niet doet overigens ;)

Geplaatst: 28 jul 2006 19:03
door verliefdopGSI
oenatje schreef:airco vind ik wel relaxed. die optie rules gewoon. ons vader heeft ook airco. echt superr
airco is wel relaxed, maar moeis effe voor de gein un keer die slangen bekijken om te zien wat er allemaal in over blijft ;) schrik je je kapot :lol:
:lol:
kheb dur vanmiddag 1tje effe schoongemaakt, naja 1e en laatste keer :shock: wat is dat een smerig werkje zeg :x

er zijn wel spuitbussn voor te koop. 1-15 euro ofzow. gebruiksaanwijzing:

laat je airco 10 min aan staan
zet spuitbus aan (blijft door spuiten)
laat nog 15 min aan staan met die bus erbij.
bus eruit. alle ramen los en nog 10 minuten aan staan.

hopla mooi schoon en weer fijne frisse geur erin ;)

als je er te lang meej wacht dan gaatut stinken ;) kheb vandaag geroken (het verschil)

Geplaatst: 28 jul 2006 22:37
door drempelvrees
Bart(astra) schreef:
drempelvrees schreef:
Hans schreef:aygo...

die konijnehokken zijn idd. niet prijzig, aanbieding, zag vanavond nog op tv, nog geen 9000 pleuroz...

Dan heb je de simpelste uitvoering met dus helemaal niets erop.
Die ik wil kost wel een paar euries meer
Jij wil er zeker weer airco op !

Dan is zo'n ding helemaal niet meer vooruit te schoppen....... :lol:















Natuurlijk wil ik alles erop en eraan, doe het dan meteen goed.
Merkt idd wel als de airco aanstaat, houd ie even in, zet je hem uit is het net of er 150 liter N.O.S. in actie komt :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 29 jul 2006 05:55
door chucky66
snarfjuh schreef:Jij bent gewoon jalours dat jij geen airco in dat hok van jou hebt :P
in een auto waar je niet veel in rijd heb ik geen airco nodig daar is arko genoeg
in de andere heb ik het wel en daar past die koelkast van jou achter in :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 29 jul 2006 09:39
door snarfjuh
Een auto is gemaakt om in te rijden en fun mee te hebben
en niet om alleen maar mooi te laten zijn en ergens in een hok te laten staan. :twisted:

Geplaatst: 30 jul 2006 11:11
door Jeroen
drempelvrees schreef:
Hans schreef:aygo...

die konijnehokken zijn idd. niet prijzig, aanbieding, zag vanavond nog op tv, nog geen 9000 pleuroz...

Dan heb je de simpelste uitvoering met dus helemaal niets erop.
Die ik wil kost wel een paar euries meer
Die jij wil? Je hebt dus nog nix genomen?

Kom dan bij mij een nieuwe 107 of C1 halen, als je dan toch zo´n kleintje wilt.

Geplaatst: 30 jul 2006 20:56
door Hans
ja, de C1 is wel toegestaan IN de alberthein, die let wel op de kleintjes.

Geplaatst: 30 jul 2006 22:21
door drempelvrees
Jeroen schreef:
drempelvrees schreef:
Hans schreef:aygo...

die konijnehokken zijn idd. niet prijzig, aanbieding, zag vanavond nog op tv, nog geen 9000 pleuroz...

Dan heb je de simpelste uitvoering met dus helemaal niets erop.
Die ik wil kost wel een paar euries meer
Die jij wil? Je hebt dus nog nix genomen?

Kom dan bij mij een nieuwe 107 of C1 halen, als je dan toch zo´n kleintje wilt.





HALEN??????? Is afgesproken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jij bent niet duur, iemand anders ook nog interesse??????

Geplaatst: 31 jul 2006 00:55
door Jeroen
Als je het zo opvat, krijg je er van mij wel 1 voor nix.
Heb nog wel zo´n 1:43 107 slingeren welke voor 1,50 euro verkocht worden....

Maar of jij er een paar uur voor in de auto gaat zitten, dat zal wel niet...


(gelukkig maar) :ass:

Geplaatst: 01 aug 2006 22:43
door snarfjuh

Geplaatst: 01 aug 2006 22:47
door drempelvrees
:lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 01 aug 2006 23:00
door pluggie
Als Snarfjuh toch bezig is :lol: :lol: :lol: :lol:

Belgische Smart consumententest in de repost:
http://www.youtube.com/watch?v=Y6IKA2M1o44

Geplaatst: 01 aug 2006 23:08
door web
Hebben jullie dat nou ook, elke keer dat je een Aygo ziet rijden, dat je om je heen kijkt en denkt "waar is de bal?" :lol:

(voor wie hem niet snapt: kijk Top Gear!)

Geplaatst: 01 aug 2006 23:19
door Astrid_fahrer
JA! bij top gear snappen ze tenminste wat je met die autotjes mot doen!
Lekker mee raggen en voetballeuuuh..

Deze is ook wel klein overigens.. parkeert wel lekker makkelijk :lol:
Afbeelding

Sorry voor de grote afmetingen trouwens.... ik denk als t kreng niet meer wil starten of gewoon niet meer rijd dat ze m in die UPS bus laden en als pakket naar de garage brengen :wink:

Geplaatst: 01 aug 2006 23:42
door web
Plaatje doet nie.

Geplaatst: 02 aug 2006 06:38
door drempelvrees
Liever een Aygo dna die italiaanse meuk dat Lancia heet, italiaanse roestbakken. Alleen een delta integrale is leuk en de rest van die ontwerpen is ook zwaar bras

Geplaatst: 02 aug 2006 08:23
door Hans
oef! die was onder de gordel :lol:

lange, heb je je auto nu al definitief verkocht, en je ei-Go al besteld?

Geplaatst: 02 aug 2006 11:34
door GSi Twente
Ik zou eerst even wachten voordat je Vectra zeker weg is.
Je weet maar nooit...

Een 107/C1/Aygo hebben allemaal zo'n 3-pitter grasmaaimotor erin liggen.
Ik werk zelf bij de Peugeot, en heb zo'n 107 wel vaker gereden.
Mijn mening, rij je puur alleen stadverkeer en kort woon-werk verkeer, dan heb je een goeie auto ervoor, waarmee je dusdanig veel kunt besparen.

Weinig wegenbelasting, weinig aan verzekering, weinig aan vaste lasten (toyota motor) en weinig aan verbruik.
Het is meer een auto voor erbij... zelfde als een Smart.
Kwa rijden voelt het doodnormaal aan, en is het niet doorgedacht hoe een auto daadwerkelijk moet rijden.

Als je er eentje neemt, zonder inruil, verwacht geen dikke korting, want de marge is maar al te mager.

Geplaatst: 02 aug 2006 12:51
door web
drempelvrees schreef:Liever een Aygo dna die italiaanse meuk dat Lancia heet, italiaanse roestbakken. Alleen een delta integrale is leuk en de rest van die ontwerpen is ook zwaar bras
Als je op m'n avatar doelt... daar zit de Integrale motor in, 16v versie van standaard 205pk en af fabriek viscosper op de vooras (oftewel ondanks het gewicht alle originele GSI's en jouw Vectra 2000 helemaal zoek rijden) en de hele koets is verzinkt. Wel je huiswerk doen voordat je iemand probeert te beledigen :lol:

Grappig trouwens dat een (ex?) Opel liefhebber een andere auto nog een roestbak durft te noemen... dit draadje een beetje vergeten?
viewtopic.php?t=5826
Verdrongen, denk ik :lol:

Gelukkig heeft onze astra hier nog geen last van, hoewel ik nog niet goed achter de bumper gekeken heb... Het is de eerste jaren een binnenslaper geweest, dat scheelt. Misschien was ik er ook wel op tijd bij met prikken van afwateringsgaatjes, want de originele waren af fabriek dichtgekit :shock: De lekbakken achter de achterbumper stond een hele plens water in ; ik kwam erachter toen ik het hoorde klotsen :shock: Dat soort lompe fouten wil wel roest veroorzaken ja...

Anyway, ik vind een Aygo een prima auto hoor... met een 45km sticker op de achterklep. Tussen de regels was Top Gear er bv. best enthousiast over en dat kun je van concurrenten als de Smart enzo niet zeggen. Goed doordacht in z'n eenvoud en goed onderhoudbaar, alle ingredienten voor een succesvol kleintje a la 2CV, Kever, Mini, enz. Verder natuurlijk een prima keuze als je de euro's voor aanschaf wel in je zak hebt, maar de maandkosten desondanks toch extreem laag moeten blijven. Er is gelukkig ook een diesel versie van, want als je op benzine tegenwoordig veel gaat rijden wordt het alsnog een dure auto.

Geplaatst: 02 aug 2006 13:30
door Marty
Personenauto
Merk LANCIA
Handelsbenaming THEMA TURBO 16V E2
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1995 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Massa ledig voertuig 1.261 kg
Maximum massa voertuig 1.830 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 630 kg
- geremd 1.400 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland 31 januari 1994
Datum eerste toelating 31 januari 1994
Datum aanvang tenaamstelling 23 mei 2006

Vervaldatum APK 19 april 2007

Terug naar invoerpagina

Geplaatst: 02 aug 2006 13:51
door GSi Twente
Het zijn meer de vergeten GT's.
Net zoals men een 405MI16 of PassatVR6 of Vectra A-V6 weinig meer van ziet rijden.
En toch wel dikke auto's zijn, met aardig wat vermogen.

Zulke versies moet je koesteren, des te later worden ze meer geld waard. :wink: