Plasma tellerplaatjes

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

2.nullutje schreef:uhmm.. niet om het een of ander, maar ik heb het geld drie dagen geleden al over gemaakt!

onder vermelding van:

Betaling plasma tellerplaten Richard Jansen (2.nullutje)
het is binnen, was moment opname van wie er wel of niet betaald hebben ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Meesten hebben betaald op een paar na... 5 stuk om precies te zijn...

Ik vind het gewoon ronduit jammer dat er mensen zijn die wel bestellen, maar ondertussen niet reageren op mijn mail met betalingsgegevens, niet betalen enzo...

Ik snap dat iedereen zijn plasmaplaten wil en ook z.s.m. maar dat hangt van de betalingssnelheid af van de anderen, en mensen die NIET betalen of reageren! Dus mail me aub ook niet meer wanneer ik ga bestellen, want bij deze ga ik vrijdag bestellen. Degenen die mij dan niet hebben laten weten dat ze betaald hebben of wat dan ook hebben gewoon pech en krijgen dan desnoods hun geld terug...

Dit is ook de laatste keer dat ik dit doe met die inkoopaktie van de tellerplaten, want ik heb ook meer te doen dan iedereen achter de broek aanvangen over het geld.
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Ali-GSI schreef:Meesten hebben betaald op een paar na... 5 stuk om precies te zijn...

Ik vind het gewoon ronduit jammer dat er mensen zijn die wel bestellen, maar ondertussen niet reageren op mijn mail met betalingsgegevens, niet betalen enzo...

Ik snap dat iedereen zijn plasmaplaten wil en ook z.s.m. maar dat hangt van de betalingssnelheid af van de anderen, en mensen die NIET betalen of reageren! Dus mail me aub ook niet meer wanneer ik ga bestellen, want bij deze ga ik vrijdag bestellen. Degenen die mij dan niet hebben laten weten dat ze betaald hebben of wat dan ook hebben gewoon pech en krijgen dan desnoods hun geld terug...

Dit is ook de laatste keer dat ik dit doe met die inkoopaktie van de tellerplaten, want ik heb ook meer te doen dan iedereen achter de broek aanvangen over het geld.
dat is idd ook behoorlijk asociaal! ik vind ook dat je deze personen dan duidelijk op de fora moet vermelden zodat mensen daar in de toekomst met transacties met die personen rekening mee kunnen houden!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Trieste zaak!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Ga hier geen namen noemen. diegene weet het zelf wel... Hij is hier ook al een tijdje niet geweest, misschien is er wel iets aan de hand ofzo waardoor hij niet kan reageren.. Maar gewoon jammer dattie een van de eersten was en dan niet betaalt/reageert... :(
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Nou, ik vind dat, ook al heb je door bepaalde omstandigheden geen tijd om te reageren/betalen, dan kun je op zijn minst wel even het fatsoen hebben om dat even kenbaar te maken aan de persoon die de platen gaat bestellen.

maarruhhh,,, ik kan niet wachten totdat ze komen... zodra die platen binnen zijn meteen maar inbouwen... van de week is mijn autootje nagekeken door de mensjes van de garage, dus das allemaal goed... ben nog even met mijn tft projectje bezig en dan maakt de tellerplaat het af! :P
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Sorry maar ik moet het gewoon even kwijt, LEROY!

Je bent wel online op het opel-forum enzo, wil die tellerplaatjes en ondertussen reageer je niet op mijn mails, en betaal je niet! Terwijl je wel gewoon lekker zit te surfen op het opelforum...

Ik heb me lang stil gehouden, maar ik vind dit niet echt netjes van je.... Je bent notabene de topic starter en voor jou ben ik weer met iedereen in zee gegaan over de tellerplaten, en jij bent nu degene die het af laat weten.... :?
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Gewoon namen noemen, weet iedereen iig dat ze niet meer met die personen in zee moeten gaan. Zelfde verhaal met die hendrikstra die een rembours pakketje weigerde :roll:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Bericht door D_V_R_O_S »

had ik ook met leroy hoor...
ging de carterpan van hem kopen... hij zeg ja ik ben thuis blabla

kom ik daar... is die niet thuis moet ze vader alles met me regelen :roll:
ik dacht ook van.. uhh ja oke :?
Rallyastra schreef:Gewoon namen noemen, weet iedereen iig dat ze niet meer met die personen in zee moeten gaan. Zelfde verhaal met die hendrikstra die een rembours pakketje weigerde :roll:
heb ik ook paar keer gehad hoor.
en hoorde nooit meer wat van ze (bellen/mailen)
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

zo zijn er nog 2 alleen weet ik niet welk forum ze zitten zodoende noem ik hun namen hier niet... Vind het alleen onfatsoenlijk dat hij wel bestelt, en daarna niks meer van zich laat horen via mail o.i.d. terwijl ze wel lekker aan het surfen zijn..

Baal er gewoon van, door hun moet de rest wachten.. Nou na vrijdag hebben ze lekker pech gehad...
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

gisteren wassie gewoon weer online, maar reageren op mijn mailtjes HO MAAR :evil: :evil: :evil:
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
vexz
forum-gebruiker
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 mar 2005 00:10
Locatie: Twente

Bericht door vexz »

Joow Alex, maak je er niet al te druk om.. jammer van je energy.

Maar jullie hebben wel gelijk, is gewoon een ongeloofelijke kut streek.. een man een man een woord een woord...
Tekst..
Gebruikersavatar
sandra_983
forum-gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 dec 2005 11:29

Bericht door sandra_983 »

gewoon bestellen en die niet betalen gewoon negeren en lekker jammer voor hun....hoe lullig het ook is want tja zegt genoeg over een persoon die eerst iets wilt en vervolgens niet reageert.
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

alles is besteld, betaald en geregeld dus nu even afwachten tot het binnenkomt... ;)
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Ali-GSI schreef:alles is besteld, betaald en geregeld dus nu even afwachten tot het binnenkomt... ;)
mooi toppie, ben benieuwd...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
eddie gsi
forum-gebruiker
Berichten: 262
Lid geworden op: 01 jul 2005 18:51
Locatie: elst

Bericht door eddie gsi »

2.nullutje schreef:
Ali-GSI schreef:alles is besteld, betaald en geregeld dus nu even afwachten tot het binnenkomt... ;)
mooi toppie, ben benieuwd...
:thumbsup:
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's

***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Gebruikersavatar
Ali-GSI
forum-gebruiker
Berichten: 461
Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door Ali-GSI »

Mensen, helaas slecht nieuws. Er zijn een aantal plasmaplaatjes niet op voorraad dus ze kunnen nog niet afgezonden worden.. Kan nog een week of 2 duren...

Sorry voor het ongemak!!! Kan ik ook niks aan doen...

Als ik de order splits dan moeten we de volle mep betalen en dat willen we denk ik allemaal niet...

Hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben???
Pioneer Promo Team™

:-D Je moe nie zittuh aan me nikies! :-D
eddie gsi
forum-gebruiker
Berichten: 262
Lid geworden op: 01 jul 2005 18:51
Locatie: elst

Bericht door eddie gsi »

Ali-GSI schreef:Mensen, helaas slecht nieuws. Er zijn een aantal plasmaplaatjes niet op voorraad dus ze kunnen nog niet afgezonden worden.. Kan nog een week of 2 duren...

Sorry voor het ongemak!!! Kan ik ook niks aan doen...

Als ik de order splits dan moeten we de volle mep betalen en dat willen we denk ik allemaal niet...

Hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben???
geen probleem voor mij, ik kan wel wachten
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's

***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

eddie gsi schreef:
Ali-GSI schreef:Mensen, helaas slecht nieuws. Er zijn een aantal plasmaplaatjes niet op voorraad dus ze kunnen nog niet afgezonden worden.. Kan nog een week of 2 duren...

Sorry voor het ongemak!!! Kan ik ook niks aan doen...

Als ik de order splits dan moeten we de volle mep betalen en dat willen we denk ik allemaal niet...

Hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben???
geen probleem voor mij, ik kan wel wachten
me 2
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

heb ze ook binnen en meteen maar effe gemonteerd :thumbup thanks!!!!

monteren is simpolll!!!

Je hebt je setje ontvangen:
Afbeelding

Je ziet dat alle drie de plaatjes een kabeltje eraan hebben. Klik de contactdopjes die erbij zitten aan de uiteindes van de kabeltjes... hiermee koppel je ze later aan de serieële string die vanaf het zwarte kastje af komt...

Als je cockpit eruit is haal je de plastic kap eraf. Heel voorzichtig de tellernaalden loswippen, let op de kmteller naald, die moet je even over het palletje heenwippen en kijken waar hij tot stilstand komt (net iets eronder). even streepje zetten op witte behuizing. Haal naaldje er ook af. Ook de frontjes van de dagteller en de totaalteller kun je er voorzichtig afwippen.
nu wip je alle plaatjes eraf (ook even voorzichtig om het palletje trekken).

Plaats de nieuwe plaatjes erop en duw de contactpuntjes voorzichtig naar beneden (tellerbak in). Aan zijkant van de tellerbak heb ik even een stukje uitgeknipt met tangetje, hier komen de draden door. Plaats de naalden weer op hun plek, alle naalden precies op het palletje laten vallen (rusten) zonder dat er druk achter staat (dus nulstand v/d veer), behalve de kmteller naald, die weer precies naar afgetekende laten wijzen en weer over palletje heenwippen.

ps. Plaatjes krijg je het beste over de palletjes door heel voorzichtig de gaatjes voor de palletjes iets groter te maken en om het palletje heen duwen.

Nu gaat de kap er weer op, waarbij je alle draden door het uitgeknipte gaatje heen legt, klemmetjes van de kap weer in elkaar laten vallen en die zit...
Afbeelding

Je tellerbak zit met twee kabeltrosjes vast in je dash, één tros met veel kabels en eentje met twee kabeltjes erop. Je moet die met die vele kabels hebben. Daar zit ook een grijs/zwart kabeltje op (let op, niet wit zwart!!) dat is je plus, daar koppel je de rode draad vanaf het kastje aan. De zwarte draad is aarde, die maak je aan het frame achterin je dash.

Koppel nu de contactstekkertjes van de draden aan de draad die aan het zwarte doosje zit (paralelle stekkertjes aan kabeltjes).

Controleer of alles werkt door je licht aan te schakelen. Met het regelkastje kun je de lichtsterkte regelen.

Als alles werkt plaats je hem weer terug in je dash, waarbij je het regelkastje (met draai- en schakelknopje) op het dash plakt.
Afbeelding

owja, als je een andere kleur naald wil, moet je de draaifittinglampjes aan de achterkant van je tellerbak omwisselen voor een ander kleurtje..
of je geeft de achterkant van de wijzers een ander kleurtje (verf).
Laatst gewijzigd door 2.nullutje op 07 okt 2006 19:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

Is het niet makkelijker om de stroom van 1 van de groene lampjes te halen?
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

zo had ik het destijds wek gedaan. Had ik van zo'n groen lampje de stroom afgetapt. Geen rare losse dradenbende.
En nog iets, waarom haal je die palletjes niet gewoon los????
Voordeel is dat ze dan ook de platen goed op hun plaats klemmen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Laagvlieger schreef:zo had ik het destijds wek gedaan. Had ik van zo'n groen lampje de stroom afgetapt. Geen rare losse dradenbende.
En nog iets, waarom haal je die palletjes niet gewoon los????
Voordeel is dat ze dan ook de platen goed op hun plaats klemmen.
palletjes lijken er in te zijn gelijmt, en met een tangetje beschadig je de zwarte lak weer die erop zit, mja ik had er geen problemen mee en je ziet er nu toch niets van...

spanning... tja... ik wist eerst niet waar ik die vandaan moest halen, dus ging al de contactjes doormeten en zodoende kwam ik bij de eerste de beste draad waar spanning op kwam (+/- 12v) zodra de knop aan gaat.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

punttang en doekje
ze zitten geklemt
:wink:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

Laagvlieger schreef:punttang en doekje
ze zitten geklemt
:wink:
hmm, oke :P nja... pff hmmm :oops: :lol:

mja... nu ziet t er zo uit bij mij... zit te denken aan ander kleurtje naald...

Afbeelding

vraag me nu alleen nog 1 ding af... er zitten twee standen op een B en een G... bij de een worden de plaatjes iets feller... wat is dat voor knopje?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Plaats reactie