Pagina 3 van 3
Geplaatst: 02 mei 2006 22:29
door Laagvlieger
watahyahknow schreef:kijk eens in engeland daar kan het ook daar kun je een eigenbouw auto nog normaal door de keuring krijgen en ze kijken nergens meer van op daar
zoals een speedboot op een reliant chassis of een rijdend hemelbed een sherman tank of een ex formule ford omgebouwd voor de weg .
je verlichting moet goed zijn en hij moet door de apk komen ... klaar
als de rdw niet zou bestaan zou het wagenpark een stuk bonter zijn , de apk zorgt er dan wel voor dat de auto's technies blijft voldoen aan de eisen
Onzin. Juist engeland is ook ERG streng.
Er kan een hoop, maar ze zijn goed streng.
Geplaatst: 02 mei 2006 23:06
door Laagvlieger
ik hoor toch echt heel andere verhalen.
En dat hoor ik van de rdw keurmeesters testcentrum lelystad zelf.
Geplaatst: 03 mei 2006 01:39
door Rallyastra
Omdat je in engeland op een hele kromme manier een type goedkeuring krijgt voor je kitcar, als je een Sierra als donor auto hebt gebruikt krijg je ook de type goedkeuring van een Sierra. En waarom kwam die man met de Ascona de keuring niet door en die met de Manta wel ? zal er toch wel iets niet goed geweest zijn aan die Ascona.
Geplaatst: 03 mei 2006 09:35
door GSi Twente
Amen... als je het ene wel aanpakt en het andere niet, dan zal het toch nooit een keer keuring krijgen.
Die Corsa van m'n broer doen we alles aan, ga je dingen verlassen en met de knikkerbus spuiten, dan weet je zeker dat het afgekeurd wordt.