Dan moet je een motorswap doen naar C20XE of (nog beter) naar een C20LET!2.nullutje schreef:tjah ik wil ook op kunnen scheppen :lol
Beetje nep om er GSi16V op te plakken terwijl je een 8v hebt...beter andersom doen!
Ja, want ik hoor straks de CRX-jes al: Ik heb een GSi16V eruit gereden... Terwijl het in werkelijkheid ee 8V was... Das slecht voor het imago van de GSi16V (Of ze denken, ow het was maar een 1.8 16V i.p.v. de 2.0 16V)Melbo schreef:Dan moet je een motorswap doen naar C20XE of (nog beter) naar een C20LET!2.nullutje schreef:tjah ik wil ook op kunnen scheppen :lol
Beetje nep om er GSi16V op te plakken terwijl je een 8v hebt...beter andersom doen!
Hehehe...snarfjuh schreef:Hé niks verkeerd over een c18xe he
dus jij denkt dat ik een beetje ga lopen sporten bij het stoplicht? zonde voor mn motorRedBill schreef:Ja, want ik hoor straks de CRX-jes al: Ik heb een GSi16V eruit gereden... Terwijl het in werkelijkheid ee 8V was... Das slecht voor het imago van de GSi16V (Of ze denken, ow het was maar een 1.8 16V i.p.v. de 2.0 16V)Melbo schreef:Dan moet je een motorswap doen naar C20XE of (nog beter) naar een C20LET!2.nullutje schreef:tjah ik wil ook op kunnen scheppen :lol
Beetje nep om er GSi16V op te plakken terwijl je een 8v hebt...beter andersom doen!
Ik ken er weinig die altijd de verleiding kunnen weerstaan, zelfs ik niet, en ik heb ook "maar" een 8V.2.nullutje schreef:dus jij denkt dat ik een beetje ga lopen sporten bij het stoplicht? zonde voor mn motor