Pagina 3 van 6
Geplaatst: 17 mei 2005 23:03
door Laagvlieger
das ook slecht nieuws voor mijn kop dan, blijkt op veel M2.8 blokken te zitten.
Binnekort op AGC:
"Het grote wie heeft welke kop topic""
Geplaatst: 17 mei 2005 23:06
door RobbieS
even nog een linkje. EDS heeft een schema met de verschillende koppen.
EDS cilinderkoppen
zoals het schema laat zien, zouden die KS(859) koppen vanaf 93 idd van mindere hardheid zijn.
Geplaatst: 17 mei 2005 23:31
door Laagvlieger
is mooi KUT dan.
Geplaatst: 18 mei 2005 00:06
door pluggie
Vaag lijstje, hebben de "kneem aan KS700" 380 nm koppen vanaf 1989-1993 en de KS400 iig 220 Nm koppen van 1993-xxxx
Komen de KS400 koppen na de KS700 Koppen ????
Trouwens wel de discovery of the "859" maja....
Geplaatst: 18 mei 2005 00:34
door Rijontzegging
GVD ik heb die kop ook.
fijn
Geplaatst: 18 mei 2005 06:45
door Maartje
Ik niet, maar wat betekend dat dan wat achter die van mij staat dan, Öl /Wasser Schaden möglich. Dat ene betekend water schade mogelijk, maar dat andere Öl.
Geplaatst: 18 mei 2005 07:52
door pluggie
Olie
Geplaatst: 18 mei 2005 11:04
door Charles 16V
Ik heb de ks 700 kop met 380n/m.
Geplaatst: 18 mei 2005 11:07
door Charles 16V
Ik vraag me toch nog af waarom in die KS koppen de "Oil gallery core plug" zit.
Vind dat maar vage poep
Geplaatst: 18 mei 2005 12:26
door Nick-GSI
nergens last van, heb Cosworth kop
Geplaatst: 18 mei 2005 12:35
door Rallyastra
AGC going to head hunt Nicky
Geplaatst: 18 mei 2005 13:00
door DayWaLk3R
Nick-GSI schreef:nergens last van, heb Cosworth kop
Geplaatst: 18 mei 2005 13:06
door smatse
Geplaatst: 18 mei 2005 13:07
door Hans
DayWaLk3R schreef:Nick-GSI schreef:nergens last van, heb Butthead kop
Geplaatst: 18 mei 2005 13:08
door Hans
weet ik veel, ik hoop gelukkig nix
Geplaatst: 18 mei 2005 13:29
door Sin
ga er strx ook picca van maken
Geplaatst: 18 mei 2005 13:48
door vexz
Hmm vanavond ook maar eens kijken wat ik heb. Voorkomen is beter dan genezen.
Geplaatst: 18 mei 2005 16:42
door vexz
RobbieS schreef:even nog een linkje. EDS heeft een schema met de verschillende koppen.
EDS cilinderkoppen
zoals het schema laat zien, zouden die KS(859) koppen vanaf 93 idd van mindere hardheid zijn.
Dus bepaalde koppen zijn minder of niet geschikt voor reparatie? (begrijp ik uit dat verhaal op die site met mijn super geweldige duits)
Geplaatst: 18 mei 2005 17:25
door Maartje
Nick-GSI schreef:nergens last van, heb Cosworth kop
Alsof dat wat uitmaakt met hoe jij em onderhoud, je hebt bijna ook een jaar met een lek rond gereden dus die kop krijg jij ook wel kapot
Geplaatst: 18 mei 2005 17:30
door vexz
ach jah.. zondags heb ik meestal een houten kop.. kunnen die ook scheuren?
Geplaatst: 18 mei 2005 17:41
door chucky66
als je hout wurm er bij hebt word het wel een lastig verhaal
@ nick natuurlijk heb jij die anders past die pet er toch niet op {looser}
Geplaatst: 18 mei 2005 18:43
door Sin
Geplaatst: 18 mei 2005 19:07
door Laagvlieger
ik heb helaas ook de 859 kutkop
Geplaatst: 18 mei 2005 19:09
door Sounddragon
Geplaatst: 18 mei 2005 21:06
door Rijontzegging
kheb em ook echt .Kheb al 4 keer gekeken.
Ga dalijk weer even kijken mischien dat er dan iets anders op staat maar ben bang van niet