Mikeopel schreef:hehe uuh heb ik wel alleen die liggen thuis op me andere hardeschijf
ps moet toevallig ook net deze pagina even hebben
Thanks Tim!Foxs schreef:zal zondag wel even een foto maken van me bodem
Mikeopel schreef:hehe uuh heb ik wel alleen die liggen thuis op me andere hardeschijf
ps moet toevallig ook net deze pagina even hebben
Thanks Tim!Foxs schreef:zal zondag wel even een foto maken van me bodem
welke zondag ??Foxs schreef:zal zondag wel even een foto maken van me bodem
Onderwerp: Time Attack Kadett TurboMikeopel schreef:ja had ik ook al gezien daarom wil ik een hardere kunstof dan wat hij heeft,
Materiaalkeuze maakt hier geen drol uit. Te hard geeft minder mee wat weer breuken tot gevolg heeft en is ook weer zwaarder.Andre Botter schreef:Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
Leuk zo'n dijk verzwaring voor de deur:fy1
Niet als je er echt carbon overheen trekt.astra-gsi-666 schreef:is dat niet te fragiel,kan je daar niet beter ppde voor gebruiken.
danny gsi 666
Bij dezeMikeopel schreef:ik had de meeste al gevonden
alleen ik was ze vergeten waar ze stonden toen ik ze wilden poste
vet man,dat is nog aerodynamica.The Undertaker schreef:Bij dezeMikeopel schreef:ik had de meeste al gevonden
alleen ik was ze vergeten waar ze stonden toen ik ze wilden poste
uuh skyline kopen en kant en klaare panelen bestelenDarkDaedelus schreef:Hoe veel verder zijn jullie nog gekomen met dit idee?
Heb het ook enige aandacht gegeven;
De e46 waarmee ik bij de meeting van zandvoort was meegereden, heeft ook zo'n 'afdekplaat' onderlangs. Ook erg vlak gemaakt van onder.
Overigens door het lijstje gaande; vond ik dit wel grappig:
Marke Modell cw Fläche cw*F Quelle
Nissan GT-R (2009-) 0,31 2,30 0,713 T
Opel Astra F Sufenheck 0,31 1,97 0,610
hahaha bij deze durf ik er wel geld op te wedden dat het degelijk wel helpt waarom hebben auto s van tegenwoordig en race wagens afdekplaten voor de lol ofzo??? vertel maarrenej schreef:Ik zit dit allemaal eens te lezen maar helpt dit eigenlijks wel eens om je bodem dicht te maken etc, ik zie het nut er niet van in en op de openbare weg heb je er geen r*k aan.
Achter elk bosje staat tegenwoordig een camera met 3x uitzoomlens om je op de foto te zetten.
denk niet dat de auto er harder omgaat lopen.
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.
het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
wat denk je bijvoorbeeld van de doorstroming van de auto ?????? het verbruik beetje logisch na denkenrenej schreef:Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.
het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.
m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
Verbruik naar beneden kom jongens wees eens eerlijk zoals redbill eerder aangaf voor de openbare weg heeft dit geen nut.just_nll schreef:wat denk je bijvoorbeeld van de doorstroming van de auto ?????? het verbruik beetje logisch na denkenrenej schreef:Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,Mikeopel schreef:dan denk jij dat dan toch niet...
ik zeg probeer ook eens google. ipv van dingen gaan roepen.
het is niet alleen openbare weg..
dan als nog waarom hebben de nieuwe bmw audi. renault. seat vw dichten dan wel alleen voor of midden open en voor en achter.
neem nu de nieuwe m1/m3/m5... daar zit het ook onder.
en als jij het nut er niet van inziet hoef je het ook niet te doen.
en hardrijden is op eigen verantwoordelijkheid.. dus jah..
je kan wel eens geflits worden......
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.
m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
koop een seat marbella, die gaan ook 120. weinig verbruikrenej schreef:
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.
m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......
Hahahaoenatje schreef:koop een seat marbella, die gaan ook 120. weinig verbruikrenej schreef:
Dat denk ik ook lekker, voor de openbare weg 50/60 en 120/130 harder mag je niet want dan ben je een grote crimineel tegenwoordig,
auto wil met of zonder dicht gespijkerde bodem ook 120.
m1/m3/m5 zijn puur sportauto`s maar hoe denk je dat zo`n bodem na 3 jaar gebruik in NL eruit ziet met alle drempels, denk niet dat er veel van over blijft.
Als je een auto hebt speciaal voor racen kan ik er nog enigszins inkomen. maar voor op de openbare weg.......