Zeker welAstraF16 schreef:Oh dat ben je toch wel met me eens dat bij mij geen zwarte plaat past
Maar bij mij bijv. MOET die gewoon zwart. Nog niet over uit of hij hoogglas of mat moet zijn, maar er is nog tijd.
Zeker welAstraF16 schreef:Oh dat ben je toch wel met me eens dat bij mij geen zwarte plaat past
dikke Astra die grijze! op m'n rood-zwarte heb ik zo'n zelfde achterklep,Bart(astra) schreef:Riegerset zit er netjes op ja.The Undertaker schreef:Hij is zeker niet verkeerd, wilde dit vroeger altijd, een Rieger Infinity II pakket op mijn GSI. Vind het nog steeds bruut eruit zien en past zeker wel bij de auto.oenatje schreef:ik vind hem wel nice, alleen mis ik de zwarte achterplaat, die hoort er gewoon op
achterkant vind ik totaal mislukt
Sluit ik me bij aan, is persoonlijk, en zelf ben ik meer van de tuning dan "standaard" daar bedoel ik mee als je op de klepBart(astra) schreef:oenatje schreef:tja iets beter, maar ook bij jou mis ik de zwarte achterplaat
Dat is persoonlijk
Dat ze dat niet zienBart(astra) schreef:Jongens mijn astra is toch echt blauw hoor !
kleurenblind denk ikThe Undertaker schreef:Dat ze dat niet zienBart(astra) schreef:Jongens mijn astra is toch echt blauw hoor !
Dat komt omdat er geen zwarte plaat meer opzitoenatje schreef:ik vind het allebei niks
Hoii oenatje!oenatje schreef:gespot:
haha okeej! altijd leuk om je auto terug te zien op foto's die een ander gemaakt heeftoenatje schreef:ja van het opel forum