zijn dezelde eisen als ik!pascal1109 schreef:Ik had meerdere eisen, moet een 16v zijn, blauw of zwart, geen roest of andere schade, weinig km (onder de 150.000), niet in gerookt, net interieur (dus geen schade / verzakte stoelen), geen ontbrekende onderdelen en alles moet origineel zijn (m.u.v. velgen, einddemper en radio).
Denk dat je je wel kan voorstellen dat je dan wat langer aan het zoeken bent
Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
was het bij mij toch anders
eerst wezen kijken bij een blauwe 8 klepper maar die was de prijs niet waard (450 euro)
toen in dronten nog even op de terug weg een zwarte bekeken maar dat was ook een 8 klepper en te rot en te duur
toen maar naar huis
nog een rondje internet en vond de blauwe in deventer
gebeld of hij er nog was.. heen gegaan en daar stond hij bij de honda dealer
groene aanslag van onder de boom staan geen apk , rotte achterschermen. afbladderende tellers en een gebroken voorveer en slecht stationeer lopen.
maar wel met een c20xe er in dus maar gekocht voor 750 euro
o,ja en proefrit was een rondje op het terrein van de dealer
week later had ik er apk op en de rest van het verhaal is wel bekent hier
o,ja en een roestvrij astra gsi vind je niet in nederland.. ze hebben allemaal wel wat ..geen roest zit tussen je oren net als een kilometer stand lager dan 2 ton tegenwoordig
eerst wezen kijken bij een blauwe 8 klepper maar die was de prijs niet waard (450 euro)
toen in dronten nog even op de terug weg een zwarte bekeken maar dat was ook een 8 klepper en te rot en te duur
toen maar naar huis
nog een rondje internet en vond de blauwe in deventer
gebeld of hij er nog was.. heen gegaan en daar stond hij bij de honda dealer
groene aanslag van onder de boom staan geen apk , rotte achterschermen. afbladderende tellers en een gebroken voorveer en slecht stationeer lopen.
maar wel met een c20xe er in dus maar gekocht voor 750 euro
o,ja en proefrit was een rondje op het terrein van de dealer
week later had ik er apk op en de rest van het verhaal is wel bekent hier
o,ja en een roestvrij astra gsi vind je niet in nederland.. ze hebben allemaal wel wat ..geen roest zit tussen je oren net als een kilometer stand lager dan 2 ton tegenwoordig
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
En als ie echt geen (of heel weinig) roest heeft istie hier wel bekend...raymond schreef:o,ja en een roestvrij astra gsi vind je niet in nederland.. ze hebben allemaal wel wat ..geen roest zit tussen je oren net als een kilometer stand lager dan 2 ton tegenwoordig
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Of het zit verborgen onder een plak plamuur
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Ik ga het voor jullie nog gekker maken...
Zag een leuke bmw 1.9 uit 98. Heb een afspraak gemaakt voor vrijdag en ik heb er een goed gevoel over. Hij heeft me eerlijk verteld wat er niet goed aan was (kleine dingetjes) maar technisch is die goed. Mooi prijsje gemaakt, denk dat dit hem wordt, als hij een beetje netjes is!!
http://link.marktplaats.nl/318788677
Zag een leuke bmw 1.9 uit 98. Heb een afspraak gemaakt voor vrijdag en ik heb er een goed gevoel over. Hij heeft me eerlijk verteld wat er niet goed aan was (kleine dingetjes) maar technisch is die goed. Mooi prijsje gemaakt, denk dat dit hem wordt, als hij een beetje netjes is!!
http://link.marktplaats.nl/318788677
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Denk erom. BMW's loop je op leeg.
ALLES is duur!
ALLES is duur!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
ja die zijn handige
als je daar wat mee raakt kun je hem met de voorhamer uitdeuken
als je daar wat mee raakt kun je hem met de voorhamer uitdeuken
- Bijlagen
-
- Afbeelding 040.jpg (129.31 KiB) 10356 keer bekeken
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
deze astras zijn denk ik voor 99 procent roest vrij
als je even zoekt vind je ze wel
als je even zoekt vind je ze wel
- Bijlagen
-
- VENDO PEL ASTRA GSI, 2.0 , 8V ENCOLOR BLANCO, EN MUY BUEN ESTADO TANTO INTEIOR COMO EXTERIOR loc - murcia
- 11774554133.jpg (48.87 KiB) 10337 keer bekeken
-
- c20xe madrid vendo 2200 euro
- 11780349752.jpg (34.56 KiB) 10336 keer bekeken
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
idd aan bmw zou ik niet beginnen, als je een astra al te duur vond in onderhoud !
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
het topic heet aandachtspunten 8v en we eindigen bij een bmw?
Ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze wordt.
Als je moet kiezen tussen een BMW 318 of een GSi dan zou ik persoonlijk voor een GSi gaan.
Ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze wordt.
Als je moet kiezen tussen een BMW 318 of een GSi dan zou ik persoonlijk voor een GSi gaan.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Ik dacht ook dat je een auto met niet al te duur onderhoud wilde...
Wel leuke auto verder!
Wel leuke auto verder!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
is toch veel geld voor een auto die al zo oud is en maar een 18tje is
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 14 nov 2009 21:13
- Locatie: Uithuizen (Groningen)
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
OVERLOPER!!
Die BMW ziet er wel netjes uit, Mijn schoonpa heeft ook een 316 staan maar inderdaad wat er al werd gezegt.. onderdelen zijn duurder dan die van een Astra.
Zo moest hij laatst een keer een nieuwe sensor hebben (weet zo niet eens meer waarvoor) maar die kostte 200 euro, en als ik voor de Astra zo'n sensor moest hebben kostte hij iets van 130 euro..
In ieder geval succes met het kopen enz
Die BMW ziet er wel netjes uit, Mijn schoonpa heeft ook een 316 staan maar inderdaad wat er al werd gezegt.. onderdelen zijn duurder dan die van een Astra.
Zo moest hij laatst een keer een nieuwe sensor hebben (weet zo niet eens meer waarvoor) maar die kostte 200 euro, en als ik voor de Astra zo'n sensor moest hebben kostte hij iets van 130 euro..
In ieder geval succes met het kopen enz
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Ga toch lekker naar het BMW forum!
Nee erg nette BMW hoor! Vind dit altijd nog een mooi model! Wel jammer dat het niet een 6 cilinder is..
Nee erg nette BMW hoor! Vind dit altijd nog een mooi model! Wel jammer dat het niet een 6 cilinder is..
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Probleem zit hem vooral in onderstellen bij een Beemer.
Het is een achterwielaandrijver. Veel stangetjes en rubbertjes.
En ze gaan ALLEMAAL kapot. Elk jaar is er weer een ander deel van de ophanging gaar.
Moet je voor de gein eens een achterveer vervangen van zo'n ding. Das fijn!!! Kan ik je verzekeren.
Het is een achterwielaandrijver. Veel stangetjes en rubbertjes.
En ze gaan ALLEMAAL kapot. Elk jaar is er weer een ander deel van de ophanging gaar.
Moet je voor de gein eens een achterveer vervangen van zo'n ding. Das fijn!!! Kan ik je verzekeren.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Tja het word nooit een GSI .....
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Ik weet ook dat bmw onderdelen duur zijn, wie niet onderhand.
Maar ik denk dat ik met een bmw uit 98 wel minder snel kapotte dingen krijg dan een gsi uit 93.
Maar dat is verder van veel zaken afhankelijk, (dus kom niet weer met opmerkingen hierover )
Deze bmw is van een liefhebber, hij is niet gesjonnied, dus dat is een groot reden waarom ik hem ga bekijken.
Maat van mij heeft een aantal jaren 316 gehad van deze auto, ontdanks datie hem kompleet had afgezeik, ding was niet kapot te krijgen, heeft hem uiteindelijk voor mooi prijsje weggedaan. Ze hebben ook goede waardevasthouding. Dus ik weet dat die autos best wel stevig in elkaar zitten en kwalitatief zijn! Zowiezo heb je veel onderdelen op de sloop, er rijden nog steeds ontzettend veel van deze autos rond.
Een 6 cilinder vind ik (net als iedereen hier) ook veel leuker, maar daarmee gaat de belasting en verzekering omhoog, alles kosten eig, en dat wordt dan weer iets teveel vant leuke.
Maar we zien vrijdag wel, als hij echt niet netjes is, wordt dat hem niet, simpel zat!
Maar ik denk dat ik met een bmw uit 98 wel minder snel kapotte dingen krijg dan een gsi uit 93.
Maar dat is verder van veel zaken afhankelijk, (dus kom niet weer met opmerkingen hierover )
Deze bmw is van een liefhebber, hij is niet gesjonnied, dus dat is een groot reden waarom ik hem ga bekijken.
Maat van mij heeft een aantal jaren 316 gehad van deze auto, ontdanks datie hem kompleet had afgezeik, ding was niet kapot te krijgen, heeft hem uiteindelijk voor mooi prijsje weggedaan. Ze hebben ook goede waardevasthouding. Dus ik weet dat die autos best wel stevig in elkaar zitten en kwalitatief zijn! Zowiezo heb je veel onderdelen op de sloop, er rijden nog steeds ontzettend veel van deze autos rond.
Een 6 cilinder vind ik (net als iedereen hier) ook veel leuker, maar daarmee gaat de belasting en verzekering omhoog, alles kosten eig, en dat wordt dan weer iets teveel vant leuke.
Maar we zien vrijdag wel, als hij echt niet netjes is, wordt dat hem niet, simpel zat!
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Oke ben benieuwd!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Mad Driver schreef: Maar ik denk dat ik met een bmw uit 98 wel minder snel kapotte dingen krijg dan een gsi uit 93.
Niet waar. Dat is een denkfout die een hoop mensen maken.
Heeft met technologie en productiekosten te maken.
Hoe nieuwer een auto, Hoe lager ze de productiekosten proberen te houden.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
En hoe nieuwer, hoe meer eco shit erop zit, wat kapot gaat !
En is de tweedehandsmarkt voor bmw zo uitgebreid dan... ?
En is de tweedehandsmarkt voor bmw zo uitgebreid dan... ?
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
hoe weet je nou of dit een goede is om bij te gaan kijken joh?
ding heeft geen eens kenteken op de foto.. iets te verbergen ofzo?
en de achtergrond lijkt me niet echt NL maargoed kan aan mij liggen.
verder, ja wel leuk, maar dat 93/98 klopt ook voor geen drol.
Corsa van 98 is zeker ook 100x beter dan een 93 haha
juist niet ECO verhaal.
Mijn crossert zag ik opt internet, uniek exemplaar.
Voorgenomen: kijken
viel toch wel wat tegen (body) maargoed dan lul je wat van de prijs af. (en uiteindelijk viavia laten fiksen voor minder dan het aflulbedrag uiteraard)
bovendien, GSi ken je, genoeg connecties om wat in elkaar te fiksen, bmw is wat nieuw voor je?
(of zit je al opt bmw-forum?)
ding heeft geen eens kenteken op de foto.. iets te verbergen ofzo?
en de achtergrond lijkt me niet echt NL maargoed kan aan mij liggen.
verder, ja wel leuk, maar dat 93/98 klopt ook voor geen drol.
Corsa van 98 is zeker ook 100x beter dan een 93 haha
juist niet ECO verhaal.
Mijn crossert zag ik opt internet, uniek exemplaar.
Voorgenomen: kijken
viel toch wel wat tegen (body) maargoed dan lul je wat van de prijs af. (en uiteindelijk viavia laten fiksen voor minder dan het aflulbedrag uiteraard)
bovendien, GSi ken je, genoeg connecties om wat in elkaar te fiksen, bmw is wat nieuw voor je?
(of zit je al opt bmw-forum?)
CORSA X1.4SZ
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Dat 93/98 verhaal klopt wel tot op zekere hoogte.
Bij oudere auto's kan je makkelijker aan dingen komen om te vervangen.
Nieuwere auto's hebben aan de ene kant misschien wel betere technologie maar er komen ook veel dingen bij die lastiger te vervangen worden.
Natuurlijk zijn BMW's goede auto's maar in onderhoud zijn ze flink wat duurder. En ja dat de ene BMW het langer volhoud dan de ander dat is ook bij GSi's toch?
Mijn neef die reed een BMW 328 uit '98 en uit frustratie heeft hij nu een Civic Hybride. Tja.... aan de BMW ga je meer geld kwijt zijn dat kan ik je bijna verzekeren.
Bij oudere auto's kan je makkelijker aan dingen komen om te vervangen.
Nieuwere auto's hebben aan de ene kant misschien wel betere technologie maar er komen ook veel dingen bij die lastiger te vervangen worden.
Natuurlijk zijn BMW's goede auto's maar in onderhoud zijn ze flink wat duurder. En ja dat de ene BMW het langer volhoud dan de ander dat is ook bij GSi's toch?
Mijn neef die reed een BMW 328 uit '98 en uit frustratie heeft hij nu een Civic Hybride. Tja.... aan de BMW ga je meer geld kwijt zijn dat kan ik je bijna verzekeren.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
Ja maar is een feit dat onderdelen die 12 jaar oud zijn minder snel aan vervanging toe zullen zijn dan onderdelen die 18jaar oud zijn??? Denk aan rubbers etc etc.
Dan ga ik ervan uit dat allebei de autos op hetzelfde manier worden onderhouden.
Iedereen hier weet dat een gsi gewoon erg onderhoudgevoelig is, dan kunnen de onderdelen goedkoop zijn, maar als je wekelijks bij de garage staat ben je net zoveel kwijt als een bmw die iets minder snel dingen moet vervangen. (goede kwaliteit is een FEIT bij bmw). Dit weet ik uit ervaring.
Jullie missen het punt, je kan niet op basis van een merk of naam bepalen hoe duur of goed een auto is! Dat zijn imago kenmerken die over de jaren bekend zijn geworden.
Zoals ik al zei zal ik de bmw objectief bekijken, mocht de auto niet netjes zijn ga ik hem gewoon niet kopen. Hetzelfde doe ik bij opels...
Dan ga ik ervan uit dat allebei de autos op hetzelfde manier worden onderhouden.
Iedereen hier weet dat een gsi gewoon erg onderhoudgevoelig is, dan kunnen de onderdelen goedkoop zijn, maar als je wekelijks bij de garage staat ben je net zoveel kwijt als een bmw die iets minder snel dingen moet vervangen. (goede kwaliteit is een FEIT bij bmw). Dit weet ik uit ervaring.
Jullie missen het punt, je kan niet op basis van een merk of naam bepalen hoe duur of goed een auto is! Dat zijn imago kenmerken die over de jaren bekend zijn geworden.
Zoals ik al zei zal ik de bmw objectief bekijken, mocht de auto niet netjes zijn ga ik hem gewoon niet kopen. Hetzelfde doe ik bij opels...
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Weer een GSI kopen, aandachtspunten 8v
GSi onderhoudsgevoelig??? Niet onderhoudsgevoeliger dan een Astra 1.6 hoor.
En een Astra 1.6 is NIET onderhoudsgevoelig.
Corsa van 1993 of 1998? Welke roest het hardst? Die van 1998! (Check radiateurbalk en motorkaprand)
Technologie beter? Neej hoor. Neem een C20XE of een X18XE1/Z18XE. Nagenoeg hetzelfde inspuitsysteem.
Het verschil? Kwaliteit. De C20XE heeft nog een mooie printplaat met losse componenten die gemonteerd zit in de auto.
Gaat NOOIT stuk. X18XE1/Z18XE. Hybride stuurapparaat gemonteerd op de motor......Je raad het al. Het gaat kapot. BAM weer €1000 lichter.
Kijk Koop een nieuwe auto. Dan heb je garantie. En doe hem na een jaa rof 3 weg en koop weer een nieuwe. Dan maakt het allemaal niet uit.
Maar als je het zelf moet betalen. Dan kies ik 100X zeker voor een 93er dan een auto van rond 2000 of nieuwer.
Halverwege 80 er jaren tot halverwege 90er jaren waren gewoon de beste auto's.
Ongeacht merk.
Toen had je nog geen invasie van die Koreaanse rommel. Want die hebben het verziekt.
En een Astra 1.6 is NIET onderhoudsgevoelig.
Corsa van 1993 of 1998? Welke roest het hardst? Die van 1998! (Check radiateurbalk en motorkaprand)
Technologie beter? Neej hoor. Neem een C20XE of een X18XE1/Z18XE. Nagenoeg hetzelfde inspuitsysteem.
Het verschil? Kwaliteit. De C20XE heeft nog een mooie printplaat met losse componenten die gemonteerd zit in de auto.
Gaat NOOIT stuk. X18XE1/Z18XE. Hybride stuurapparaat gemonteerd op de motor......Je raad het al. Het gaat kapot. BAM weer €1000 lichter.
Kijk Koop een nieuwe auto. Dan heb je garantie. En doe hem na een jaa rof 3 weg en koop weer een nieuwe. Dan maakt het allemaal niet uit.
Maar als je het zelf moet betalen. Dan kies ik 100X zeker voor een 93er dan een auto van rond 2000 of nieuwer.
Halverwege 80 er jaren tot halverwege 90er jaren waren gewoon de beste auto's.
Ongeacht merk.
Toen had je nog geen invasie van die Koreaanse rommel. Want die hebben het verziekt.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠