Pagina 3 van 3
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 29 jan 2010 18:21
door GSI Racer
Blok komt gewoon uit een Astra, van '94.
Dankje voor de reactie.
Ben blij dat er niets aan hoeft te gebeuren
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 04 feb 2010 19:02
door GSI Racer
De 20ste feb. ga ik het blokje ophalen
Dan wordt ie helemaal uit elkaar getrokken en gereviseerd (het meeste doe ik zelf, dus houd de foto's in de gaten)
Tuning ben ik ook van plan.
- Lexmaul in- en uitlaatspruitstuk
- Sportcat
- K&N paneel filter
- Snelle nokkenassen (weet nog niet hoeveel graden)
- Verstelbare poelies
- LET injectoren (misschien een optie)
- Lichter vliegwiel, of af laten draaien
- Kop en blok vlakken
- Chippen en afstellen op rollenbank
En nog wel wat dingetjes...
Ben van plan om regelmatig de Nurburgring te gaan berijden, is het dan verstandig om een LET oliepomp te gebruiken? Of voldoet de standaart pomp ook?
Groetjes Maikel
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 08 feb 2010 16:44
door GSI Racer
Niemand?
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 08 feb 2010 16:55
door Raymond-oud
GSI Racer schreef:Niemand?
ik zou er gewoon de c20xe oliepomp op houden
en als je toch geld wilt weg gooien pm ik je mijn bankrekening nummer wel even
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 09 feb 2010 15:22
door GSI Racer
Mwhoa, valt wel mee toch.
Een LET of V6 is me nu iets te veel van het goede.
Ik wil dr wel nog iedere dag mee kunnen rijden, zonder 2 keer per week te tanken
Re: ombouw C20XE
Geplaatst: 10 feb 2010 00:03
door chris1508
k kan me goed herinner dat k met de c18xe zelfs 3x per week moest tanken
waar dat was dan niet alleen woon werk verkeer