Pagina 3 van 3

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 29 jan 2010 18:21
door GSI Racer
Blok komt gewoon uit een Astra, van '94.

Dankje voor de reactie.

Ben blij dat er niets aan hoeft te gebeuren :lol:

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 04 feb 2010 19:02
door GSI Racer
De 20ste feb. ga ik het blokje ophalen :wink:

Dan wordt ie helemaal uit elkaar getrokken en gereviseerd (het meeste doe ik zelf, dus houd de foto's in de gaten)
Tuning ben ik ook van plan.

- Lexmaul in- en uitlaatspruitstuk
- Sportcat
- K&N paneel filter
- Snelle nokkenassen (weet nog niet hoeveel graden)
- Verstelbare poelies
- LET injectoren (misschien een optie)
- Lichter vliegwiel, of af laten draaien
- Kop en blok vlakken
- Chippen en afstellen op rollenbank
En nog wel wat dingetjes... :mrgreen:

Ben van plan om regelmatig de Nurburgring te gaan berijden, is het dan verstandig om een LET oliepomp te gebruiken? Of voldoet de standaart pomp ook?

Groetjes Maikel :opel:

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 08 feb 2010 16:44
door GSI Racer
Niemand?

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 08 feb 2010 16:55
door Raymond-oud
GSI Racer schreef:Niemand?
ik zou er gewoon de c20xe oliepomp op houden
en als je toch geld wilt weg gooien pm ik je mijn bankrekening nummer wel even
:mrgreen:

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 09 feb 2010 15:22
door GSI Racer
:mrgreen:
Mwhoa, valt wel mee toch.

Een LET of V6 is me nu iets te veel van het goede.
Ik wil dr wel nog iedere dag mee kunnen rijden, zonder 2 keer per week te tanken :mrgreen:

Re: ombouw C20XE

Geplaatst: 10 feb 2010 00:03
door chris1508
k kan me goed herinner dat k met de c18xe zelfs 3x per week moest tanken :mrgreen: waar dat was dan niet alleen woon werk verkeer :lol: