Ik was om 10:15 nummer 500 ofzo op de toegangssticker.
Een Admiral ergens erna had Bart gezien was al nummer 1000+
Maar wat is dat groot zeg ! En me cam had hele nacht op lader gestaan, smorgens opstaan, oh, leeg.
Ik werd 1e trouwens qua rat look in the dutch Astra class. Was omdat Sin er niet was.
Maar maar 1 Monza !
En we zijn met de hele caravaan dus wel door de flitskasten na Essen geknalt he op heenweg. Dus puntje voor
volgende keer, afwachten maar of meevalt, of ze geladen waren: leader met TomTom, ik kreeg ze op terugweg nl.
Terugweg was sowieso geweldig. Met zijn 3en maar.
Eerste stuk rustig aan, ergens in een tunnel kwamen die silber pfeile und die blauwe rakete voorbij donderen.
Toen het eindelijk 120 was, ja dan zet ik er wat gas op. Rest kwijt.
Nu komt het. Dus ik reed alleen al tijdje.
Ergens in NL komt een blauwe NIEUWE Vectra C station OPC de weg op (die der niks mee te maken had),
die ging even laten zien wattie kon.
Bwaam, voorbij. Jaha, dat loopt hard. Das even wat anders dan de tussenvariant OPCs.
Okay. Maar nette rijder, ging netjes 130 rijden erna.
Ik zat op 140 cruise, dus ik er kwam er voorbij, duimen omhoog, jong menneke van 12.
Dus die denkt, die rijdt wel netjes, we gaan samen op. Dus ik rij daar met een OPC relaxed wat harder dan de rest.
Rijden we langs een pompstation, zie ik een zwarte en Bart zijn Astra G station broer, dus ik toeteren vanaf de snelweg met 140.
Even erna, oh wereldwonder een Astra G station en Bart in de spiegel. De OPC zat voor.
Ik denk, ga eens aan de kant, ziettie wat anders in je spiegel weer es.
Dus de OPC ook aan de kant, komen 2 voorbij, en de OPC der achteraan.
Dus die weer aan de kant. Beetje waaieren.
Ik weer aan de kant, want kzag nog iets erachter
Vlogen een zwarte turbo und die blauwe rakete voorbij. Toen ging die blauwe OPC ook maar opzij.
(was een jongen die heel netjes reed hoor, af en toe hem opengooide dan dacht, leuk geweest).
En hop daar ging de OPC, ik der ook weer op, en weer rustig aan.
Bij Eindhoven ergens kwam echt alles bij mekaar, en die blauwe OPC moet echt gedacht hebben:
waar ben ik in beland ? Echt geweldig dat einde.
Rijdt de snelweg op, en binnen een kwartier zittie middenin allerlei accelerende Opels vanaf alle kanten.