Voorlopig hebben ze het op OGC errug druk met spambots chasen
Het geval Martin... sja..
Alles wat enig nut heeft is in dit topic al vermeld, Martin heeft denk ik problemen om de boel los te laten, gezien hij toch een van de oprichters van de club is. Kan me heel goed voorstellen dat dat de onderliggende gedachte is bij hem, waardoor ie zo gek doet.
Voor de oudgedienden onder ons kunnen zich misschien nog zijn andere vriendinnen voor de geest halen, Belinda en dat andere meissie van 'Maxx 2006 (ben haar naam even kwijt
), dat waren tevens ook beide keren de redenen dat de club even door een dalletje ging, omdat meneer geen tijd meer had voor de club en alle energie en aandacht richtig vrouwtje gingen, en daarna de bodemloze dip waarin hij verviel als het uitging.
In dit geval gaat het over trouwen, serieuze shit in zijn ogen, en hij heeft sinds enige tijd ook een stevige funktie op zijn werk waar redelijk wat tijd en energie in gaat zitten, allemaal leuk en aardig, en best een soort van wat voor te zeggen, maar enige uitleg, al is het maar richting bestuur, zou niet meer dan fatsoenlijk zijn. En het uitblijven daarvan vind ik een kwalijke zaak en onvergeeflijk.
Ik heb de hoop opgegeven om kontakt met hem te zoeken, ik ben hem eind vorig jaar nog tegengekomen op de Oosterhof tijdens de kerstinkopen, en toen zag hij er niet best uit, en had hij het idd over trouwen enzow, en hij zou me bellen na oud en nieuw, maar jullie begrijpen inmiddels wel dattie dat nu nog steeds moet doen.
Tis een uitermate vaag verhaal die jongen... wie weet is er nog veel meer aan de hand of ligt het allemaal heel anders, maar als je geen info krijgt ga je speculeren...