Dank je wel.. Het is ook niet echt 100% procent strak hoor.. Het geheel ziet er echt top uit maar als je echt kieskeurig gaat kijken zie je echt wel plekjes.. Maarja mijn vrouw en ik zijn amateurs en wij vinden het netjes genoeg.. Wilde we er prijzen mee winnen hadden we het wel door pro`s moeten laten doen.. Maar de mensen die meegaan zien het wel zondag in Goes..Erwin_dude schreef:word zeker netjes .. vind het super mooi om te zien maar om nu voor mezelf zoiets te doen ,.. nee ....
Suces
Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
GSI078 schreef:Dank je wel.. Het is ook niet echt 100% procent strak hoor.. Het geheel ziet er echt top uit maar als je echt kieskeurig gaat kijken zie je echt wel plekjes.. Maarja mijn vrouw en ik zijn amateurs en wij vinden het netjes genoeg.. Wilde we er prijzen mee winnen hadden we het wel door pro`s moeten laten doen.. Maar de mensen die meegaan zien het wel zondag in Goes..Erwin_dude schreef:word zeker netjes .. vind het super mooi om te zien maar om nu voor mezelf zoiets te doen ,.. nee ....
Suces
uiteraard het is ook voor je zelf en zolang je daar genoegen mee neemt is het goed en wat een andrs vind moetie zelf weten :0
nogmaals strak werk
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Kleine Update.. Zag laatst in de advertentie van Niels staan dat hij een kompleet blok verkocht met een M-tech Powercap.. Ik Niels brutaal een mailtje gestuurd of ik dat ding ook los kon kopen, dat kon zei hij.. Ik wilde de M-tech wel hebben en hij zei dat hij hem vanaf zou halen en zou versturen naar me... Krijg ik een Pm dat dat ding helemaal niet goed was, dat dat ding gevallen was en er een hoekje vanaf gebroken was en dus niet meer goed was.. Ik balen maar geloofde hem toch niet helemaal omdat Mit er toch nog mee rond reed.. Maargoed een beetje op en neer ge-pm`t en Niels had me toch wijs gemaakt dat hij niet goed was.. Kwam vandaag de pakketdienst met een pakketje voor mij terwijl ik niets besteld had, maak ik hem open zit die powercap er in.. Had mijn vrouw dit stiekem met Niels geregeld.. Al met al een heel verhaal maar de update is dus dat ik een powercap van M-tech op mijn GSi heb...
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
en weer iemand flink in de maling genomen
wel gaaf dat je het er nu toch op hebt
wel gaaf dat je het er nu toch op hebt
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
heey leuk hoe je het hebt ingebouwd,
zie wel wat kleinig heidjes, zoals de sub niet precies in het midden.
en booug niet helemaal netjes,
maar ziet er zeker niet verkeerd uit,zeer apart.
is ook weer een dingetje dat je auto uniek maakt.
ik weet niet waar je woont maar hier is het niet verstandig om zonder blindering, speakers en powercap zo in het zicht te hangen,
ook al zijn het flut speakers. als het mooi is ingebouwd dneken ze dat het goede speakers zijn hier.
dan kun je ook een nieuwe ruit kopen.
zie wel wat kleinig heidjes, zoals de sub niet precies in het midden.
en booug niet helemaal netjes,
maar ziet er zeker niet verkeerd uit,zeer apart.
is ook weer een dingetje dat je auto uniek maakt.
ik weet niet waar je woont maar hier is het niet verstandig om zonder blindering, speakers en powercap zo in het zicht te hangen,
ook al zijn het flut speakers. als het mooi is ingebouwd dneken ze dat het goede speakers zijn hier.
dan kun je ook een nieuwe ruit kopen.
astra heeft te lang geduurt
nee dat valt hiero reuze mee hoor , ze kennen ons erg goed in de buurt dus niemand zit aan de auto
nee zonder gekheid niemand zit aan de gsi ook al laten we hem per ongeluk open staan s'nachts ..
nee zonder gekheid niemand zit aan de gsi ook al laten we hem per ongeluk open staan s'nachts ..
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
D woofer zit inderdaad niet precies in het midden.. Kan ook niet anders want dan pasten mijn versterkers er niet achter, links is namelijk breder dan rechts .. Die boog oogt niet recht op de foto maar in real life loopt die wel mooi... Want die boog loopt namelijk wel recht door het midden en de woofer staat uit het midden vandaar het verschil, maar in het echt misstaat het niet.. In ieder geval bedankt voor je commentaar, we zijn er ook erg blij mee vooral omdat we het zelf hebben gedaan.. De schoonheidsfoutjes nemen we voor lief...
Laatst gewijzigd door GSI078 op 19 jun 2008 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Bart(astra)
- Moderator
- Bart(astra)
- Moderator
Dat kan je afstellen met dat klipje wat over de hardplastic geribbelde mantel zit. Dat gedeelte moet ook door de rubber heen steken voor de stevigheid, u snap ?GSI078 schreef:Heb ik zelf gedaan even tijdelijk had heeeel veel speling op het pedaal dat ik even een kokertje er tussen heb gezet om de speling weg te halen..
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid