Pagina 3 van 3

Geplaatst: 12 feb 2008 18:36
door gsipiloot
chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
:shock: damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?

248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!

Geplaatst: 12 feb 2008 19:51
door oenatje
sow das serieus hard 248 wow man

Geplaatst: 12 feb 2008 20:45
door Kakashi
oenatje schreef:sow das serieus hard 248 wow man
:P 8)

Geplaatst: 12 feb 2008 20:56
door chucky66
gsipiloot schreef:
chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
:shock: damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?

248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!

digi teller geeft dan 254 schommelend 256 aan
ik heb het twee keer gereden in duitsland ongeveer 10 min constant en wil echt niet harder geen halve km.
tank wel die gaat echt als een speer harder als de astra!!!!!!!!!!
gok op 1:4 :lol: :lol: das dan wel weer cool.

en uitlaat geluid {149 db} gr A supersprint maakt je wel gek
kom je lekker tot rust als ik de astra heb weg gezet en in de trafic naar huis rij 8) 8)

Geplaatst: 12 feb 2008 21:00
door chucky66
Laagvlieger schreef:Bij de C20XE bij 230 op de teller zat ik al aardig richting het rood wat ik me herinner.
C20 XE ja mischien

maar dat heb ik niet helemaal meer weetje nog :!:

wat reed jij in ze 4 tegen de begrenzer??
ik 208 210 dan schakelen naar 5
net als op de bank bij rica dus daar geen lucht weerstand
maar op de weg wel en dan doet hij het zelfde dus kracht genoeg


zie filmpje in onder schrift

Geplaatst: 12 feb 2008 21:47
door pluggie
Neenee.

Bij 235 op teller zat ik op 6500 rpm ofzo.

Was met oude vliegwiel.

Ben je aan het knokken met de luchtmuur.
En duurt LANG.
Maar top is begrenzer met de 'F20' sequentiele 5. Dus zoals Hans toen, die loopt echt wel de 240 uit.

Standaard al.

Geplaatst: 12 feb 2008 22:22
door Laagvlieger
@Fred. Dat het geen C20XE meer is maakt nix uit.
Je hebt een toerental aan de krukas. 6000 rpm is bij alle motoen hetzelfde. Verhoudingen in de bak zijn ook vast.
Dus elk toerental staat voor een snelheid.

Maar C20XE ben ik al te lang uit.
Kweet echt nie meer.

Geplaatst: 12 feb 2008 22:25
door RedBill
Laagvlieger schreef:@Fred. Dat het geen C20XE meer is maakt nix uit.
Je hebt een toerental aan de krukas. 6000 rpm is bij alle motoen hetzelfde. Verhoudingen in de bak zijn ook vast.
Dus elk toerental staat voor een snelheid.

Maar C20XE ben ik al te lang uit.
Kweet echt nie meer.
Ik denk dat Fred meer bedoelt dat de zijne later in de begrenzer zal schieten dan een standaard C20XE. Heb jij nog de standaard computer Fred? Nee toch zeker?

Geplaatst: 12 feb 2008 22:30
door Laagvlieger
Neej heeft ie niet. Is zelfs geen 2 liter meer. :lol:

Geplaatst: 12 feb 2008 22:40
door Rellie opt werk
Nee maar jij hebt ook geen 2 liter meer :lol:

Geplaatst: 13 feb 2008 07:33
door chucky66
Rellie opt werk schreef:Nee maar jij hebt ook geen 2 liter meer :lol:
nee en vaak ook niet meer in mijn tank :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 14 feb 2008 22:08
door astra 1.8

Geplaatst: 15 feb 2008 09:09
door Bartje,
RedBill schreef:Ik ben wel erg benieuwd wat voor top ik kan halen met die F16 achter de C20XE. Toch binnenkort eens naar Germany
Ik zat vorige zomer met 226 op teller en 6500rpm.. (C18XE met F16) Bij mij is dat net voor de begrenzer.. Maar als ik me niet vergis ligt de begrenzer bij een standaard C20XE iets verder, dus zou je nog iets verder kunnen..

Over een paar maandjes naar Oschersleben maar eens kijken wat ie doet met de F20 :D
chucky66 schreef:digi teller geeft dan 254 schommelend 256 aan
Ik heb wel eens een filmpje gezien van een franse kadett turbo, en daar ging de teller niet verder dan 254..
Maar misschien zit er dan verschil in 6 of 16 pulsen..

Geplaatst: 15 feb 2008 21:19
door pluggie
Begrenzer C20XE ligt officieel volgens mij bij 7200.
Dan storttie ervoor al in hoor.
Alleen in 5 is dat dan ook je absolute top.

Geplaatst: 15 feb 2008 21:37
door GSi Twente
Snelheid is toch niet spannend... :lol:
Gr.A Motor ink. ECU der Firma VOSS, Leistung 200PS momentan (aber mit Einzeldrossel ca 230PS möglich ,allerdings nicht Bestandteil dieser Auktion), kurzes Getriebe mit geradeverzahnter 4,75er Übersetzung(V-Max 187Km/H)
Gewoon een Quaife tandwielsetting + sperdiff erin, en je trekt de stenen uut de straat! :lol: