Pagina 19 van 22
Geplaatst: 07 jun 2006 13:18
door Rallyastra
De tering
vetjes hoor
nu ben je wel launch control verplicht
Geplaatst: 07 jun 2006 16:52
door jeffrey c20let
He robbie mooi hoor
Hoeveel vermogen zou er verloren gaan in de aandrijfing
jeffrey
Geplaatst: 07 jun 2006 17:14
door Sounddragon
Geplaatst: 07 jun 2006 17:38
door waxweazle
echt super vet
miss toch beter een parachute erachter om te remmen
greetz
Geplaatst: 07 jun 2006 18:01
door djfloske
Geplaatst: 07 jun 2006 18:49
door q01z
Dennis B. schreef:
Die blijft straks gewoon stil staan.
de achterzijde wel ja
@robbie/noedel/bertje, tsja.. ik wist het al een tijdje..
maaruhm jullie zijn ziek in jullie hoofd!
grtz
boooooner!
Geplaatst: 07 jun 2006 19:42
door Bart(astra)
Ben benieuwd hoe je je astra dadelijk op de weg kan houden...
Patrick Mathijssen, was straks ook bij ons met zijn 300+pk Tigra, maar die vond het toch ook erg knap, dat jullie er min.528pk hebben uitgeperst;
"Dat is ons nog niet gelukt"
Ik hoop dat je alle randapparatuur kwijt kan in je astra !
Geplaatst: 07 jun 2006 20:08
door Sounddragon
Zit me trouwens net even af te vragen ; nu heeft je blok op de bank deze waardes gehaald, maar kan dat nou eigenlijk wel zomaar met een nieuw blok ???
Ik bedoel : moet een motor niet eerst inlopen voordat je hem kan 'maxen'
Ik zou het in me broek doen denk ik de eerste keer dat ze hem laten doortrekken, het is nogal geen bak geld
En vergat bijna te vragen maarrehhhh..... koppel ?????
Geplaatst: 07 jun 2006 22:13
door chucky66
whoeeeeeeeeeeeeeeeeee
vet man erg vet zit net te kijken maar met eeeeeen verry big smyle
Geplaatst: 07 jun 2006 22:34
door Melbo
Geplaatst: 08 jun 2006 10:37
door RedBill
Ziet er leuk uit...
blokjee
Geplaatst: 08 jun 2006 16:59
door gsi driver
kopen!!!!!!! vet hoor wil ik ook wel!!!!! dolle
Geplaatst: 09 jun 2006 12:01
door Charles 16V
DAmm ziet er echt uber geil uit
Re: blokjee
Geplaatst: 09 jun 2006 23:52
door nudeltuning
Sounddragon schreef:Zit me trouwens net even af te vragen ; nu heeft je blok op de bank deze waardes gehaald, maar kan dat nou eigenlijk wel zomaar met een nieuw blok ???
Ik bedoel : moet een motor niet eerst inlopen voordat je hem kan 'maxen'
Ik zou het in me broek doen denk ik de eerste keer dat ze hem laten doortrekken, het is nogal geen bak geld
En vergat bijna te vragen maarrehhhh..... koppel ?????
motor heeft een aantal uren ingelopen voor we zijn begonnen met gas geven op de dyno kun je het maximum toerental in geven wat hij mag draaien en dat draaid hij dan ook netjes, en software matig kun je een hele hoop facetten regelen zoals turbo druk gerelateerd aan het aantal toeren.
het koppel ligt rond de 500nm maar dit kan nog omhoog maar er is gekozen om het zo even te houden vanwegen de aandrijf assen e.d
gsi driver schreef:kopen!!!!!!! vet hoor wil ik ook wel!!!!! dolle
mja als je een emmer geld op de toonbank leeg kiept kan er veel gemaakt worden
maar als je gaat tellen wat het allemaal kost ben je zo uit gekocht denkik
of pappie moet 20.000 euro schenken aan het goede doel
maar we gaan eerst de lagers van het drijfwerk controleren voor hij in de astra kan en dan word het en hele hoop dingen aanpassen zodat de astra ready is for Europe (king of europe)
Geplaatst: 10 jun 2006 00:02
door Sounddragon
Oeh...en wanneer is King of Europe ??? Zetten we die alvast op de agenda als clubuitje
500 Nm is niet verkeerd
Denk dat ie daarmee voorlopig al zijn handjes vol heeft
Ik dacht op de filmpjes ook al op te merken dat er niet overdreven veel toeren werd gedraaid, en ook maar vrij kort, en heel rustig opgebouwd
Ben erg benieuwd hoe de eerste rijervaringen gaan zijn....moet eigenlijk een cam op het dash om zijn gezicht te zien als ie de eerste keer gasgeeft
Geplaatst: 10 jun 2006 06:38
door drempelvrees
Geplaatst: 10 jun 2006 07:13
door DayWaLk3R
OMG.. Wat een BEEST !!!!
en dat spruitstuk.. de teringg !! geile poep !!!
en dan nog te weten dat er nog wat dingentjes gedaan moeten worden.. Woehoeee..
Geplaatst: 10 jun 2006 12:40
door Melbo
Sounddragon schreef:Oeh...en wanneer is King of Europe ??? Zetten we die alvast op de agenda als clubuitje
viewtopic.php?t=6153
Geplaatst: 10 jun 2006 16:20
door Sounddragon
4x4 is dan een stuk logischer denk ik
Geplaatst: 12 jun 2006 00:42
door vexz
Als je voor de sprint bouwt is alleen achterwiel aandrijving toch ook lang niet slecht..?
Ben zeer benieuwd wat dit gaat doen op de weg met sprinten..
Geplaatst: 12 jun 2006 17:01
door Sounddragon
Die visco is vast te vervangen door iets wat wél heel blijft
Flog Rallye's hebben daar ook altijd probs mee, alleen gaan die bij 250 Pony's al aan vellen als je een beetje doortrapt
Maar als je tóch al een F28 erin hebt, en je moet een tunnel gaan maken voor RWD, dan zou ik die voorwieltjes er gewoon lekker bij laten zitten (zolang het goed gaat)
Geplaatst: 12 jun 2006 17:47
door Rallyastra
Alleen een tunnel ?
komt wel wat meer bij kijken als een tabbert onderstel hoor