marklukassen schreef:Hey man stel je is even voor man j/k
whaaaaaahahaha
altijd dit gezeik.....
en geloof zeker dat botter zich niet meer hoeft voor te stellen
bij de meeste wel bekent
@nick kut man en succes met het afhandelen
marklukassen schreef:Hey man stel je is even voor man j/k
chucky66 schreef:vind je dat nog nodig????
zijn er maar weinig die hem niet kennen geloof ik.
jason schreef:marklukassen schreef:Hey man stel je is even voor man j/k
whaaaaaahahaha
altijd dit gezeik.....
en geloof zeker dat botter zich niet meer hoeft voor te stellen
bij de meeste wel bekent
@nick kut man en succes met het afhandelen
Hey man stel je is even voor man j/k
Nick(GSI) schreef:Aangezien dit lang gaat duren voordat de C20let weer gaat draaien gaat het blok eruit
Er komt voor in de tussen tijd een normaal blok in, dat ik sowieso kan blijven rijden.
jullie zien de foto's vanzelf wel.
Ligt eraan zit aardig wat schade in. reken maar op 3000/4000 euroPeter_89 schreef:Dus er komt nooit meer een C20LET in?
In een Sintra, Omega B, Saab 9000, Saab 9-5, Cadillac Catera, Saturn L-serie, Saturn Vue.haaye schreef:Uhh wist niet dat die v6 ook in een Saab lag...
Laagvlieger schreef:Had je de kop opgemeten Niels? Of diagnose laten stellen?
In TIS staat wel een minimum maat vermeld.
Maar mooi klote zo!!
En stiekum denk ik dat er als ie eenmaal met de V6 rijd geen eens een C20LET meer wil
Ook hier in Europa gaat het volgende gezegde op: "There's no substitute for cubic inches"Laagvlieger schreef:Haha maar dan zit je weer met die kloteturbo's