Je hebt PM bobo !bobosocka schreef:Netjes hoor !!!!
Wat heb je voor de blokken betaald (voorkant), en hoe zit het met remstof op je velg ???
Remstof weet ik nog niet want ze zitten er pas een paar dagen )120km) onder. Nog niet zo op gelet
Moet je eens kijken naar die banen die precies op de lijn van die gaten lopen. Die staan in werkelijkheid nog eens bol ook. !bobosocka schreef:K kan niet echt zien wat er mis is met die schijven hoor.
Als je een turbo hebt en dat vermogen ook echt gebruikt, dus sneller binnen de bebouwde kom enzo en hogere topsnelheid,
Hee Bobo,jeffrey c20let schreef:ik ga zaterdag een afspraak maken bij de A.P dealer
Had al eerder een afspraak staan maar die ging niet door van wege een overlijding voorval
AP klauwen 4 zuigers - 2 delige schijf 320x28
foto's volgen bij projecten
jeffrey
ik heb 350 euro betaald + 2 paar oude type blokken ik dacht nog met asbestbobosocka schreef:Heheheh ja maar k heb niet even dik 2000 euro over voor een paar remmen. Tis wel uber uber geil gewoon !!!!!!!!!!!!
Maar op dit forum of ander opel forum zag ik toch dat iemand een set ap remmen aanbood voor 1200 euro ofzo.
Wat moet jij ervoor betalen Jef ???
dat zag ik ook jaRobbieS schreef:Nee dit is niet een foto van mijn astra. Deze foto kwam van de EDS site af