gisteren uitlaat rubbers vervangen, nieuwe bout er in gedaan . dus de uitlaat is weer dicht.!
eergisteren verjaardag gehad van een maat. Mark was er ook aanwezig, hij probeerden mij ook een ombouw project met een saab blokje.
ik stel dat nog wel even uit.
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 22 jan 2012 19:49
door .:johan:.
lekker bezig geweest,
wel balen man.. zuur ritje dan in eens suc6
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 23 jan 2012 01:21
door Mikeopel
zeker. maar ach 5min werk en was weer goed dus het probleem was niet zo erg gelukkig.
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 31 jan 2012 23:25
door Mikeopel
X20XEV
Type: R4
Control: DOHC
Aantal kleppen: 16
Boring (mm): 86.0
Slag (mm): 86.0
Volume (cc): 1998
Vermogen (kW bij min-1): 100 / 5600
Koppel (Nm bij min-1): 185/4000 188/3200 (Astra, Vectra B MJ99), 188/3400 (Astra G, Vectra B uit MJ99)
Compressieverhouding: 10,8: 1
Motor management: Siemens Simtec 56,1, van MJ96 Siemens Simtec 56,5, Astra G Siemens Simtec 70
Octane eis: 95 / 98 / 91, kloppen geregeld
Control: Timing riem
Uitlaatsysteem: EGR, geregelde katalysator
Bijzonderheden: 14449586 of 31000001 van de motor geen balansassen (MJ98)
Toepassing: Astra F (F18WR/CR, AF20), Astra G (F18WR/CR, F23SR, AF20), Calibra (F18CR, F18 + CR, AF20), Omega B (R25, AR25), Vectra A (F18WR/CR, F18 + CR, AF20), Vectra B (F18WR/CR, F23SR, AF20)
egr klep is ook wel ergernis klep is al min een keer kapot geweest op mijn vectra b cdx,duur K*T ding
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 03 feb 2012 18:23
door GSI Racer
afdoppen die handel
gaat nog bij de oudere motoren
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 05 feb 2012 00:11
door astra-gsi-666
GSI Racer schreef:afdoppen die handel
gaat nog bij de oudere motoren
liever een C20XE in de vectra gelepeld ,wist niet of dat ging met de kabelboom.
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 05 feb 2012 00:22
door pluggie
Vectra lieverd.... Geeft niet.
Kan zo 1 op 1. Pomp e.d. en remmen meeneemen.
Vectra 2000 standaard geleverd. Ook met 4x4 overigens.
Die Audi R8 heb ik in 2002 ofzo nog gedaan voor Audi Geneve, was toen de ´Le Mans´.
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 05 feb 2012 00:29
door astra-gsi-666
pluggie schreef:Vectra lieverd.... Geeft niet.
Kan zo 1 op 1. Pomp e.d. en remmen meeneemen.
Vectra 2000 standaard geleverd. Ook met 4x4 overigens.
Die Audi R8 heb ik in 2001 ofzo nog gedaan voor Audi Geneve, was toen de ´Le Mans´.
is een vectra b modeljaar 99 ,is die niet anders dan vectra 2000 ?
danny
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 05 feb 2012 00:31
door pluggie
Vectra A heb ik het over.
Leverbaar als Vectra 2000, en veel als C20NE. Vectra 2000 was zeer bijzonder, ook als 4x4. Das pas extreem bijzonder.
Net als de full ops Cali Turbo 4x4 kostte toen 99.000 gulden.
Vectra B met C20XE is veel werk. Vectra A niet.
Re: Mikeopel, Project--->>x20xev
Geplaatst: 05 feb 2012 00:40
door astra-gsi-666
pluggie schreef:Vectra A heb ik het over.
Leverbaar als Vectra 2000, en veel als C20NE. Vectra 2000 was zeer bijzonder, ook als 4x4. Das pas extreem bijzonder.
Net als de full ops Cali Turbo 4x4 kostte toen 99.000 gulden.
Vectra B met C20XE is veel werk. Vectra A niet.
deze toen twee keer al kapot geweest en de C20XE heeft geen egr klep en dat ding is ook nog duur.
heb me toen groen en geel eraan ergert ,dan loopt hij voor geen meter en toen al twee keer kapot geweest.
danny