Sorry jongens, het is geen gsi maar ik wou toch mijn kadettje even showen
Vorige week andere wielen op gezet (8j x 14, 195/45) en de bumpers ook maar gespoten. Waren niet zo mooi chroom meer vandaar.
Er moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren, plekjes bijwerken links-achter, en rechtsvoor op de booskijker mist hij lak...
*Alpine Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
Mag zeker wel en zou dat ook zeker doen. Blauwe platen zijn zo veel mooier dan de gele (vind ik persoonlijk)
Mooie Kadett, niet mijn stijl maar wel netjes en zeer opvallend!!
Nee helaas.. Hij is van 1978, en tot dec 1977 mag je blauwe platen voeren. Ik denk wel dat ik ze gewoon laat maken, staat een stuk mooier. Denk dat je niet snel aangehouden zal worden vanwege de platen.
Thanx voor de complimenten!
*Alpine Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
Omwisseling naar oorspronkelijk of historisch kenteken
Het is in sommige gevallen mogelijk om het huidige kenteken van uw voertuig om te wisselen naar een oorspronkelijk of een historisch kenteken.
Personenauto
Omwisselen naar een historisch kenteken (niet eerder uitgegeven) kan alleen als:
* uw personenauto is ingevoerd en bij de toenmalige invoer een actueel kenteken (met gele kentekenplaat) is afgegeven. De auto moet in het buitenland dan wel een kenteken van vóór 1 januari 1978 hebben gehad. Na afhandeling van de aanvraag ontvangt u een kentekenbewijs met een historisch kentekennummer.
Ik dacht dat het later was, Bij een Kadett C zal je inderdaad niet snel worden aangehouden voor de kentekenplaten.
Omwisseling naar oorspronkelijk of historisch kenteken
Het is in sommige gevallen mogelijk om het huidige kenteken van uw voertuig om te wisselen naar een oorspronkelijk of een historisch kenteken.
Personenauto
Omwisselen naar een historisch kenteken (niet eerder uitgegeven) kan alleen als:
* uw personenauto is ingevoerd en bij de toenmalige invoer een actueel kenteken (met gele kentekenplaat) is afgegeven. De auto moet in het buitenland dan wel een kenteken van vóór 1 januari 1978 hebben gehad. Na afhandeling van de aanvraag ontvangt u een kentekenbewijs met een historisch kentekennummer.
Ik dacht dat het later was, Bij een Kadett C zal je inderdaad niet snel worden aangehouden voor de kentekenplaten.
Die regel is in het geval van de kadett niet van toepassing. Het gaat in deze regel namelijk over een ingevoerde auto uit bijvoorbeeld 1965, die nu een #-XXX-## kenteken zou krijgen, waarvoor je een oud kenteken kunt aanvragen (bijvoorbeeld ##-XX-##).
Deze wagen heeft dat al, en kan dus zonder verandering van kenteken wel voorzien worden van blauwe platen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
De donkerblauwe kentekenplaat is bestemd voor historische voertuigen (personenauto's, bedrijfsauto's en motoren) met een "datum eerste toelating" in Nederland van vóór 1 januari 1978 en waarvan het kentekennummer bestaat uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters.
Invoer historische voertuigen
Oldtimers krijgen (na invoer) automatisch een historisch kenteken als het voertuig een datum 1e toelating heeft van vóór 1 januari 1973. Met het historische kenteken mag het voertuig donkerblauwe (historische) kentekenplaten voeren. Dit geldt niet voor brom- en snorfietsen.
Personenauto’s en motorfietsen met een datum eerste toelating tussen 31 december 1972 en 1 januari 1978 krijgen bij invoer ook automatisch een historisch kentekennummer. De datum "eerste toelating" is bepalend en niet de fabricagedatum of het bouwjaar. Met dit kenteken mogen de donkerblauwe kentekenplaten worden gevoerd.
De donkerblauwe kentekenplaat is bestemd voor historische voertuigen (personenauto's, bedrijfsauto's en motoren) met een "datum eerste toelating" in Nederland van vóór 1 januari 1978 en waarvan het kentekennummer bestaat uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters.
Invoer historische voertuigen
Oldtimers krijgen (na invoer) automatisch een historisch kenteken als het voertuig een datum 1e toelating heeft van vóór 1 januari 1973. Met het historische kenteken mag het voertuig donkerblauwe (historische) kentekenplaten voeren. Dit geldt niet voor brom- en snorfietsen.
Personenauto’s en motorfietsen met een datum eerste toelating tussen 31 december 1972 en 1 januari 1978 krijgen bij invoer ook automatisch een historisch kentekennummer. De datum "eerste toelating" is bepalend en niet de fabricagedatum of het bouwjaar. Met dit kenteken mogen de donkerblauwe kentekenplaten worden gevoerd.
Kenteken klopt wel.
Deze regel is idd wel van toepassing...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)