Rellie's toko topic !!!!!!!!!!!!!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
De meeste mensen die hun auto gaan verbouwen en motorswaps enzo doen, zijn zowieso lichtelijk geschuffeld, die gaan voor het eindresultaat, en blijven vast niet weg voor een muziekkie...
Het is maar Jumpstyle, geen kinderpr0no
Ben het wel eens met het feit dat het niet echt profi staat en klinkt, magoed, dan moet je dus ook het filmpje zelf niet met een GSM maken
Het is maar Jumpstyle, geen kinderpr0no
Ben het wel eens met het feit dat het niet echt profi staat en klinkt, magoed, dan moet je dus ook het filmpje zelf niet met een GSM maken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Eerst maar eens een projektje of wat afmaken, zodat die bruikbaar zijn in een evt promofilmpje... mooie foto's maken voor op de site, en bankfilmpjes doen het ook altijd goed als promomateriaal, van een RWD Astra V6 ofzo
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Unternehmen Zitadelle 2B, o.a. eigen bak weer terug (die is wel goed):
En probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen:
En toen werd het nog laat:
KLOENK fixer:
En probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen:
En toen werd het nog laat:
KLOENK fixer:
Laatst gewijzigd door pluggie op 08 jun 2007 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Vandaag heeft David zn auto ook gebracht, Marnix gister al krijn eergister en vandaag maartje nog over de vloer gehad. Ik onderhoud hier het hele gsi wagenpark volgens mij Komt er gister een jong ventje naar me toe, ja wat gaan jullie hier eigenlijk doen, zag er steeds astra gsi's hier voor de deur staan vond het wel vet
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
de toekomstige GSI rijderRallyastra schreef: Komt er gister een jong ventje naar me toe, ja wat gaan jullie hier eigenlijk doen, zag er steeds astra gsi's hier voor de deur staan vond het wel vet
C20XE powerrrr
www.north-tuning-projects.com
www.north-tuning-projects.com
tuurlijk kan niels da dan laat ie die jongen toch gewoon een x mee rijden in de rwd gsiRabbit schreef:Hij reed in een Civic, misschien kan Niels hem ompraten.GSI-Sneek schreef:de toekomstige GSI rijderRallyastra schreef: Komt er gister een jong ventje naar me toe, ja wat gaan jullie hier eigenlijk doen, zag er steeds astra gsi's hier voor de deur staan vond het wel vet
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Re: fds
Van naaimachine 16V naar brutus 16V.Delax80 schreef:nee....hij is al 16v maar wel van c18xe naar c20xeGSi Twente schreef:Ombouw naar 16V?
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Re: gf
thnx ben er ook altijd zuinig op enige waar ik van baal is de roest als je de passagiersportier openmaakt.... zijn de popnagels die onder dat rubber zitten maarja zo hou je wat tedoenMaartje schreef:Je auto staat er super strak bij trouwens MarnixDelax80 schreef:mooi mooi
heey...wat staat daar nou voor blauwe gsi op de achtergrond