Mn nieuwe turbo project
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Oeh, ziet ik daar een fantááááástisch mooie plek voor een AstraGSI Club stickert
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Dus volgend jaar met het nieuwe "seizoen" schiet je door de geluidsbarrière?RobbieS schreef:heel het spul ligt bij V Kronenburg, voor hier en daar nog wat aanpassingen.
even wachten op een rustig dagje om het daar allemaal in mekaar te kunnen bouwen. En daarna afstellen.
Dus voorlopig even geen spannende foto's e.d.
Tekst..
word ie ook bij john afgesteld of bij euh.......{germany}
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- nudeltuning
- forum-gebruiker
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Is toch ieder voor zich. Ik hoef het niet.
http://92civic.tripod.com/
zoiets kun je tegenkomen bij die goedkope meuk
http://92civic.tripod.com/
zoiets kun je tegenkomen bij die goedkope meuk
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
nuja het kan in principe wel, er zijn er ook in Engeland die er geen problemen mee hebben. Zal er ook mee te maken hebben waar je ze vandaan haalt. Want je kunt spruitstukken krijgen die 300dollar kosten, maar ook van 600-700 dollar.
T is ook nog de vraag past het. In welke auto's? Zoja met welke turbo's. Ext. wastegate ja of nee? etc etc
Als je pech hebt met zo'n spruitstuk ben je nog heel het ding aan het omlassen.
Vandaar dat ik liever een op maat gemaakt spruitstuk heb zodat ik zeker weet dat alles goed is gebeurd en ook goed past.
Kijk maar naar die advertentie. Voor bijv GT30R. Leuk en aardig maar die is ongeveer net zo groot als de mijne. Waar wil je die kwijt als je dat spruitstuk ziet, en vergelijkt met mijn spruitstuk. Die turbo hangt er daar bij mij niet voor niets.
En waar is de aansluiting voor de ext waste gate, ik zie m niet.
Het is ook geen opel kopflens, geen T3flens die eraan zitten. Moet je die ook nog een laten maken van het juist materiaal.
Als je geluk hebt heb je voor ca400-450 euro een "leuk" spruitstukje. Heb je pech moet je alles aanpassen, hoop extra moeite en geld.
Geef 150 euro meer uit en je hebt er een op maat gemaakt, tis maar net wat je zelf wilt.
T is ook nog de vraag past het. In welke auto's? Zoja met welke turbo's. Ext. wastegate ja of nee? etc etc
Als je pech hebt met zo'n spruitstuk ben je nog heel het ding aan het omlassen.
Vandaar dat ik liever een op maat gemaakt spruitstuk heb zodat ik zeker weet dat alles goed is gebeurd en ook goed past.
Kijk maar naar die advertentie. Voor bijv GT30R. Leuk en aardig maar die is ongeveer net zo groot als de mijne. Waar wil je die kwijt als je dat spruitstuk ziet, en vergelijkt met mijn spruitstuk. Die turbo hangt er daar bij mij niet voor niets.
Het is ook geen opel kopflens, geen T3flens die eraan zitten. Moet je die ook nog een laten maken van het juist materiaal.
Als je geluk hebt heb je voor ca400-450 euro een "leuk" spruitstukje. Heb je pech moet je alles aanpassen, hoop extra moeite en geld.
Geef 150 euro meer uit en je hebt er een op maat gemaakt, tis maar net wat je zelf wilt.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Mail ze even zou ik zeggenRobbieS schreef: Kijk maar naar die advertentie. Voor bijv GT30R. Leuk en aardig maar die is ongeveer net zo groot als de mijne. Waar wil je die kwijt als je dat spruitstuk ziet, en vergelijkt met mijn spruitstuk. Die turbo hangt er daar bij mij niet voor niets.
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm