Pagina 11 van 22
Geplaatst: 14 okt 2005 08:46
door Marty
R.E.S.P.E.C.T

Geplaatst: 14 okt 2005 09:43
door Phoenix
gvd wat een apparaat

Geplaatst: 14 okt 2005 09:54
door DayWaLk3R
Marty schreef:R.E.S.P.E.C.T

Duidelijk !!!

Geplaatst: 14 okt 2005 10:07
door Dafly
Geplaatst: 14 okt 2005 10:45
door Dennis B.
Echt bizar
Die astra van Robbie moet dalijk verleng worden

Geplaatst: 14 okt 2005 10:48
door Laagvlieger
Damn nie normaal meer. Tis VET!!!!

Geplaatst: 14 okt 2005 11:28
door Rallyastra
RobbieS schreef:q01z schreef:maar waar laat je dit

in mijn Astra
Als hij niet past mag hij wel bij ons in de Super 7

Geplaatst: 14 okt 2005 13:27
door bas1984
Dit is gewoon DIKKE HARCORE PORNO.....
even geen woorden hier voor maar dit is gewoon super super vet!!!!!

R.E.S.P.E.C.T

Geplaatst: 14 okt 2005 16:55
door sandro
mischien handig om wat info te verzamelen bij opel dtm team voor wat down force...
voordat je spontaan richting hemel vliegt.....
ziet er allemaal erug vet uit maar dat is je nu wel duidelijk..
sandro
Geplaatst: 14 okt 2005 17:45
door q01z
RobbieS schreef:q01z schreef:maar waar laat je dit

in mijn Astra
\
jamaar! dat past toch niet
ach jullie weten dat beter dan ikke

Geplaatst: 14 okt 2005 18:25
door djfloske
Geplaatst: 14 okt 2005 18:47
door Rallyastra
q01z schreef:RobbieS schreef:q01z schreef:maar waar laat je dit

in mijn Astra
\
jamaar! dat past toch niet
ach jullie weten dat beter dan ikke

pas maken

netzoals alles pas word gemaakt, en ander verplaats je toch lekker je radiateur naar de kofferbak

Geplaatst: 14 okt 2005 18:59
door GSi Twente

Damn, wat een dikke downpipe zeg. Niet normaal.
Geplaatst: 14 okt 2005 19:36
door Sin
Geplaatst: 14 okt 2005 19:39
door Melbo
Ik ben echt benieuwd hoe Robster & friends dit nou weer in zijn motorruimte geperst krijgen!!

Geplaatst: 14 okt 2005 20:30
door RobbieS
Motorruimte moet geen probleem zijn aangezien deze setup minder naar voren komt als bijv David's setup.
Doordat de turbo precies andersom is gedraaid kan alles dichter tegen het blok. Alleen is de stuurbekrachtigingspomp komen te vervallen. Maar daar kan ik mee leven.
Geplaatst: 14 okt 2005 20:38
door GSi Twente
Krijg je nog meer spierballen.

Geplaatst: 14 okt 2005 23:42
door nudeltuning
@sin
kun je niet even regelen dat al die vrouwen onze fohn uit komen proberen hebben wij ook eens een lol na al dat werken

Geplaatst: 15 okt 2005 03:25
door Rallyastra
Geplaatst: 15 okt 2005 08:59
door Laagvlieger
Dat zijn geen goeie, die hebben geen gevoel in het stuur.
JE zou een Astra-G EHPS stuurbekrachtiger moeten vinden. Die werken electro-hydraulisch.
Geplaatst: 15 okt 2005 11:59
door Rallyastra
Die heb ik ook in mn combo zitten, kan dr prima mee scheuren hoor

stuurt lekker licht

Geplaatst: 15 okt 2005 12:05
door Laagvlieger
ja TE licht, dood gevoel in rechtuitstand.
Geplaatst: 15 okt 2005 12:09
door RobbieS
jongens ik hoef echt geen stuurbekrachtiging meer, vind het best zo. "Extreem" vermogen en luxe gaat niet samen, of je moet een AMG, M5, RS6 kopen.
@whatahyaknow
stoplicht sprinten doe ik zowieso niet, en eenmaal op gang is een 4x4 nergens tegen een 2wd. In een rechte lijn wel te verstaan.
Heb de auto voor de hobby, dagelijks rijd ik gewoon normaal. Zit een beetje teveel tijd en geld in, om m met een "sjonnie-streetrace"rijstijl te vernielen.
Als ik me zou willen bewijzen doe ik dat wel op een legale goed gemeten sprint.
Als ik 4x4 wil koop ik wel een S2 of een URquattro, dan ga ik niet lopen kloten met die 4x4systemen van opel welke vaker stuk zijn dan heel.
Zeker met dit vermogen, dan ben je iedere dag verdeelbakken aan t wisselen....
Geplaatst: 15 okt 2005 20:07
door q01z
RobbieS schreef:jongens ik hoef echt geen stuurbekrachtiging meer, vind het best zo. "Extreem" vermogen en luxe gaat niet samen, of je moet een AMG, M5, RS6 kopen..
mee eens

abs/tractioncontrol is ook voor mietjes
ik kwam trwns vd week een dergelijk projectje ergens tegen met een 4 cilinder amerikaans iets.. zal het weer es gaan zoeken