Re: C18XE maakt plaats voor C20LET
Geplaatst: 04 mei 2011 23:20
ach zoo..
komen er wel...
komen er wel...
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play
Erwin_dude schreef:prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play
nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..
Volgens mij kwam ik je tegen tijdens je testrondjethommy schreef:Ga zo een test ritje doen
Dennis_dB schreef:Volgens mij kwam ik je tegen tijdens je testrondjethommy schreef:Ga zo een test ritje doen
Zeker. Ik zit nu al te wachten tot jij tijd hebtthommy schreef: vanavond komt pascal als het goed is mijn kant op en dan zal ik even drive by fimpje doen
Denk zijn super coole corsa 1.2GSI Racer schreef:Pascal:
Jou beest???
vertel!!
De f16 ,f18,f20 en de f28 passen zonder aanpassingen op de 1.8 en 2.0 motoren van opel, de onderblokken van deze motoren zijn identiek,Erwin_dude schreef: nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..
Duurt niet lang meerThe Undertaker schreef:Thommy, zijn die banden nu nog niet op
Een beetje trillerig maar goedpascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk
Volgens mij had pascal net in de turbo gereden en trilde hij nog naThe Undertaker schreef:Een beetje trillerig maar goedpascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk
denk je nog steeds dat jou oude v6 sneller was/is als een let? (btw mijne is phase 3.5 ipv phase 2)pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk
Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e
Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komtThe Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervarenthommy schreef:Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komtThe Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm
De v6 heeft die kick niet
Heb je veel aan moeten passen voor de phase 3.5gsipiloot schreef:denk je nog steeds dat jou oude v6 sneller was/is als een let? (btw mijne is phase 3.5 ipv phase 2)pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk
Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e
Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!
Eerst volgende meeting mag je het wel proberenThe Undertaker schreef:Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervarenthommy schreef:Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komtThe Undertaker schreef:Denk het niet
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm
De v6 heeft die kick niet