Pagina 11 van 20

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 04 mei 2011 23:20
door Erwin_dude
ach zoo..

:roll:


komen er wel...

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 04 mei 2011 23:26
door prs
f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play :wink:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 04 mei 2011 23:31
door Erwin_dude
prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play :wink:

nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 00:06
door prs
Erwin_dude schreef:
prs schreef:f25 zou inderdaad ideaal zijn! sterk en lekkere verhoudingen! maar die 2.5 cm is helaas het probleem! waarschijnlijk past het net binnen de chassisbalken, maar je zit dan weer met je druklager enz. dus een f18 is makkelijker en plug en play :wink:

nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..


ik heb nog nooit ergens gelezen dat iemand zich eraan heeft gewaagd.. meeste mensen rijden gewoon een krakende f28 achter een let..
maat van me is het toen wel is aan het kijken en meten geweest. maar uiteindelijke toch erachter gekomen dat een f18 wat meer voordelen heeft :mrgreen:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 00:45
door Dennis_dB
thommy schreef:Ga zo een test ritje doen :mrgreen:
Volgens mij kwam ik je tegen tijdens je testrondje :lol:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 16:29
door thommy
Dennis_dB schreef:
thommy schreef:Ga zo een test ritje doen :mrgreen:
Volgens mij kwam ik je tegen tijdens je testrondje :lol:
:mrgreen: :mrgreen:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 16:36
door thommy
Ik heb het allemaal nog een beetje nagezocht.,
En de meeste adviseren toch de f18wr bij de let motoren

Ik ga eens kijken wat er met de f28 aan de hand is , anders kan hij plaats maken voor een goeie f18 :!:

En het turbo druk probleem is opgelost :worship:

vanavond komt pascal als het goed is mijn kant op en dan zal ik even drive by fimpje doen

Owja voor de geintreseerden ik heb bijde mistlampen ook nog passend :shock:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 17:17
door pascal1109
thommy schreef: vanavond komt pascal als het goed is mijn kant op en dan zal ik even drive by fimpje doen
Zeker. Ik zit nu al te wachten tot jij tijd hebt :mrgreen:
Ben benieuwd hoor!


Hopelijk kan mijn beest vanavond dan ook weer vlammen :twisted:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 18:08
door GSI Racer
Pascal:

Jou beest???
vertel!! :lol:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 18:19
door The Undertaker
GSI Racer schreef:Pascal:

Jou beest???
vertel!! :lol:
Denk zijn super coole corsa 1.2 8)

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 18:59
door AstraVinnie
Erwin_dude schreef: nog nooit iemand pas gekregen zeg maar..
De f16 ,f18,f20 en de f28 passen zonder aanpassingen op de 1.8 en 2.0 motoren van opel, de onderblokken van deze motoren zijn identiek,

Mvg Vincent,

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:03
door thommy
Drive by

Al moet ik zeggen dat het op camera egt niet hard ljikt te gaan :shutup:

http://www.youtube.com/watch?v=ITNK-UQKjjM

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:06
door The Undertaker
Thommy, zijn die banden nu nog niet op :mrgreen:

Klinkt wel lekker!!!

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:11
door thommy
The Undertaker schreef:Thommy, zijn die banden nu nog niet op :mrgreen:
Duurt niet lang meer :mrgreen:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:23
door pascal1109
Wat een prachtig camera-werk 8)

Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e :worship: :worship:

Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:25
door The Undertaker
pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk 8)
Een beetje trillerig maar goed :mrgreen:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:30
door pascal1109
Komt door dat 2e ritje :shock:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:32
door AstraVinnie
The Undertaker schreef:
pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk 8)
Een beetje trillerig maar goed :mrgreen:
Volgens mij had pascal net in de turbo gereden en trilde hij nog na :mrgreen: :mrgreen:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:38
door gsipiloot
pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk 8)

Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e :worship: :worship:

Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!
denk je nog steeds dat jou oude v6 sneller was/is als een let? :mrgreen: :wink: (btw mijne is phase 3.5 ipv phase 2)

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:44
door The Undertaker
Denk het niet :mrgreen:
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:54
door thommy
The Undertaker schreef:Denk het niet :mrgreen:
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm :mrgreen: die trap kan ik niet vaakgenoeg hebben :shock:

De v6 heeft die kick niet :shutup:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:57
door The Undertaker
thommy schreef:
The Undertaker schreef:Denk het niet :mrgreen:
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm :mrgreen:

De v6 heeft die kick niet :shutup:
Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervaren :roll:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 21:58
door thommy
gsipiloot schreef:
pascal1109 schreef:Wat een prachtig camera-werk 8)

Dat ding gaat hard! Wat vet was dit weer.
Thommy, bedankt voor beide ritjes, vooral de 2e :worship: :worship:

Hoog tijd voor een eigen project! Begint weer hard te kriebelen na zo'n mooie ervaring!
denk je nog steeds dat jou oude v6 sneller was/is als een let? :mrgreen: :wink: (btw mijne is phase 3.5 ipv phase 2)
Heb je veel aan moeten passen voor de phase 3.5 :?:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 22:00
door thommy
The Undertaker schreef:
thommy schreef:
The Undertaker schreef:Denk het niet :mrgreen:
Een V6 en een Phase +2 LET vergelijken is net zoiets als appels en peren vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende motoren met totaal verschillende karakters.
Ik denk dat een beetje gekietelde 3.0 v6 toch aardig in de buurt komt
Alleen bij de let met phase 2 of hoger krijg je egt die trap in je rug bij de 3.000 rpm :mrgreen:

De v6 heeft die kick niet :shutup:
Dat bedoel ik, verder denk ik dat een V6 een motor is waar je "lui" mee kan rijden terwijl een LET eigenlijk schreeuwt om toeren te maken. Correct me if I'm wrong.. ken beide motoren eigenlijk niet, moet echt met een aantal mensen hier op het forum mee gaan rijden om het te ervaren :roll:
Eerst volgende meeting mag je het wel proberen :shiny:

Re: C18XE maakt plaats voor C20LET

Geplaatst: 05 mei 2011 22:01
door Erwin_dude
v6 is gewoon relax en altijd vermogen

c20let is gewoon gekietelde c20xe en dus net zo zenuwachtig en idd schreeuwd om toeren.. maar des al te min geen lager fun gehalte..