Pagina 11 van 34
Geplaatst: 15 jul 2008 17:39
door Syl-Astra
weer even een tegenslag
maar komt wel goed toch
Geplaatst: 15 jul 2008 18:19
door vizier
Laagvlieger schreef:vizier schreef:Rembekrachtiger stuk
Ah wat deed de jouwe?
Ik verlies steeds remdruk,
Als het spul een beetje warm is en ik vol op de remmen trap dan vliegt de abs er niet eens in, wielen blokkeren ook niet
Ik kan dan het pedaal helemaal weg trappen
Als er lucht in het systeem zit zou die dit altijd moeten doen toch? Niet als I alleen wat warmer is, als I iets afkoelt dan merk je meteen dat I weer beter begint te remmen
Niels denkt dus dat ik het zelfde probleem heb als wat jij ook had
Ik heb hier nog een rembekrachtiger liggen van een vectra v6, zou die ook passen?
Syl-Astra schreef: weer even een tegenslag
Maar komt wel goed toch
yup
Geplaatst: 15 jul 2008 18:31
door Laagvlieger
Geen idee of die past Chris.
Maar ik had een ander probleem.
Als ik heel snel het rempedaal wou intrappen dan kon dat niet.
Was het een harde plank waar je op trapte.
Hij remde dan dus ook niet!!!!
Uiteindelijk met eenvertraging remde hij wel.
Of je moest voordat je hard wou remmen eerst even de rem langzaam klein stukje intrappen, dan deed ie het ook wel.
Maja. Hoort niet. Is niet veilig. Moet gewoon goed werken.
Geplaatst: 15 jul 2008 18:35
door vizier
o, dat heb ik dus niet
bij mij is het net een spons als i warm word
ik heb het vooral in bochten waar ik snel door heen ga
dan moet ik het pedaal heel ver in trappen wil ik stoppen
Maja. Hoort niet. Is niet veilig. Moet gewoon goed werken
idd, dat moet i
Geplaatst: 17 jul 2008 13:11
door Rellie opt werk
Dat die knetterhard is heb jij er ook wel bij ! zei ik nog tegen je ja, zodra je uit een bocht ofzo komt en flink remt dan kun je hem amper intrappen en dan knalt hij er ineens weer doorheen en druk je hem helemaal weg.
Geplaatst: 19 jul 2008 00:27
door vizier
idd, als je flink remt is i hard
was me nog niet eens opgevallen
Geplaatst: 19 jul 2008 00:31
door Rellie opt werk
Vandaag met de 3,2 begonnen
Geplaatst: 19 jul 2008 08:27
door Raymond-oud
kijk eerst eens of je klepje in je vacuumleiding wel goed is
want als je rembekrachter dood is trap je je pedaal echt niet in
heb ooit bij een C ascona 3 keer de rem bekrachter vervangen totdat ik er achter kwam dat hethet klepje in de vacuum leiding was
Geplaatst: 19 jul 2008 09:40
door Rellie opt werk
Die is volgens mij wel goed, maar ik kan kijken. Hij doet het niet altijd, of er moet een klein beginnend scheurtje inzitten die niet constant lekt.
Geplaatst: 23 jul 2008 17:48
door vizier
Zo, er zijn weer aardig wat onderdelen binnen gekomen
Waaronder 1 van de aandrijf assen
Front is nu ook compleet mede dankzij marcel, dus kan een afspraak gaan maken bij de spuiter
Geplaatst: 26 jul 2008 15:38
door gsipiloot
hey vizier vraagje wat kosten die aandrijfassen nieuw? en zijn ze voor de c20xe/let?
Geplaatst: 26 jul 2008 20:43
door vizier
Ze zijn voor een f28
Maar volgensmij kosten ze allemaal evenveel
250euro per as, heb dit gedaan omdat 4 nieuwe homokineten ong even duur zijn
Geplaatst: 26 jul 2008 22:17
door Bart(astra)
waarom per se nieuw dan ?
Wel gaaf natuurlijk, maar je kan je geld misschien beter ergens anders aan spenderen ?
Geplaatst: 26 jul 2008 22:20
door vizier
de huidige 4 zijn (zwaar) versleten
Geplaatst: 26 jul 2008 22:21
door Bart(astra)
vizier schreef:de huidige 4 zijn (zwaar) versleten
tweedehands ?
Geplaatst: 26 jul 2008 22:26
door Rallyastra
Bart(astra) schreef:vizier schreef:de huidige 4 zijn (zwaar) versleten
tweedehands ?
Hij krijgt er ook een sper in, een sper sloopt 2ehands homo's binnen 10 kilometer...
Geplaatst: 26 jul 2008 22:27
door Bart(astra)
op die fiets
Geplaatst: 26 jul 2008 22:28
door vizier
voor m'n verlaging had ik geen last van de huidige homokineten, nu dus wel, wil dat risico gewoon niet nemen met 2e hands
bovendien zal een v6 in combi met een sper ze ook niet veel goeds doen
gewoon nieuw, weet ik zeker dat het goed is
Geplaatst: 26 jul 2008 22:30
door Rallyastra
Zelfs met nieuwe assen hoor je de homo's nog klapperen, maar dat krijg je nu eenmaal met een sper. Je kunt niet alles hebben he
Vandaag de cilinderkoppen weggebracht voor revisie, ondanks dat ze maar 50.000 km gelopen hadden toch al 3 kleprubbers lek ofzo.
Geplaatst: 26 jul 2008 22:31
door vizier
ach ja, komt ook wel weer goed
Geplaatst: 26 jul 2008 22:34
door Rallyastra
Oja scheelt, die kleprubbers hoef je niet te kopen, had je nog liggen van dat kopsetje van de 2.5
zijn hetzelfde namelijk
Geplaatst: 27 jul 2008 00:08
door gsipiloot
vizier schreef:Ze zijn voor een f28
Maar volgensmij kosten ze allemaal evenveel
250euro per as, heb dit gedaan omdat 4 nieuwe homokineten ong even duur zijn
thanx voor je reactie
maar passen die aandrijfassen ook in de naven van een c20xe?
ik bedoel eigenlijk dat als je dadelijk je f-28 bak eronder zit dat je die aandrijfassen gewoon erin kan steken en dan de rest er ook weer terug op kan schuiven
meer het plug en play idee
Geplaatst: 27 jul 2008 08:51
door vizier
Ja, van wat ik begrepen heb zou dat moeten passen
Alleen ivm vermogen vervang ik (niels dus
) nu de lange as voor een 2delige
Zodat de auto recht uit gaat als ik vol gas geeft
Ik ben overgestapt op 5 gaat's puur omdat ik die remmen al had liggen
die zouden eerst op m'n vectra komen (net als de V6), maar die word nu in onderdelen verkocht
Bart(astra) schreef:
Tweedehands ?
Niels had geen zin om vieze handen te krijgen, dus alles nieuw :O
Geplaatst: 27 jul 2008 12:00
door vizier
Geplaatst: 27 jul 2008 13:35
door Mad Driver
Mooie plaatjes,
Echt een hele vette gsi,met super veel nieuwe onderdelen