Niet héééééél toevallig de verbinding nieuwe draad/oude draad??Baas J. schreef:Ow ja, mn nokkenasensor is ook weer kapot
Xenon aansluiten
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Nee, want ik had een kliksysteem.
Probleem met Xenon lijkt bij mn auto te zitten... als ik de balast compleet omwissel, dus alle draden aangesloten van balast naar lamp, en dan op de 3 polige stekker van je koplampaansluiting aansluit doen ze het allebei.
Aan de bestuurderskant dan..
Zou betekenen dat er een kabelbreuk o.i.d in 3 polige stekker aan de andere kant zit
Probleem met Xenon lijkt bij mn auto te zitten... als ik de balast compleet omwissel, dus alle draden aangesloten van balast naar lamp, en dan op de 3 polige stekker van je koplampaansluiting aansluit doen ze het allebei.
Aan de bestuurderskant dan..
Zou betekenen dat er een kabelbreuk o.i.d in 3 polige stekker aan de andere kant zit
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ik krijg wel een storing op me BC...gurdi schreef:juist wel want h1 en h7 geeft geen storing op de boordcomputer weer. en die zitten in angels.
en xenon in gewone lampen kun je wel storing krijgen maar dan moet je zo een kastje die stroomverbruikt ofzo er bij doen zodat je e storing niet krijgt.
over welk kastje hebben jullie het eigenlijk...?
ASTRA GSI 2.0 8v