accu lampje
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Een ruildynamo is gewoon een gereviseerde originele, en gaat dus ook zo lang mee
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Zou wel moeten ja, bij mijn wagen brandt dat lampje ook flauw, terwijl ik rij met nieuwe dynamo en nieuwe accu.Laagvlieger schreef:Ik heb het idee dat het in het instrumentenpaneel zit.
Heb daar destijds ook een topic over geopend. Ik denk aan een lekkende diode achterop het tellerhuis.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Gelukkig zit er een beetje vaart achter het 'onderzoek'
Als hij niet genoeg bijlaadt, moet je denk ik richting 'slechte massa' zoeken
Als hij niet genoeg bijlaadt, moet je denk ik richting 'slechte massa' zoeken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Sounddragon schreef:Gelukkig zit er een beetje vaart achter het 'onderzoek'
Als hij niet genoeg bijlaadt, moet je denk ik richting 'slechte massa' zoeken
ach, ik heb niet zo heel veel tijd doordeweeks. Dan is zaterdag meestal de enige optie.
Ik zet vanavond de accu op de accu-lader, dan kan ik iig tot zaterdag er nog even mee vooruit
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Ik ben zaterdag van plan de massakabels te vervangen, acculampje brand weleens zwak
meestal als ik door regen rij, met veel verbruikers aan
zo gek vind ik dit niet, ik probeer er toch maar wat geld in te steken
in ieder geval, massakabel van dynamo-blok is aardig gecorrodeerd en die van accu-chassis vervang ik ook meteen.
punten wat opschuren, beetje vet erbij, riempjes spannen en klaar moet ie weer zijn.
meestal als ik door regen rij, met veel verbruikers aan
zo gek vind ik dit niet, ik probeer er toch maar wat geld in te steken
in ieder geval, massakabel van dynamo-blok is aardig gecorrodeerd en die van accu-chassis vervang ik ook meteen.
punten wat opschuren, beetje vet erbij, riempjes spannen en klaar moet ie weer zijn.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Vanochtend maar weer eens op de Schenkelweg bij de flitspaal langs de weg gestaan
eerst traction control branden, daarna motormanagement. En hij begon al beetje te haperen. En ik was bijna bij de metro dus ik hopen dat ik dat zou halen
ABS begon daarna te branden en toen was het over. Motor uit, geen reactie meer.
En je zal maar zien dat op zo'n moment je mobiel bijna leeg is. Wegenwacht gebeld (en maar hopen dat je telefoon het houdt ).
Uiteindelijk bleek de koolborstel en sleepringen versleten te zijn. Auto staat nu bij Cordaad voor reparatie.
To be Continued..
eerst traction control branden, daarna motormanagement. En hij begon al beetje te haperen. En ik was bijna bij de metro dus ik hopen dat ik dat zou halen
ABS begon daarna te branden en toen was het over. Motor uit, geen reactie meer.
En je zal maar zien dat op zo'n moment je mobiel bijna leeg is. Wegenwacht gebeld (en maar hopen dat je telefoon het houdt ).
Uiteindelijk bleek de koolborstel en sleepringen versleten te zijn. Auto staat nu bij Cordaad voor reparatie.
To be Continued..
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Had je vanochtend nog zien staan, had alleen behoorlijke haast om naar de Esso te komen aangezien m'n tankje erg leeg was. Moest ook opschieten om op tijd op het werk te zijn.
Zag ook dat je nog gebelt had maar in de auto neem ik echt 99 van de 100 keer niet op.
Zei vanaf het begin al dat er een einde aan je dynamo zat te komen. Heb het al die tijd al gezegt
Zag ook dat je nog gebelt had maar in de auto neem ik echt 99 van de 100 keer niet op.
Zei vanaf het begin al dat er een einde aan je dynamo zat te komen. Heb het al die tijd al gezegt
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam