wtf? meen je dit nou?Rellie opt werk schreef:even meten he plaat moet minimaal 20cm van de grond hangen volgens mij.
kan er nix over vinden op goegle
Ik heb eens gehoord van mensen die een bekeuring kregen omdat hun plaat te laag hing en daarom eventueel niet goed zichtbaar was bij een flits controle. Misschien dat er hier mensen zijn die dat weten ?Tiem schreef:wtf? meen je dit nou?Rellie opt werk schreef:even meten he plaat moet minimaal 20cm van de grond hangen volgens mij.
kan er nix over vinden op goegle
omdat achterwisser nix te maken heeft met achterplaat..Blue Vectra schreef:waarom heb je gelijk niet je achterwisser laten wegwerken?
bij mijn GSI was die ook weggewerkt (vind ik strakker) + plaat zat er nog op (zie foto)
maargoed... dat is mijn mening
tis jouw astra, dus je moet lekker doen wat je zelf het mooiste vind
int midden kan ook.. maakt mij niet zoveel uit..Kilat schreef:Tiem nog bedankt voor je u2u
als je jouw kenteken ongeveer als mij doet zit je goed. Je krijgt hierdoor geen bekeuring, maar ehm ze kunnen je dan nog wel flitsen (spreek uit ervaring inmiddels)
Geen achterwisser zuigt. Bij vochtig weer zie je geen klap meer door de achterruit.Blue Vectra schreef:waarom heb je gelijk niet je achterwisser laten wegwerken?
bij mijn GSI was die ook weggewerkt (vind ik strakker) + plaat zat er nog op (zie foto)
daar kom ik nu ook achter..(maar vind het zonder wel mooi staan)RedBill schreef:Geen achterwisser zuigt. Bij vochtig weer zie je geen klap meer door de achterruit.Blue Vectra schreef:waarom heb je gelijk niet je achterwisser laten wegwerken?
zoh! komt dit topic eens uit een spreekwoordelijke oude slootRedBill schreef:Volgens mij istie een keer aangereden en was de wagen total loss...
Dit is natuurlijk gemakkelijk te checken op de site van de RDW als je het kenteken hebt.Tiem schreef:er gaan wel hoop geruchtjes dat de auto op de sloop ligt etc. enz. maar 9 van de 10x is dit pure onzin...
even een heeel oud topic omhoog halen.Tiem schreef:Aangezien ik ook al een tijdje opt forum zit..
dacht ik maak ook even een project aan..
Opel Astra 1.6 8v 100pk geboren in 1992
Astra bij aanschaf:
Die met 75 pk heeft maar 1 injector, die met 100 pk heeft er 4.rk055 schreef:waarom heeft hij in zijn 1.6 8v 100 pk en ik maar 75 pk wat is het verschil kwa motor??