Paar dagies naar mijn ouders in Drente begint goed!!!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): 59 Plymouth

Bericht door Matt »

Hier in Spijk zijn er nog 2 tankstations die het er al doorheen hebben zitten! Ideaal is dat.

Met de amerikanen tanken we dat ook altijd. Om nou te gaan zitten klooien met zo'n flessie loodvervanger
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Paintballer »

Matt schreef:Hier in Spijk zijn er nog 2 tankstations die het er al doorheen hebben zitten! Ideaal is dat.

Met de amerikanen tanken we dat ook altijd. Om nou te gaan zitten klooien met zo'n flessie loodvervanger
Ja volgens mij heeft de Orly het hiero ook nog maaja als je een stuk gaat toeren zal toch de loodvervanger erin moeten aangezien ze het niet allemaal meer verkopen :?
Paintverkoper in een verfzakie!!
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): 59 Plymouth

Bericht door Matt »

Zuipt dat ding dan zoveel??? :lol:
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door Paintballer »

Matt schreef:Zuipt dat ding dan zoveel??? :lol:
HAHA nou ja als je echt een toerit zou gaan rijden door Nederland ofzo bestaat de kans dat je toch een keertje misschien waarschijnlijk wel moet tanken :lol: :lol:

En dan tank ik toch liever graag zelf want de laatste keer dat de pompbediende dat deed liep de benzine onder me auto uit,er zit namelijk een soort van "overloopslangetje"aan waardoor als je er dus teveel inknikkerd het er niet bij je vulgat uitstroomt maar via dat slangetje aan de onderkant van de auto!!!

Resultaat: de man stond heerlijk door te tanken terwijl de benzine heerlijk via het slangetje op de straat liep :lol: :lol: :lol:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Plaats reactie