zo jaaaaa eindelijk de gsi is klaar...
na wat stress en problemen te hebbe gehad (met de garage wat die bras zooi van de vorige foto's heeft veroorzaakt)...
is nu me gsi eindelijk weer zo als ik haar wil...
zal eens een lang verhaal type dan is het wat duidelijker...
me gsi kreeg ik dus terug van die garage en hij zei dat het strak was...
nou oordeel zelf maar, is dit strak...?
hier de geweldige afwerking upclose...:
en me beschadigde achterbumper (dit aan 2 kanten)...:
ben dus aan de gang gegaan met rechtsbijstand enzo..
en ondertussen ook opzoek naar een andere firma en dit werd dus een profi spuiterij hier in omg...
en aangezien me buurman daar werkt, maakte die me een hele aantrekkelijke prijs...
hij ging het volgende doen:
- strak trekken achterschermen,
- spuiten van de achterschermen,
- spuiten van de deuren,
- spuiten van de skirts,
- spuiten van de voorschermen,
- spuiten van de spiegelkappen,
- spuiten van de deurklinken...
voor dat ik haar wegbracht hadde ze gevraag of ik de deurpanelen en dakdragers er vast af wou halen, zodat ze meteen konden beginnen...
dus:
toen naar de spuiterij gereden, en aangezien ik daar moest wachten op me pa (die kwam me daar ophalen) heb ik voor hun maar me deurklinkjes eruit gehaald...
er werd mij gevraagt of ik het relief in de klinken wou houde of dat ik ze "strak en glad" wou hebben...
en heb dus gekozen voor strak en glad, lijkt me mooier
de spuiters zijn toen meteen begonne met strak zetten en dergelijke:
en om eerlijk te zijn begon toen de ellende...
de spuiter ging naast de auto staan en zag dat aan een kant de plamuur los kwam...
hij haalde (zonder enige moeite, inspanning of wat ook) het stuk plamuur bijna in een geheel stuk eraf...
na alles van plamuur te hebbe weggehaald kwam dit tevoorschijn
:
hij begon meteen erover dat ik geen moment te laat kwam om het te laten repareren, omdat onder de plamuur nog vochtig was...
en dus licht begon te roeste op de lasnaad...
alles werd nu fatsoenlijk ontvet en roestvrij gemaakt...
(let op de plaats van de vinger en eronder)
aan de andere kant ging het veeeel beter en was het werk ook beter afgeleverd...
daar geen problemen (gelukkig)
daar zag het na een half uur al zo uit:
er werd wel nog een klein deukje in het achterscherm gevonde en dit word "natuurlijk" meteen verwijderd:
(net onder het raam)
ook worde er 2 deukjes in de voorschermen verwijderd...
ik krijg de gs
i wel maar op 1 voorwaarde terug haha
en dat is dat ik nooit en ook nooit meer na dat bedrijf terug ga
haha...
vanmorge maar naar de spuiter gegaan om te kijken hoe de vorderingen waren...
ik kwam er binne en dit was wat ik zag...:
ze waren gister avond tot 21.30 bezig geweest aan het "opnieuw" strak maken van de gs
i...
en ze hebbe erg goed werk geleverd (tot dusver) op de wielkasten...
hier de foto's van de 2 kanten...:
toen hebbe ze hem in de spuitcabine gezet en verder gegaan met afplakken...:
na een bak koffie te hebbe gedronken met de jongens, heb ik ze succes gewenst en hun hun werk laten doen...
om half 5 ik daarnaartoen (omdat ik anders geen vervoer had haha)
kwam ik daar moeste ze nog 1 laag blanke lak...
en dus met de jonges iets gegeten, en ik kan zeggen dan duurt wachten heeeeeeeel erg lang...
maar toen de deur van de cabine open ging zag ik dit...:
geweldig gewoon...
nu begon ik me net jarig te voelen en mocht ik meehelpen alles super voorzichtig uit te pakken...
en natuurlijk me klinken...:
toen maar buiten gezet, het zonnetje er beetje op
...:
net nog me klinkjes erin gezet...
maar was te donker voor foto's...
dus morge als ik van de grote tupperware-beurs (100%tuning in ahoi) afkom zal ik nieuwe foto's posten...
het is een heel verhaal maar ben ook lang niet meer echt online geweest om een update te plaatsen