hoe krijg je olie weg??? + gescheurde carter????!!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
gelijk mijn gasklephuis losgehaald en schoongemaakt. Aangezien ik geen carburateurreiniger heb en het feit dat de winkels al gesloten zijn heb ik gekozen voor olievlekkenverwijderaar van HG. Moet zeggen dat dat toch wel perfect werkt!!
glimt ie weer of wat???
zo... alles weer terug ingebouwd en hij doet het weer perfect!!!
Als ik eerst startte zonder gas te geven sloeg hij aan, 2000 toeren en weer baff doodslaan. Nu blijft ie netjes bij de 1000 toeren draaien.
Wil nog even de nadruk leggen op hoe geweldig zo'n forum is!! dankzij jullie lukt het mij steeds om mijn autoproblemen op te lossen!!
glimt ie weer of wat???
zo... alles weer terug ingebouwd en hij doet het weer perfect!!!
Als ik eerst startte zonder gas te geven sloeg hij aan, 2000 toeren en weer baff doodslaan. Nu blijft ie netjes bij de 1000 toeren draaien.
Wil nog even de nadruk leggen op hoe geweldig zo'n forum is!! dankzij jullie lukt het mij steeds om mijn autoproblemen op te lossen!!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Super. Zijn gewoon heel "doe het zelf" vriendelijke motoren.
Dat zie je maar weer.
Een puntje van kritiek:
De gasklepotentiometer kun je beter niet demonteren. Die zijn gecalibreerd. En die calibrering is nu zoek.
Als goed blijft rijden nix aan de hand, maar onthou het even en ook voor anderen even iets om aan te denken.
Dat zie je maar weer.
Een puntje van kritiek:
De gasklepotentiometer kun je beter niet demonteren. Die zijn gecalibreerd. En die calibrering is nu zoek.
Als goed blijft rijden nix aan de hand, maar onthou het even en ook voor anderen even iets om aan te denken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
gaskleppotentiometer.... goeiedag hé, noem je even wat.... welke is dat precies dat zwarte huisje (motortje) dat de gasklep draait?Laagvlieger schreef:Super. Zijn gewoon heel "doe het zelf" vriendelijke motoren.
Dat zie je maar weer.
Een puntje van kritiek:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: